فال سرنوشت فردا چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ + (روزانه، حافظ، تاروت، ابجد، قهوه!)


فردا روزانه شخصی فردا چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

فال روزانه سرنوشت فردا

فروردین

کارت تاروت: عدالت

این کارت تاروت از شما می خواهد که نسبت به خود و دیگران منصف باشید. سعی کنید بی طرف باشید. فردا  در سطحی قرار دارید که می توانید راه حلی پیدا کنید و به اصل موضوع بپردازید.

اردیبهشت

کارت تاروت: ماه

روزهایی وجود خواهد داشت که نمی توانید حقیقت را ببینید چراکه دیدتان مسدود شده است.

فردا کارت تاروت ماه به شما یادآوری می کند که به افرادی که مستحق اعتماد هستند، اعتماد کنید. بدون بررسی، اعتماد خود را نسبت به دوستان تان از دست ندهید.

خرداد

کارت تاروت: جادوگر

شما خیلی با استعداد هستید. این کارت تاروت به مهارت های شما و اینکه چقدر چند بعدی هستید اشاره می کند. ممکن است زمانی که در محل کار یا گروه دوستان خود پیشتاز هستید، خود را دست کم بگیرید.

وقت آن است که بر روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید و در آن واقعا استاد شوید.

تیر

کارت تاروت: خورشید

فردا، روز فوق العاده ای خواهد بود. کارت تاروت خورشید مثبت ترین کارت در بین کارت هاست. تحت حاکمیت برج اسد، ممکن است به این معنی باشد که شما در حال درخشش هستید.

ممکن است از شما خواسته شود که در رادیو یا در تلویزیون صحبت کنید؛ یا چیزی که آنلاین ارسال می کنید می تواند به دست افراد زیادی برسد و توسط افراد زیادی خوانده شود.

مرداد

کارت تاروت: دو جام

شما باید انتخابی داشته باشید و این تصمیم آسانی نخواهد بود. این کارت به معنای گوش دادن به قلب خود و پیروی از مسیری است که قرار است در آن باشید.

اگر در قلب خود آرامش داشته باشید، متوجه خواهید شد که آیا تصمیم درستی گرفته اید یا خیر.

شهریور

کارت تاروت: سه چوبدست

شما عاشق خلاقیت هستید و وقتی می توانید با دوستان خود وقت بگذرانید، احساس بسیار بهتری خواهید داشت.

این کارت تاروت به این معنی است که فردا برای گذراندن وقت با دوستان و انجام یک کار دستی یا کاری سرگرم کننده و مفرح، روزی عالی است.

مهر

کارت تاروت: برج

وقتی این کارت تاروت ظاهر می شود به معنای مشکلات ناگهانی است، اما اصلا جای نگرانی نیست. به محض اینکه مشکلی ایجاد شود، حل می شود.

فردا فقط منتظر بمانید. مشکلی که با آن روبرو هستید مدت زیادی دوام نخواهد آورد. خیلی زود درست می شود.

آبان

کارت تاروت: چهار سکه

این کارت تقریبا همیشه به موضوع ثروت می پردازد. خبر خوب این است که شما به پول خواهید رسید.

شما باید باهوش باشید و بدانید که چگونه پول خود را مدیریت کنید. فردا مراقب باشید که زیاده روی نکنید و به بودجه کلی خود توجه داشته باشید.

آذر

کارت تاروت: سه جام

سه جام، کارت هماهنگی و شادی است. جام ها با احساسات ارتباط دارند. فردا در قلب خود احساس شادی خواهید کرد.

حتی ممکن است به شما گفته شود که شادتر از هر وقت دیگری به نظر می رسید. و البته که این چیز خوبی است.

دی

کارت تاروت: ملکه

ملکه، یک کارت اصلی است، به این معنی که موقعیتی خارج از کنترل شما بر زندگی شما تاثیر می گذارد و نیاز به صبر دارد.

شما فردی دل نازک هستید، اما می توانید قوی باشید. فردا به شهود زنانه خود اعتماد کنید. شما را به مسیر اشتباهی راهنمایی نمی کند.

بهمن

کارت تاروت: پنج جام

پنج جام به معنای بی ثباتی است و همیشه کارت مثبتی نیست. پنج جام ممکن است به این معنی باشد که شما با یک دلشکستگی دست و پنجه نرم می کنید.

جدایی می‌ تواند باعث شود که از اینکه رابطه‌ تان آنطور که انتظار داشتید پیش نرفته است، غمگین شوید. اما وقتی این غم از بین رفت، به گذشته نگاه خواهید کرد و از این اتفاق خوشحال خواهید شد.

اسفند

کارت تاروت: هشت شمشیر

هم عدد هشت و هم شمشیر، نمایانگر آزمون انعطاف پذیری شما هستند. بنابراین ممکن است از نظر عاطفی دوران سختی را پشت سر بگذارید. گاهی اوقات ممکن است فکر کنید به شما خیانت شده و گیر افتاده اید.

اما وقتی واقعا به مشکل نگاه می‌ کنید، متوجه می‌ شوید که می‌ توانید اوضاع را رو به بهتر شدن تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید.