محدوده کالری برای کسری تنها بر اساس BMI: رژیم غذایی است


سلام به همه،

من روی ساختن یک برنامه چربی سوزی عمومی + عضله سازی کار می کنم. می خواستم بدانم مقادیر BMI زیر چقدر باید باشد.

کمبود وزن (زیر 18.5) –

عادی (18.5 تا 24.9) – 1600-1800 کیلو کالری (دستور العمل ها در حال حاضر بر اساس این BMI است)

اضافه وزن (25-29.9):

چاقی 1 (بزرگتر از 30):

مشتریان سن ، وزن و قد خود را وارد می کنند و فقط با BMI ، من می خواهم برنامه های تغذیه ای برای آنها ایجاد کنم تا کسری کمی از 1 پوند در هفته داشته باشند. برنامه های غذایی متعادل خواهد بود و من با یک تیم 5 نفره RD کار خواهم کرد اما به نظر می رسد که همه آنها در محدوده وسیعی ارزش های متفاوتی دارند. یکی از آنها کالری را برای اضافه وزن و چاقی به بیش از 2000 رساند و این نگران کننده است زیرا من نمی خواهم مشتریانم به جای کاهش وزن ، وزن خود را افزایش دهند.

من همچنین تمریناتی را ارائه خواهم داد و آنها 5-6 روز در هفته و سطح خاص هستند. منتظر نظرات ارزشمند همه شما هستم!

دیدگاهتان را بنویسید