فواید نشاسته مقاوم

مزایای نشاسته مقاوم با تمام رژیم های غذایی کم کربوهیدرات/بدون کربوهیدرات/غلات که اخیراً بسیار محبوب شده اند، ممکن است فکر کنید نشاسته کلمه کثیفی است. اگر به شما بگویم که غذاهای نشاسته ای فواید مهمی برای سلامتی دارند و اگر به روشی خاص تهیه شوند، در واقع می توانند حساسیت به انسولین را بهبود بخشند … ادامه

توت فرنگی ذرت Tostadas – تغذیه کریستی ویلسون

برخلاف غذاهای معمولی رستوران، دستور غذای من کالری و سدیم را کم و مواد مغذی را بالا نگه می دارد. هر ساعت یک توستادا حاوی بیش از ۱۰۰ کالری و کمتر از ۵۰ میلی گرم سدیم است. توت فرنگی مقدار مناسبی از ویتامین C و فیبر را به این غذا کمک می کند و انواع … ادامه

نان تست ۱۰ راه: نان تست را دوباره جذاب کنید

نان تست به غیر از خوشمزه بودن، یکی از ساده ترین صبحانه های صبح است. چرا روی یکی از این ۱۰ ایده مختلف برای برشته کردن صرفه جویی نکنید؟ و بیایید صادق باشیم، نان تست فقط برای صبحانه نیست. می توانید برای ناهار، شام، میان وعده، دسر نان تست بخورید… متوجه منظور من شدید. می … ادامه

۵ چیز کوچک برای سالم‌تر کردن آشپزخانه

ما تمایل داریم آنچه را که در دست داریم بخوریم، به همین دلیل ضروری است که مطمئن شوید که آشپزخانه شما بویژه انتخاب غذاهای سالم را تشویق می کند. هدف این است که انتخاب سالم را انتخابی آسان کنید! من در این مقاله روی آشپزخانه تمرکز کرده ام زیرا معمولاً همه مواد غذایی باید در … ادامه

ویتامین K: سوپر ویتامین بعدی!

آیا کسی را می شناسید که مشکلات گوارشی مانند کرون یا بیماری سلیاک را تجربه کند؟ یا شاید پوکی استخوان، مشکلات لخته شدن خون، کبودی بیش از حد، یا درد قاعدگی؟ با همه تبلیغاتی که در سال های اخیر در مورد مصرف بیشتر کلسیم و ویتامین D مطرح شده است، مراقب تحقیقات بیشتر و توصیه … ادامه

پای ریحان تابستانی – Sunny Side Up Nutrition

ترکیب گوجه فرنگی و ریحان ذات تابستان است. یک پوسته پای خریداری شده در فروشگاه، مقداری سیر، پنیر رنده شده و سس مایونز اضافه کنید و یک پای گوجه فرنگی تابستانی با ریحان خواهید داشت. من این دستور غذا را آنقدر درست می کنم که یکی از غذاهای منوی تابستانی “برو” من است. من بالغ … ادامه

ویتامین B12 – فواید و منابع

اگر فردی آگاه به سلامتی هستید و می‌خواهید سیستم عصبی‌تان بهترین عملکرد را داشته باشد، باید همیشه مقدار کافی ویتامین ۱۲ در رژیم غذایی خود داشته باشید. در ادامه بخوانید زیرا این مقاله مزایای بسیاری از B12 و همچنین منابع غذایی را که می‌توانید به طور طبیعی این عنصر فوق‌العاده را دریافت کنید، مورد بررسی … ادامه

چگونه از خوردن فست فود خودداری کنیم

ما می دانیم که غذا نیاز ماست و غذا برای ما مانند سوخت ماشین است. افرادی هستند که دوست دارند غذای سالم بخورند و رژیم غذایی متعادلی داشته باشند، در حالی که برخی هستند که حتی نمی توانند در برابر خوردن غذاهای ناسالم در برنامه روزانه خود مقاومت کنند. این افراد همچنین اغلب با هوس … ادامه

آیا خوردن ماهی همچنان بی خطر است؟

آیا خوردن ماهی همچنان بی خطر است؟ او عادت داشت ماهی می‌خورد. این قبل از آن بود که بفهمیم اقیانوس های ما با جیوه، دیوکسین ها و PCB ها آلوده شده اند. و ما متوجه شدیم که ماهی های پرورشی به دلیل شرایط بد بهداشتی و تغذیه ما از غلات ناسالم و غیر طبیعی برای … ادامه

Nopalitos con Huevos (کاکتوس با تخم مرغ) – تغذیه کریستی ویلسون

*سلب مسئولیت: این پست توسط حمایت مالی می شود مرکز تغذیه تخم مرغ در هیئت آمریکایی تخم مرغاما تمام نظرات، تجربیات و لذت بردن از تخم مرغ کاملاً مال من است! در این زمان از سال، ملت ما تماشا می کند ماه میراث ملی اسپانیایی ها. از ۱۵ سپتامبر تا ۱۵ اکتبر، ایالات متحده کمک … ادامه