نتفلیکس برای تبلیغات آینده با مایکروسافت همکاری خواهد کرد


نتفلیکس قبلاً شریکی برای لایه بعدی تبلیغات پیدا کرده است. روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در این سرمایه گذاری با مایکروسافت شریک شود. در یک پست وبلاگی که توسط مایکروسافت منتشر شد، این غول فناوری گفت که تخصص فنی و فروش را در اختیار نتفلیکس قرار خواهد داد.

ماه گذشته، وال استریت ژورنال پیشنهاد کرد که گوگل و کامکست کاندیدای اصلی برای کمک به نتفلیکس در ساخت مجموعه تبلیغاتی خود هستند. روز چهارشنبه، نتفلیکس اعلام کرد که مایکروسافت را برای “توانایی اثبات شده” غول فناوری برای حمایت از مشتریان خود انتخاب کرده است. گرگ پیترز، مدیر عامل نتفلیکس، گفت: «مایکروسافت انعطاف‌پذیری را برای اعضای ما فراهم کرده است تا به موقع در فناوری و فروش نوآوری کنند و همچنین حفاظت از حریم خصوصی قوی داشته باشند. ناگفته نماند که مایکروسافت یک سرویس استریم رقیب ندارد.

رید هستینگز، مدیرعامل نتفلیکس برای اولین بار فاش کرد که این شرکت در آوریل گذشته طرح ارزان‌تری را در نظر گرفته است. این شناخت پس از آن بود که نتفلیکس اعلام کرد ۲۰۰۰۰۰ مشترک را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ از دست داده است. در آن زمان هاستینگز گفت که این شرکت قصد دارد جزئیات برنامه ریزی شده را “در یکی دو سال آینده” تکمیل کند. نتفلیکس قرار است درآمد سه ماهه دوم را در روز سه شنبه اعلام کند. طبق گزارش CNBC، این شرکت اخیرا به وال استریت هشدار داده است که در سه ماه گذشته دو میلیون مشترک را از دست خواهد داد.