اینستاگرام ارسال مجدد را به عنوان بخشی از آزمایشی جدید معرفی خواهد کرد


اینستاگرام به زودی پست‌های مجدد را آزمایش می‌کند، چیزی که هرگز در بخش فید اصلی برنامه در دسترس نبود، اما یکی از ویژگی‌های کلیدی در فیس‌بوک و توییتر است. این اولین بار توسط مت ناوارو مشاور رسانه های اجتماعی در پروفایل مدیر عامل توییتر آدام ماسری مشاهده شد و اینستاگرام بعدا توسط TechCrunch تایید شد.

یکی از سخنگویان متا به TechCrunch گفت: “ما به دنبال توانایی اشتراک گذاری مجدد پست ها در فید هستیم – مشابه نحوه اشتراک گذاری مجدد در استوری ها – به طوری که مردم بتوانند آنچه را که به آنها مربوط می شود به اشتراک بگذارند و بنابراین پست اصلی را تقویت کنیم. به سازندگان اعتبار داده شود. ما قصد داریم به زودی این را با تعداد کمی از افراد آزمایش کنیم.”

صفحه جدید ویژگی‌های خود را به‌عنوان راهی برای توصیه پست‌ها به دوستان و ایجاد مکالمه با فالوورها توصیف می‌کند که می‌توانند با پیام به ارسال مجدد شما پاسخ دهند. فیدهای ارسال مجدد “در یک برگه جداگانه در نمایه شما نمایش داده می شود” و همراه با پست ها، حلقه ها و عکس های برچسب گذاری شده برای دنبال کنندگان قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال مجدد از سال ۲۰۱۸ در Stories در دسترس بوده است، اما تنها راه انجام آن در فید از طریق یک برنامه شخص ثالث است (نکات این ویژگی برای اولین بار در ماه می توسط محقق الساندرو پالوزی مشاهده شد). رقیب TikTok از اینستاگرام به تازگی قابلیتی را برای ارسال ویدیو در اوایل سال ۲۰۲۲ پس از آزمایش معرفی کرده است. با این حال، ویدیوهای TikTok بازنشر شده فقط در فیدهای “For You” دوستان شما ظاهر می شود و نه در نمایه خودتان.

اینستاگرام اخیراً مجموعه ای از به روز رسانی ها را برای کمک به رقابت بهتر با TikTok معرفی کرده است. به تازگی یک فید تمام صفحه مانند TikTok راه‌اندازی کرده است و میزان محتوای پیشنهادی را که می‌بینید افزایش می‌دهد. با این حال، به دنبال شکایات (از جمله از افراد مشهور)، آن را عقب نشینی کرد و گفت که حالت تمام صفحه را حذف می کند و پست های توصیه شده را کاهش می دهد.

برخی از کارشناسان رسانه‌های اجتماعی نگران هستند که بازنشرها می‌توانند با ارسال محتوا از سوی افراد غریبه، مشکلات مشابهی ایجاد کنند. اندرو هاچینسون از شبکه‌های اجتماعی امروز نوشت: «می‌دانید که بازنشر گام دیگری برای خلاص شدن از شر IG است، انتخاب کنید که اینستاگرام فکر می‌کند تجربه بهتری برای شما خواهد بود». “رشد BeReal نشان می دهد که تمایل واقعی برای ارتباط و تعامل معتبرتر با جامعه، خارج از حلقه های برجسته ثابت کلیپ های ویروسی وجود دارد.”