اینستاگرام در حال انتقال تبلیغات به بخش های بیشتری از برنامه است


درآمد سه ماهه متا برای اولین بار در سه ماهه دوم کاهش یافت. به دنبال افزایش دوباره این عدد باشید و در مقابل سرمایه گذاران لبخند بزنید. یکی از استراتژی هایی که برای این کار استفاده می شود، تلاش برای جمع آوری پول بیشتر از اینستاگرام است. به این ترتیب، تبلیغات را به بخش‌های بیشتری از برنامه، یعنی فید کاوش و همچنین فید پست پروفایل کاربر، هدایت می‌کند.

مارک‌ها در حال حاضر می‌توانند تبلیغات را در فید Explore قرار دهند، اما تبلیغات فید نمایه هنوز در حال آزمایش هستند. این شرکت همچنین به برخی سازندگان این شانس را می دهد که درصد کمی از تبلیغاتی را که در فید نمایه آنها ظاهر می شود به دست آورند.

متا چندین به روز رسانی دیگر را برای محصولات تبلیغاتی خود اعلام کرد. برخی از این موارد بر اینستاگرام تأثیر می گذارد. برای یک چیز، این شرکت تبلیغات واقعیت افزوده را هم در فیدها و هم در استوری ها آزمایش خواهد کرد. متا پیشنهاد می‌کند که برندها می‌توانند از این امکان برای آزمایش مبلمان مجازی در خانه‌هایشان یا دیدن ماشین‌ها از نزدیک استفاده کنند.

تبلیغات واقعیت افزوده اینستاگرام ReelsMeta

علاوه بر این، این شرکت در حال آزمایش قالب جدیدی برای تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام Reels است. این شامل قالب “پست حلقه” است – تبلیغی که می تواند بین ۴ تا ۱۰ ثانیه اجرا شود و بعد از یک حلقه پخش می شود. پس از پایان آگهی، حلقه دوباره پخش می شود. این شرکت همچنین در حال آزمایش تبلیغات تصویری چرخ و فلک است که از امروز می توانید در پایین صفحات فیس بوک مشاهده کنید. علاوه بر این، برندها به یک کتابخانه موسیقی رایگان برای استفاده در تبلیغات Reels دسترسی خواهند داشت.

در مورد اینکه واقعاً چند تبلیغ خواهید دید، می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. شما ممکن است تعداد بیشتری از آنها را ببینید یا نبینید، اما حداقل آنها در جایی ظاهر می شوند که قبلاً مشاهده نمی کردند. یکی از سخنگویان اینستاگرام به Engadget گفت: «تعداد تبلیغات در این پلتفرم بسته به نحوه استفاده افراد از اینستاگرام متفاوت است. “ما احساسات عمومی را به دقت رصد می کنیم – هم برای تبلیغات و هم در کل تجارت.”

به نظر نمی رسد متا این احساس را در نظر بگیرد که برخی افراد اصلاً نمی خواهند تبلیغات را ببینند. این شرکت به سرعت علیه یک مشتری غیررسمی و بدون تبلیغات اینستاگرام که هفته گذشته ظاهر شد، اقدام کرد.

به روز رسانی، ۵ بعدازظهر EST: این پست در ابتدا بیان می کرد که تبلیغات در نمای شبکه ای نمایه ظاهر می شوند. آنها در آنجا ظاهر نمی شوند، اما ممکن است در فید نمایه ظاهر شوند.