رمز موفقیت صنعت بیمه در دستان روابط عمومی است


گسترش اندک صنعت بیمه در دهه اخیر این پیام را به اطلاع اصحاب رسانه می رساند تا تلاش ها برای فرهنگ سازی با رویکرد اعتماد عمومی در این حوزه را تقویت کنند.

به گزارش پایگاه اینترنتی تفاهم آنلاین، مهندس مجید بهزادپور که در جمع مدیر روابط عمومی صنعت بیمه سخنرانی می کرد، افزود: حفظ نرخ تغییر آسیب جدی است و روابط عمومی باید درک دقیقی از فضا داشته باشد. تلاش ها و مزایای فناوری های نوین ارتباطی برای ارتقای دستگاه ها و سازمان ها.
وی با ابراز خرسندی و انسجام روابط عمومی صنعت بیمه از عملکرد شورای هماهنگی تقدیر کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی با احتساب دستاوردهای اخیر صنعت بیمه در حوزه های مختلف، بر تقویت رویکردهای آموزشی و اطلاع رسانی تاکید کرده و می افزاید: شناخت دقیق توانمندی های خدماتی و گستره محصولات بیمه ای موجب اطمینان خاطر مردم می شود. ” مخاطرات زیادی را به صنعت واگذار می کند.
مهندس بهزادپور می افزاید: رمز موفقیت صنعت بیمه در دست روابط عمومی است و بنابراین وظیفه این مجموعه باید در راستای چشم انداز توسعه و چالش های خرد و کلان صنعت بیمه باشد.
رئیس شورای عالی بیمه در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک راه اندازی مجدد بیمه مرکزی، افکار عمومی را تشنه اطلاع رسانی سالم و دقیق خواند و گفت: این یک رسالت خطیر روابط عمومی است.
وی بر احیای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: روابط عمومی در کنار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی باید در خط مقدم حمایت از مخاطبان و بیمه گران برای بهبود دسترسی به اطلاعات و گزینه های آنها باشد.
مهندس بهزادپور عملکرد قوی و پویایی صنعت بیمه را لازمه جلب اعتماد مسئولان عنوان کرد و گفت: روند توسعه اقتصادی کشور از طریق گسترش بیمه های تجاری که برای تقویت سازمان های اضافی هشدار دهنده تر است. “
در پایان رئیس کل بیمه مرکزی از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دستگاه نظارتی و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه تشکر و اساسنامه ای به آنها اعطا کرد.