فال روزانه تاروت سرنوشت فردا (پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲)


فال روزانه تاروت

فروردین

کارت تاروت: دو شمشیر

امروز، تصمیمات سخت تر از حد معمول هستند. گزینه های خود را بسنجید و از منطق به عنوان راه اصلی برای انتخاب بهترین گزینه استفاده کنید. تهیه لیست مزایا و معایب می تواند برایتان مفید باشد.

اردیبهشت

کارت تاروت: اعتدال

هیچ وقت یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید. ممکن است فکر کنید بر اساس آنچه به صورت سطحی و ظاهری می بینید، چیزی را می دانید.

امروز نیاز به دقت بیشتری دارید. ممکن است با کنجکاوی و کوشا بودن اطلاعات خوبی پیدا کنید.

خرداد

کارت تاروت: نوباوه سکه

یک فرصت جدید می تواند برای شما پیش بیاید. اگر به دنبال یک فرصت مالی یا تغییر شغل هستید، روز خوبی برای انتشار رزومه یا جستجوی شغل است. ممکن است زودتر از آنچه فکر کنید، به آن دست یابید.

تیر

کارت تاروت: مرگ

همیشه پایان ها غم انگیز هستند، اما هیچ چیز غم انگیزتر از یک فرصت از دست رفته نیست.

اگر می‌ خواهید به هدفی برسید یا فراتر از آنچه می‌ دانید حرکت کنید، باید با چیزهایی که شما را عقب نگه می‌ دارند خداحافظی کنید.

مرداد

کارت تاروت: ملکه چوبدست

شما نمی خواهید کسی به شما بگوید که چه کاری انجام دهید و ذات مستقل خود را دوست دارید.

یکی از دوستان یا اعضای خانواده کاری برای شما انجام می دهد تا گذران زندگی خود را تامین کنید. تقسیم مسئولیت آسان تر از دست کشیدن از استقلال خود خواهید بود.

شهریور

کارت تاروت: درویش

وقت گذاشتن برای خودتان، امروز یک امر مثبت است. شما نیاز به کمی استراحت و آرامش دارید زیرا هفته ای شلوغ در پیش خواهید داشت. تا جایی که می توانید از آن لذت ببرید.

مهر

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

ممکن است پیامی به طور غیرمنتظره برای شما بیاید. روز خوبی برای بررسی ایمیل ها است. از پیام هایتان در رسانه های اجتماعی نیز مطلع باشید. پیام مهمی خواهید داشت که نباید به خاطر مشغول بودن متوجه آن نشوید.

آبان

کارت تاروت: نه شمشیر

افراد ستیزه جو، افراد ستیزه جو را بیشتر جذب می کنند. اگر افرادی را پیدا می‌ کنید یا با افرادی ملاقات می‌ کنید که اهل بحث و مجادله هستند و ساز مخالف می زنند، بهتر است برایشان آرزوی موفقیت کنید و دوستی تان را تمام کنید.

آذر

کارت تاروت: شوالیه سکه

به زودی آماده شروع یک پروژه جدید هستید. اکنون زمان این است که فرصت ها را سریعا دریابید. نباید پیشنهاد شغلی را که واقعا می خواهید رد کنید. حواس تان به فرصت ها باشد و آن ها را بقاپید!

دی

کارت تاروت: ستاره

کائنات همیشه مشغول صحبت با شماست. ممکن است چیزهایی را بشنوید و ببینید که فراتر از تصادف به نظر می رسند. به تکرار اعداد، طبیعت و شادی که در قلب خود احساس می کنید توجه کنید.

بهمن

کارت تاروت: ملکه شمشیر

به شهود خود اعتماد کنید. به ندرت پیش می آید که غریزه درونی شما اشتباه کند. شما باید حدس و گمان خود را با حقایق متعادل کنید. اگر می خواهید کاری را بر اساس تجربیات گذشته انجام دهید، مطمئن شوید که دلایل محکمی دارید.

اسفند

کارت تاروت: یک شمشیر

شما آنچه را که برای انجام کاری معنادار نیاز دارید، در اختیار دارید. مدت زیادی است که به این اقدام فکر کرده اید و اکنون به نظر می رسد که این فرصت را پیدا کرده اید. تغییراتی را در نظر بگیرید که تفاوت چشمگیری در زندگی شما ایجاد می کند.