بهترین فست فود صبحانه برای دیابتی ها


یافتن بهترین فست فود صبحانه برای دیابتی ها می تواند چالش برانگیز باشد. پیدا کردن چیزی که متناسب با نیازهای غذایی شما باشد دشوار است. اما گزینه های زیادی وجود دارد – فقط باید بدانید آنها چیست و کجا می توانید آنها را پیدا کنید!بهترین فست فود صبحانه برای دیابت

بهترین صبحانه دیابتی

ما دوست داریم روز را با یک وعده غذایی سالم شروع کنیم، اینطور نیست؟ من می دانم که این کار را انجام می دهم، و وقتی بتوانم در مدت زمان کوتاهی چیزی خوشمزه و مغذی بخورم – خوب، احساس خوبی به من می دهد! با بسیاری از گزینه های فست فود که امروزه در دسترس هستند (و اغلب محتوای قند آن ها)، برای مبتلایان به دیابت، یافتن یک غذای خوشمزه بدون به خطر انداختن سطح گلوکز خون ممکن است سخت باشد.

صبحانه های فست فود سالم

چند نکته و ترفند در مورد تغذیه سالم در بیرون از خانه برای صبحانه وجود دارد. یکی از بهترین چیزها برای شروع تخم مرغ است. تخم مرغ منبع اصلی پروتئین است و همچنین خوشمزه است. می توانید به اکثر ساندویچ های صبحانه سبزیجات اضافه کنید یا فقط با پنیر و گوشت آن را ساده نگه دارید.

سعی کنید یک ساندویچ صبحانه تهیه شده با نان سبوس دار، بسته بندی یا مافین انگلیسی پیدا کنید. . همچنین می‌توانید به دنبال رستوران‌های فست‌فودی بگردید که بلغور جو دوسر را با آجیل و میوه‌های خشک، ماست و گرانولا پارفی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، می‌توانید به دنبال مواد صبحانه کبابی باشید تا سرخ‌شده، و پروتئین‌های بدون چربی مانند مرغ کبابی، بیکن بوقلمون یا بیکن کانادایی را انتخاب کنید. با کمی تحقیق و سفارش خلاقانه می توانید یک صبحانه خوشمزه و مقوی و متناسب با نیازهای غذایی خود بیابید.

بهترین فست فود صبحانه برای دیابتی ها

لیست رستوران‌های زیر اقلامی را ارائه می‌کند که نسبت به غذای فست فود معمولی شما دارای مواد مغذی بیشتری هستند. افرادی که مبتلا به دیابت هستند و در حال حرکت هستند ممکن است بیشتر از آنچه که دوست دارند به سراغ فست فودها برای صبحانه بروند، بنابراین گزینه های مختلفی برای بررسی وجود دارد. آنها شامل همه چیز از بلغور جو دوسر و غلات گرفته تا ساندویچ و بسته بندی در بین آنها هستند. اینها بهترین فست فودهای صبحانه برای بیماران دیابتی هستند که چیزی خوب اما سالم می خواهند. بنابراین چه در جاده هستید یا فقط می خواهید چیزی آسان در خانه برای صبحانه داشته باشید، یکی از این گزینه ها را امتحان کنید.

بهترین صبحانه های فست فود

مک دونالد

مک‌مافین تخم مرغ مک‌دونالد کلاسیک در واقع یک گزینه سالم است. کلوچه انگلیسی نسبت به اکثر ساندویچ های صبحانه گزینه ای کم کربوهیدرات است. انتخاب ژامبون به جای بیکن و سوسیس به کاهش چربی اشباع و سدیم کمک می کند.

دانکین

ساندویچ‌ها و بسته‌بندی‌های خوش طعم جایگزین مناسبی برای صبحانه‌های سنتی هستند که قند و کربوهیدرات بیشتری دارند، بنابراین از فیبر بالا و بسیار قابل حمل Wakeup Wrap استفاده کنید.

استارباکس

بلغور جو دوسر با مشخصات تغذیه‌ای سرشار از فیبر و ویتامین‌ها و مواد معدنی، چربی و کلسترول کم، سدیم کم و آنتی‌اکسیدان بالا گزینه‌ای عالی است. با این حال، کربوهیدرات بالاتری دارد، بنابراین برخی از جایگزین‌هایی که گزینه‌های خوبی هستند شامل بیکن بوقلمون، چدار، ساندویچ سفیده تخم‌مرغ، اسفناج، فتا و بسته بندی تخم‌مرغ یا لقمه‌های تخم‌مرغ کلم و قارچ سوس وید است.

پانرا

ماست یونانی با پارفه مخلوط توت ها به خوبی با پروتئین، غلات کامل و میوه متعادل است. کره اسپند گرانولا با جو سبوس دار باعث ترد عالی می شود. یا مرزه را با بسته بندی تخم مرغ مدیترانه ای انتخاب کنید که در آن ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و چربی سالم دریافت می کنید، در حالی که قند کمی دارد. واقعاً این احتمالا سالم ترین رستوران با بهترین فست فود صبحانه برای دیابت است.

تاکو بل

گزینه های Burrito در اینجا عالی است و می توانید آن را سفارشی کنید تا آن را به انتخاب سالم تری تبدیل کنید. من تخم مرغ اضافی، پنیر و/یا سالسا و سیب زمینی سبک را توصیه می کنم. اگر یک تورتیلای گندم کامل در دسترس است، آن را برای افزودن فیبر بیشتر انتخاب کنید. از گوشت های فرآوری شده بیکن، سوسیس و سایر گوشت های فرآوری شده خودداری کنید زیرا در مقایسه با کالری موجود در آنها، فواید تغذیه ای بسیار کمی دارند.

وندی

نوار جو دوسر تازه پخته شده یک غذای فست فود منحصر به فرد و سرشار از فیبر با جو به عنوان اولین ماده است. برای تعادل بیشتر، آن را با یک گزینه پروتئینی مانند تخم مرغ یا یک بسته کره بادام زمینی در خانه جفت کنید. یا به تخم مرغ و کروسانت سوئیسی امتحان کنید، از گزینه گوشت و ترکیب آن صرفنظر کنید.

صبحانه های فست فود دیابتی

مترو

می‌توانید در اکثر رستوران‌های فست‌فود یک ساندویچ سفارش دهید، بنابراین به دنبال نمونه‌ای باشید که با نان سبوس‌دار درست می‌شود و سبزیجات، پروتئین بدون چربی و چربی‌های سالم فراوان دارد. یک انتخاب ساده و آسان یک ساندویچ صبحانه تخم مرغ و پنیر است که با سبزیجات پر شده است.

آربی

کی میدونست آربی صبحانه خورده!؟ مکان‌های Arby که صبحانه سرو می‌کنند در ساندویچ‌ها، از کروسانت و بیسکویت گرفته تا نان‌ها و بسته‌بندی‌هایی که به راحتی می‌توان آن‌ها را سفارشی کرد، تخصص دارند.

پادشاه برگر

کروسانویچ ژامبون، تخم مرغ و پنیر بهترین انتخاب موجود در اینجا است. در حالی که سرشار از سدیم است، 17 گرم پروتئین نیز دارد و کم کالری ترین ساندویچ صبحانه است.

برادران انیشتین باگلز

Nova Lox and Bagel دارای 22 گرم پروتئین است و حاوی امگا 3 سالم برای قلب است. اگر به دنبال کاهش سدیم یا کربوهیدرات هستید، نان تست آووکادو را با تخم مرغ روی شیرینی شیرینی “Thintastic” گندم کامل انتخاب کنید.

فیله مرغ:

گریل سفیده تخم مرغ یک گزینه متعادل با پروتئین پرکننده است، بدون تمام کربوهیدرات ها و چربی های اشباع شده در بیسکویت ها و کروسان ها. قهوه ای هاش، تخم مرغ های همزده، فنجان های میوه و پارفی ماست نیز در اینجا انتخاب های خوبی هستند.

می توانید از منوی صبحانه رستوران فست فود مورد علاقه خود بدون احساس گناه لذت ببرید! چند تعویض مانند حذف سوسیس یا نوارهای بیکن یا انتخاب مافین انگلیسی بهترین صبحانه فست فود را برای دیابت فراهم می کند. اگر از طرفداران فست فود هستید و همچنین مبتلا به دیابت هستید، این رستوران ها گزینه های سالمی برای صبحانه مناسب دیابتی ها ارائه می دهند.

اگر به دنبال گزینه‌های سالم دیگری برای وعده‌های غذایی مورد علاقه‌تان هستید، پست من در مورد ماکارونی دوستانه دیابت را بررسی کنید.

یا اگر به دنبال پشتیبانی اضافی برای مدیریت دیابت خود هستید، پیشنهادات من برای کاهش A1c را بررسی کنید