فال روزانه تاروت پیشگویی سرنوشت آینده (پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲)


فال روزانه تاروت

فروردین

کارت تاروت: جادوگر

شما همیشه می دانستید که با استعداد هستید، بنابراین دیدن کارت تاروت جادوگر، فقط تاییدی است بر آنچه در قلب خود احساس می کنید. شما مقید به چیزهای بزرگ هستید.

شما گزینه های زیادی دارید. دانستن اینکه کدام یک را انتخاب کنید، می تواند بسیار سخت باشد. جادوگر به معنای استعدادهای متعدد است.

تنها راهی که می توانید بفهمید کدام گزینه واقعا گزینه مورد علاقه شماست، این است که سعی کنید روی یکی تمرکز کنید تا ببینید اوضاع چگونه پیش می رود.

اردیبهشت

کارت تاروت: ماه

امروز، چیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد که چندان به آن علاقه ندارید: بی‌ صداقتی! ممکن است وقتی می بینید کسی دارد برایتان زیر و رو می کشد و می خواهد فریب تان دهد، ندانید که چه بگویید یا چه فکر کنید.

اما باید اقدامی کنید. آنچه مهم است، ورود به اصل موضوع است. باید ببینید طرف مقابل چه نیازی به دروغ گفتن داشته است؟ پیدا کردن ریشه موضوع می تواند به بهبود ارتباطات شما کمک کند.

خرداد

کارت تاروت: شیطان

این کارت تاروت اغلب به معنای وسوسه است، اما لازم نیست که معنای منفی آن را در نظر بگیرید.

شاید این کارت نشانه ای باشد برای اینکه بیرون بروید و از یک غذای فوق العاده در رستوران مورد علاقه خود لذت ببرید یا با دوستان تان کمی شیطنت کنید!

تیر

کارت تاروت: قدرت

امروز ممکن است قدرت لازم برای قوی بودن را نداشته باشید. با این حال این کارت نشان دهنده تمایل شما به سوی نقطه ضعف تان است.

بگذارید کائنات افسار امروز را در دست بگیرد. گاهی اوقات بهتر است مشکلات خود را به خدا واگذار کنید و ببینید که چگونه همه چیز به خودی خود درست می شود.

مرداد

کارت تاروت: ارابه

شما به راحتی تسلیم نمی شوید. بنابراین وقتی با این کارت تاروت، اراده شما به چالش کشیده می‌ شود، برایتان بی معنی است.

مطمئنا شما می خواهید بمانید و سرانجام همه چیز را ببینید. خبر خوب این است که کارت تاروت امروز نشانه خوبی است. یعنی وقت تان را تلف نمی کنید. شما کاری را که باید انجام دهید، انجام می دهید.

شهریور

کارت تاروت: برج

تغییرات ناگهانی، چیزی نیست که منتظرش هستید. اما شما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اید و این یکی تغییر، مانند یک سرعت گیر است.

امروز باید یک قدم جلوتر از اتفاقات باشید. وقتی زندگی برایتان پیچیدگی های دراماتیک ایجاد می کند، درس می گیرید و قوی تر می شوید.

مهر

کارت تاروت: ابله

امروز در راه انجام یک کار شگفت انگیز هستید، اما این کارت به شما می گوید که عجله نکنید؛ آهسته بروید. ممکن است شنیدن این توصیه را دوست نداشته باشید و فکر اینکه باید مکث کنید، آزارتان دهد.

اما این کارت تاروت به شما این امکان را می دهد که بدانید عجله چگونه باعث اتلاف می شود. کمی دقت می تواند در پیشگیری از اشتباهات بسیار موثر باشد.

آبان

کارت تاروت: امپراتور

قدرت، نیرومندی و همه ویژگی های مثبتی که متولدین آبان را توصیف می کند با کارت تاروت امپراطور ارائه می شود.

این کارت توسط مریخ اداره می شود، که از طریق مبارزه با آتش به کمک خود آتش، انرژی قدرتمندی را آزاد می کند. امروز ممکن است مجبور شوید رفتاری داشته باشید که نشان دهید نباید با شما سر و کله زد.

دعوا کردن کار شما نیست، اما امروز ممکن است تحریک پذیرتر از همیشه باشید. این کارت می گوید که با قدرت رهبری کنید، و به همه نشان دهید رئیس کیست!

آذر

کارت تاروت: جهان

شما همیشه به جنبه های روشن هر چیز نگاه می کنید. این کارت تاروت به شما این امکان را می دهد که بدانید تمام آرزوها و امیدهای شما از آن شما خواهد بود.

فقط شاید کمی زمان ببرد. مانند چرخ و فلک، باید صبر کنید تا یک دور بچرخید و دنیا را از بالا ببینید. اجازه ندهید بی حوصلگی لذت آن تجربه را از بین ببرد.

دی

کارت تاروت: رستاخیز

به شهود خود اعتماد کنید. شما می‌ توانید از آن دسته افرادی باشید که حقایق را بررسی می‌ کنند و از پذیرش هر حرفی امتناع می‌ ورزند.

کارت تاروت امروز به شما این امکان را می دهد که بدانید این مهارتی است که باید سعی کنید آن را حفظ کنید. به شما موهبت ادراک داده شده است و باید از آن استفاده کنید.

بهمن

کارت تاروت: درویش

شما به یک فرار کوتاه از دنیا نیاز دارید و این یک خواسته خودخواهانه نیست. چیزی که به دنبال آن هستید، خلاصی از استرس و شلوغی های دنیاست.

شما نیاز به خلوت و عقب نشینی دارید، و کارت تاروت درویش از شما می خواهد که تسلیم این خواسته شوید.

اسفند

کارت تاروت: عشاق

شما که نمی خواهید به عنوان فردی خیانتکار شناخته شوید؟ بنابراین اگر دیگر علاقمند به این رابطه نیستید، کارت تاروت عشاق می گوید که در مورد آن صادق باشید.

جدایی سخت است. اما وقتی شجاعت بیان حرف دلتان را پیدا کنید، احساس بسیار بهتری خواهید داشت.