پیشنهاد های جذاب هتل های 4 ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول



هتل‌های بسیار زیادی را می­توانیم در شهر زیبای استانبول پایتخت ترکیه مشاهده کنیم. این شهر سالانه تعداد بسیار زیادی از مسافران را پذیرا می‌شود و این مسافرین به دیدن جاذبه‌های دیدنی و جذاب استانبول می­پردازند. جالب ترین موضوع در این زمان آن است که یکی از مکان‌های نزدیک به مکان‌های دیدنی این شهر میدان تکسیم استانبول است.

به همین دلیل افراد زیادی برای رزرو محل اقامت خود قصد دارند بهترین هتل‌ها در این منطقه را بیابند. در این مطلب سعی داریم درباره بهترین هتل‌ها در حوالی بهترین مکان‌های دیدنی در میدان تکسیم اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار دهیم. در این حالت می­توانید با معرفی هتل های 4 ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول بهترین آنها را انتخاب کنید و اقامتی عالی را در آنها در طی سفر خود تجربه نمایید.

معرفی هتل‌های 4 ستاره میدان تکسیم استانبول
معرفی هتل‌های 4 ستاره میدان تکسیم استانبول

بریم سراغ هتل های 4 ستاره میدان تکسیم استانبول

در این حالت شما قبل از شروع سفر خود می‌توانید ویژگی‌های یک هتل را به صورت دقیق بشناسید. سپس برای رزرو آن به مدت زمان مورد نیاز خود اقدام کنید. از مهم ترین هتل‌های 4 ستاره موجود در نزدیکی میدان تکسیم استانبول که در حوالی مکان‌های دیدنی این شهر نیز واقع است می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هتل گرند هیلاریوم
  • هتل آیکون
  • هتل لیون
  • هتل گلدن پارک
  • هتل گرند‌ هالیک
  • هتل پرا تولیپ
  • هتل ماربل
  • هتل میدتاون

چرا هتل‌های چهار ستاره حوالی میدان تکسیم باید انتخاب کنیم؟

این میدان به میدان دوست داشتنی استانبول نیز معروف است. این منطقه را می‌توانیم به عنوان مرکز شهر استانبول که دارای مغازه‌های متنوع است معرفی کنیم. به همین دلیل دسترسی آسان به همه چیز در این میدان برای افراد به عنوان یک مسافر می‌تواند یک مزیت باشد. یکی از ویژگی‌های دیگری که باید میدان تکسیم را برای اقامت باید انتخاب کنید آن است که این میدان در اطراف خود مکان‌های دیدنی بسیاری دارد. از مهمترین مکان‌های دیدنی اطراف این میدان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پارک گزی
  • مرکز فرهنگی آتاتورک
  • برج گالاتا
  • خیابان استقلال
  • محله‌های جهانگیر و چوکورجوما
  • مسجد معروف تکسیم
  • مرکز خرید‌های پاستل، ماوی، کوتون، ‏اچ اند ام

در این حالت می‌توانید از دیدن باقی مراکز دیدنی اطراف این میدان نیز لذت ببرید.

قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم

قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم
قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم

دلیل معرفی هتل های چهار ستاره میدان تکسیم

یکی از نکات مهمی که باید آن را بدانید این است که هتل‌های 4 ستاره نسبت به هتل‌های ۵ ستاره قیمت مناسب تری دارند. همچنین کیفیت خدمات ارائه شده در هتل‌های 4 ستاره با هتل‌های ۵ ستاره تا حدود بسیار زیادی برابری می‌کند. به همین دلیل اگر قصد دارید تنها برای اقامت شبانه از هتل استفاده کنید و در تمام طول روز در مکان‌های دیدنی استانبول باشید، هتل‌های 4 ستاره ای که خدمات عالی به شما ارائه می‌کنند، می‌توانند بهترین گزینه انتخابی برای شما باشند.

همچنین معمولاً رزرو این نمونه هتل‌ها کار آسان‌تری از رزرو هتل‌های ۵ ستاره استانبول می‌باشد. تعداد هتل‌های ۵ ستاره استانبول نسبت به هتل‌های 4 ستاره کمتر است و همین موضوع سبب می‌شود تا نسبت به هتل‌های 4 ستاره زودتر رزرو شوند.

هتل گرند هیلاریوم

هتل 4 ستاره گرند هیلاریوم را می‌توانیم به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره نزدیک میدان تکسیم معرفی کنیم. این هتل در نزدیکی ترمینال و همچنین فرودگاه استانبول واقع شده است. به همین دلیل عبور و ورود برای مسافرین به این هتل بسیار آسان می‌باشد.

امکانات ویژه این هتل مانند سونا و استخر، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ‌های متنوع، دارا بودن اینترنت رایگان پرسرعت، وجود پارکینگ رایگان، دارا بودن حمام ترکی و … می‌تواند هر مهمانی را از اقامت خود در این هتل راضی نگه دارد.

بعد از نظرسنجی‌های انجام شده این هتل توانست از میان نظر‌های دریافتی میانگین امتیاز ۸ را به خود اختصاص دهد. این موضوع می‌تواند شما را برای رزرو اتاق‌های این هتل مجاب کند.

مکان‌های دیدنی میدان تکسیم
مکان‌های دیدنی میدان تکسیم

معرفی هتل 4 ستاره لیون

هتل لیون تنها با میدان تکسیم پنج دقیقه فاصله دارد. به همین دلیل این هتل را به عنوان بهترین، نزدیکترین  و با کیفیت ترین هتل در زمینه خدمات رسانی در نزدیکی این میدان می‌شناسند. از طریق اقامت در این هتل می‌توانید به مکان‌های دیدنی مختلف تنها با چند دقیقه قدم زدن برسید.

اتاق‌های زیبا و مجلل این هتل و همچنین وجود اتاق کنفرانس مجزا یکی از ویژگی‌های برتر هتل 4 ستاره لیون است.

در این هتل می‌توانیم خدماتی مانند کپی، خشکشویی، اجاره ماشین، وای فای رایگان و … را مشاهده نماییم. به همین دلیل می‌توانید در این هتل با قیمتی عالی به مدت زمان طولانی اقامت داشته باشید و آسایش را در زمان اسکان خود احساس کنید.

معرفی هتل 4 ستاره ماربل در شهر استانبول

می‌توانیم خدمات متنوعی مانند سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ و موارد دیگر را مشاهده کنیم. این هتل را همچنین می‌توانیم در میان لیست بهترین هتل‌ها با عالی ترین قیمت‌های موجود معرفی کنیم. در این حالت بدون نگرانی می‌توانید برای رزرو این هتل همین امروز اقدام نمایید.

هتل گرند هالیک

هتل گرند هالیک از میان هتل‌های 4 ستاره استانبول به عنوان یکی از لوکس ترین هتل‌های موجود معرفی می‌شود. این هتل دارای ویژگی‌های متنوع و خدمات مختلفی مانند استخر، حمام آبگرم، اینترنت وای فای، پارکینگ به صورت رایگان، رزرو یا خرید بلیط هواپیما، اتاق جلسات و همایش، کپی و فکس، خشکشویی و … نیز می‌باشد.

در حال حاضرنیز می‌توانید رستوران ترکی اصیل و سنتی را نیز مشاهده کنید که غذاهای مخصوص ترکیه را برای مسافرین تهیه می‌کنند. همچنین می‌توانید حمام ترکی که یکی از حمام‌های قدیمی و معروف ترکیه می‌باشد را نیز در این هتل مشاهده نمایید. قطعاً با چنین مواردی می‌توانیم در هتل 4 ستاره گرند ‌هالیک بهترین اقامت را تجربه نمایید.

با هتل آیکون بیشتر آشنا شوید

یکی از هتل‌های 4 ستاره معروف استانبول است که تنها با ۱۶ دقیقه پیاده روی می‌توانید به میدان اصلی تکسیم برسید. شما در این هتل می‌توانید از خدمات متنوعی مانند اسپا، پارکینگ، سالن و باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، فامیلی روم، اتاق‌های مخصوص سیگار و دیگر خدمات استفاده کنید.

هتل آیکون در منطقه‌ هاربیه استانبول واقع شده است. اتاق‌های دو نفره و سوئیت‌های موجود میتوانند پذیرای شما مهمانان عزیز برای این هتل باشند.

هتل گلدن پارک و معرفی بیشتر آن

هتل گلدن پارک دارای مرکز سلامت می‌باشد و همچنین استخر و حمام ترکی مجهز در این هتل را می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. استفاده از رستوران این هتل برای غذاهای ترکی و غذاهای بین المللی فراهم است. سالن ماساژ، سونا و جکوزی، تاکسی سرویس، اینترنت و  موارد مختلف دیگر نیز از خدماتی است که می‌توانید از طریق هتل گلدن پارک استانبول دریافت نمایید.

هتل پرا تولیپ یکی از پیشنهادهای جذاب ما برای اقامت

از ویژگی‌های مهم این هتل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دارای پارکینگ اختصاصی
  • دارای استخر، سونا و جکوزی
  • دارای حمام آب گرم و حمام ترکی
  • دارای سالن بدنسازی
  • سالن ماساژ
  • سیستم صدای استریو
  • وای فای و اینترنت رایگان

با در نظر داشتن این نمونه ویژگی‌ها شما میتوانید برای رزرو اتاق‌های این هتل همین امروز اقدام کنید.

همچنین این هتل دارای رستوران‌های بین المللی و سنتی می‌باشد که شما می‌توانید انواع غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی ترکی را در این رستوران‌ها میل نمایید.

وجود صرافی نیز یکی دیگر از خدماتی است که می‌توانید از این هتل دریافت کنید.

مکان‌های دیدنی میدان تکسیم

هتل چهار ستاره میدتاون

این هتل چهار ستاره دارای خدمات فراوانی مانند، پارکینگ اختصاصی، سرویس رفت و برگشت، اینترنت رایگان، لاندری، مرکز کنفرانس و …  می‌باشد. در لیست تعیین شده برای برآورد قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم، می‌توانیم این هتل را به عنوان یکی از خوش قیمت ترین هتل‌های موجود در این منطقه مثال بزنیم. شما باید برای رزرو اتاق‌های این هتل هر چه سریعتر اقدام نمایید، چرا که سرعت رزرو اتاق‌های این هتل از سوی درخواست کنندگان بسیار بالا می‌باشد.

برآورد قیمت هتل در استانبول میدان تقسیم

بعد از اینکه لیست هتل های 4 ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول را مطالعه نمودید، باید قیمت رزرو اتاق‌ها بابت یک شب را نیز مورد بررسی قرار دهید.

قیمت و هزینه‌های برآورد شده برای اقامت یک شب در این نمونه هتل‌ها می‌تواند یکی از نکات تعیین کننده برای رزرو باشد.

هتل بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهد و همچنین بر اساس مزیت‌هایی که نسبت به هتل‌های دیگر دارد، قیمتی متفاوت را برای اتاق‌های خود تعیین میکند. به همین دلیل شما باید با توجه به نیاز خود و همچنین با توجه به بودجه خود برای رزرو هتل‌های چهار ستاره نزدیک میدان تکسیم استانبول اقدام کنید.

در این میان شما باید ابتدا سایت‌های برتر ارائه دهنده خدمات را بیابید. سپس برای رزرو اینترنتی از طریق این نمونه سایت‌ها اقدام کنید.

بهترین هتل‌ها با بهترین ویژگی‌ها را انتخاب نمایید

بهتر است بر اساس نیازتان هتل مد نظر را انتخاب کنید.

برای این موضوع کافی است سایت‌ها را بررسی کنید و ویژگی‌های مختلف و همچنین نظرات کاربران عنوان شده از هر هتل را مطالعه نمایید.

در این حالت قطعا می‌توانید هتلی را که مد نظر دارید برای اقامت شبانه روزی خود در حین سفر به استانبول انتخاب نمایید. برای نمونه ممکن است تمیزی و کیفیت سرویس بهداشتی، تمیزی ملحفه و غیره برای شما مهم باشد. در این حالت باید به نکات کلیدی عنوان شده توسط کاربران دیگر در این زمینه دقت نمایید و سپس برای رزرو نهایی اقدام کنید. این موضوع می‌تواند رضایتمندی شما را در انتهای سفر از هتل انتخابی شما در پیش داشته باشد.

رزرو هتل در نزدیکی میدان تکسیم از سایت بوکینگ
رزرو هتل در نزدیکی میدان تکسیم از سایت بوکینگ

سایت بوکینگ برای رزرو اینترنتی هتل میدان تکسیم

در سایت بوکینگ می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از هتل‌های معرفی شده مناسب شما خواهند بود. در این حالت می‌توانید تنها با رزرو و پرداخت هزینه خودتان را برای داشتن سفری بی نظیر در کشور ترکیه و شهر استانبول آماده کنید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد

فال روزانه