تعرفه طراحی سایت در سال 1402



تعرفه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

تعرفه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به این موارد می‌تواند متفاوت باشد. اگر دوست دارید در مورد عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت طراحی سایت وهمچنین هزینه آن در سال 1402 بدانید و اطلاعات لازم را به دست آورید، با ما همراه باشید.دانستن تعرفه های طراحی سایت و عواملی که هزینه تمام شده ساخت سایت را تعیین می‌کند، به شما کمک می‎کند که بتوانید انتخاب بهتری در شرکت و یا شخص برای سپردن طراحی سایت خود به او داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار بر تعرفه طراحی سایت

به طور خلاصه، 7 فاکتور زیر تعرفه و هزینه طراحی سایت را متفاوت می‌کند:

  1. اندازه و پیچیدگی سایت: ابعاد سایت و تعداد صفحات آن به عنوان یکی از مهمترین عوامل در تعیین تعرفه طراحی سایت شناخته می شود.
  2. ویژگی‌های طراحی: ویژگی‌های طراحی سایت شامل انواع آیکون‌ها، تصاویر، فونت‌ها، رنگ‌ها و … است. هرچقدر طراحی سایت پیچیده‌تر باشد، هزینه بیشتری برای تعرفه آن در نظر گرفته می‌شود.
  3. نیاز به سفارشی سازی: اگر سایت نیاز به اضافه کردن ویژگی‌های سفارشی دارد، هزینه بیشتری برای تعرفه طراحی آن تعیین می‌شود.
  4. نوع کارفرما: نوع کارفرما، بخش دیگری است که در تعیین تعرفه طراحی سایت تأثیرگذار است. برای مثال، تعرفه طراحی یک سایت برای شرکت بزرگ متفاوت از یک فرد حقیقی خواهد بود.
  5. نیاز به توسعه سایت: در صورتی که سایت به توسعه نیاز داشته باشد، هزینه بیشتری برای تعرفه آن در نظر گرفته می‌شود.
  6. شرایط بازار: شرایط بازار و مواردی مانند رقابت، نرخ ارز، نرخ دستمزد طراحان و … نیز بر تعرفه طراحی سایت تأثیر دارد.
  7. روش انتخابی طراحی سایت : اینکه بخواهید سایت به چه روشی طراحی شود، به شیوه برنامه نویسی، وردپرس و یا سایت سازها، هزینه را متفاوت می‌کند.

هزینه طراحی انواع سایت در سال 1402 چقدر است؟

تعرفه طراحی انواع سایت در سال 1402 با توجه به نوع درخواست شما به عنوان مشتری متفاوت خواهد بود. اینکه شما درخواست طراحی سایت شرکتی بدهید و یا سایت فروشگاهی، سایت تک صفحه ای، سایت وردپرسی، سایت اختصاصی و … باید هزینه‌های متفاوتی را نیز پرداخت کنید.

هزینه طراحی سایت در سال 1402

تعرفه طراحی سایت شرکتی

تعرفه طراحی سایت شرکتی به موارد زیادی مانند اندازه و پیچیدگی سایت، سطح پیاده سازی، تعداد صفحات و قابلیت‌ها، زمان و هزینه پشتیبانی، نیازهای برنامه‌نویسی و … بستگی دارد. از این رو، نمی‌توان تعرفه دقیقی برای طراحی سایت شرکتی مشخص کرد و قیمت برای هر پروژه باید بصورت جداگانه تعیین شود.

البته قیمت نهایی بستگی به مواردی مانند اندازه سایت، طول زمان پیاده‌سازی، نیازهای برنامه‌نویسی و طراحی وب سایت و میزان پشتیبانی بعد از اتمام پروژه دارد. طبیعتا قیمت طراحی سایت در سال 1402 در مقایسه با سال قبل با توجه به تورم افزایش پیدا می کند.

بهتر است برای تعیین تعرفه طراحی سایت شرکتی با شرکت‌های طراحی وب سایت تماس بگیرید تا بتوانید موارد ذکر شده و هر موضوعی که به پروژه شما مربوط می‌شود را با مشاوران آنها در میان گذاشته و از هزینه دقیق در مورد سایت خود مطلع شوید. همچنین می‌توانید به سایت پرتال با آدرس portal.ir/packages مراجعه نمایید و از تعرفه های طراحی انواع سایت از جمله سایت شرکتی اطلاع پیدا کنید. Top of Form

سایت www.portal.ir ، این امکان را ایجاد کرده است تا همه کسب و کارها، حتی کسب و کارهای کوچک با بودجه مالی کم نیز، بتوانند یک سایت عالی، زیبا، کاربر پسند و کاربردی متناسب با بیزینس خود داشته باشند.

هزینه راه‌ اندازی سایت فروشگاهی مجموعه

تعرفه‌های سایت فروشگاهی به نوع و حجم خدماتی است که شما انتخاب می‌کنید بستگی دارد. در ادامه به برخی از مواردی که تعیین کننده هزینه سایت فروشگاهی است، می‌پردازیم.

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و هزینه راه اندازی آن، روشی است که برای ساخت سایت به کار می‌بریم. برای طراحی و راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، روش‌های مختلفی وجود دارد که کسب و کارها با توجه به نوع نیاز و بیزینس خود یکی از آن ها را انتخاب می‌کنند.

تعرفه ساخت فروشگاه اینترنتی در سال 1402

طراحی سایت با استفاده از برنامه نویسی و کدنویسی، قدیمی‌ترین روش طراحی سایت است که همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیوه مزایای زیادی دارد مثل سرعت بالای لود سایت، امکان پیاده کردن قابلیت های خاص مورد نیاز کارفرما، قابلیت پردازش تراکنش‌های بسیار بالا در لحظه و ….. اما در کنار این مزایا، از معایبی نیز دارد که در این ارتباط می‌توان به هزینه بسیار بالای آن اشاره کرد، به طوری که برای بسیاری از سایت‌های اختصاصی با کدنویسی، پرداخت هزینه 100 میلیون تومانی نیاز است. ضمن اینکه مدت زمان راه اندازی سایت فروشگاهی، طولانی بوده و در برخی موارد تا آماده شدن سایت، 6 ماه زمان لازم است. بدین جهت، تنها کسب و کارهای خیلی بزرگ با توان مالی بالا و فروش زیاد، این روش را انتخاب می‌کنند.

طراحی سایت با استفاده از وردپرس، روش دیگری است که در حال حاضر مرسوم شده است. هزینه این روش در مقایسه با شیوه کدنویسی، کمتر است، اما باز هم هزینه نسبتا قابل توجهی را به همراه دارد. در این شیوه شما به یک فرد متخصص برای طراحی سایت و سپس پشتیبانی آن نیاز خواهید داشت. ضمن اینکه برای خرید هاست، دامنه، قالب و افزونه های مورد نیاز باید هزینه ای را پرداخت نمایید.

راه اندازی سایت فروشگاهی با سایت سازها، روش دیگری است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با انتخاب این روش، می‌توانید در کمترین زمان ممکن و با هزینه اندک، صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید و فروش محصولات و خدمات خود را آغاز نمایید. تعرفه طراحی سایت با استفاده از سایت سازها در سال 1402 و همچنین هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

فال حافظ