راهنمای خرید بهترین ویدئو پروژکتور


برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور باید به چه نکاتی توجه کرد؟ ویژگی‌های بهترین پروژکتور چیست؟ پروژکتور چه انواعی دارد؟ با ورود نوع جدید پروژکتورها به بازار دیگر نیاز نیست برای مشاهده فیلم حتما به سینما بروید. با تهیه یک محصول مناسب و کاربردی این امکان برایتان ایجاد خواهد شد تا محیط خانه را به سینما تبدیل کنید. همچنین با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه شرایطی به وجود می‌آید تا در محیط کار و در مدارس به خوبی با کارکنان و دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را به بهترین شکل در دسترس قرار دهید. برای خرید بهترین پروژکتورهای خانگی و تجاری با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مناسب را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

راهنمای خرید بهترین ویدئو پروژکتور

نکات مهم در خرید بهترین ویدئو پروژکتور

به منظور خرید بهترین ویدئو پروژکتور بهتر است به نکات مختلفی توجه داشته باشید. از جمله مهمترین نکات باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • روشنایی تصاویر ویدئو پروژکتور

میزان روشنایی یکی از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید به دقت آن را در نظر بگیرید. شدت نور با واحد انسی لومن اندازه گیری می‌شود و در واقع پارامتری است که میزان نور را روی سطوح خاص مشخص می‌کند. بر این اساس در هنگام خرید ویدئو پروژکتور استوک باید این موضوع را در نظر بگیرید که از این محصول قرار است در چه محیطی استفاده فرمایید. بدین ترتیب باید بگوییم اندازه تصاویر و همچنین فاصله دستگاه در این زمینه از فاکتورهای مهمی در نظر گرفته می‌شوند، به هر میزان به پرده نزدیک‌تر شوید نور روی صفحه بیشتر خواهد شد.

  • وضوح تصویر در پروژکتور

اینکه دستگاه چند پیکسلی باشد به میزان بودجه شما نیز مربوط خواهد بود، به هر میزان تعداد و تراکم پیکسل افزایش یابد جزئیات بیشتری برای شما عزیزان به نمایش گذاشته خواهد شد. به دلیل اینکه این روزها تلویزیون و کامپیوترها با وضوح بسیار بالا و حداقل HD در اختیار قرار گرفته است چشم انسان به دریافت محتوای باکیفیت عادت کرده بر این اساس بهتر است به دنبال ویدئو پروژکتوری باشید که با وضوح بالا در اختیارتان قرار گیرد. به عنوان مثال رزولوشن 1920 در 1080 کیفیت Full HD را ارائه داده و برای گیمرها مناسب واقع خواهد شد. همچنین در برخی موارد اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد کیفیت 4K نیز برای خرید بهترین انتخاب است.

وضوح تصویر در پروژکتور

  • تصحیح خطای تصاویر در ویدئو پروژکتور

در صورتی که نصب پروژکتور به درستی انجام نشود ممکن است که شاهد تصاویر در اندازه‌های غیر متعارف باشید و این موضوع اعوجاج در تصاویر را به دنبال خواهد داشت. تصاویر به شکل‌های مختلفی از جمله لوزی و ذوزنقه به نمایش گذاشته شده و به همین سبب نمی‌توانید یک تصویر کاملا مستطیل شکل را در دسترس داشته باشید. به همین دلیل محصولی را برای خرید و کرایه ویدئو پروژکتور در نظر بگیرید که قابلیت تصحیح کیستون را در اختیار قرار داده تا بتوانید به کمک حرکت لنز خطا را تصحیح کنید.

  • قابلیت اتصال بی سیم پروژکتور

در صورتی که تمایل دارید تا در فضایی همچون مدرسه یا اداره محتواهایی از جمله پاورپوینت را به صورت بی سیم از تلفن یا لپ تاپ بر روی پروژکتور به نمایش بگذارید کافی است محصولی را خریداری فرمایید که خاصیت بی سیم بودن را برایتان به ارمغان آورد. برخی از محصولات بی سیم دارای دستیار صوتی هستند که قابلیت پخش را فراهم کرده و همچنین به اینترنتی نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. در نتیجه انتخاب یک محصول هوشمند برای کسب و کارها بهترین گزینه خواهد بود.

  • کنتراست ویدئو پروژکتور

کنتراست موضوعی است که همواره در خرید بهترین ویدئو پروژکتور مطرح خواهد شد، برای خرید بهتر است به دنبال پروژکتوری باشید که رنگ‌ها را با عمق بیشتری در اختیار قرار می‌دهد. کنتراست به اختلاف میان روشن‌ترین و تیره‌ترین قسمت هر تصویر گفته می‌شود بر این اساس باید بگوییم که این فاصله به هر میزان بیشتر باشد این وسیله تصاویر را با کیفیت بهتری عرضه خواهد کرد. به عنوان مثال 1000: 1 نشان می‌دهد که روشن‌ترین نقطه از تیره‌ترین نقطه 1000 برابر روشن‌تر خواهد بود. این موضوع روی طبیعی بودن فیلم و عکس‌ها تاثیر مستقیم خود را اعمال خواهد کرد.

کنتراست ویدئو پروژکتور

خرید انواع ویدئو پروژکتور

به منظور خرید انواع ویدئو پروژکتور در ابتدا باید مشخص کنید که برای تهیه این محصول چه هدفی دارید، نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد مقصود خریدار خواهد بود. بر این اساس ممکن است تمایل داشته باشید تا در محیط مدرسه از آن استفاده فرمایید اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی محصول مناسبی را خریداری نکرده و به همین دلیل نتوانید آنطور که باید اطلاعات را در دسترس دانش آموزان خود قرار دهید. به همین دلیل با توجه به این موضوع بهتر است در زمان خرید از افراد کارشناس نیز مشورت دریافت کرده و انواع ویدئو پروژکتورها را بشناسید. بر این اساس به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که محصولات را تضمین کرده و تعمیر انواع ویدئو پروژکتور را انجام دهند.

خرید ویدئو پروژکتور خانگی

ویدئو پروژکتورهای خانگی شبیه به یک تلویزیون باکیفیت عمل کرده و تنها تفاوتی که در این زمینه دارند این است که اندازه تصاویر را بدون کاهش کیفیت بزرگ خواهند کرد. از جمله نکاتی که در این مورد وجود دارد این است که بهتر است در زمان خرید حتما به اندازه این محصول توجه داشته باشید. همچنین در هنگام خرید این موضوع را در نظر بگیرید که کیفیت صدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین محصول باید به صورت رو میزی خریداری شود تا بتوانید در محیط خانه به راحتی از آن استفاده فرمایید.

خرید ویدئو پروژکتور خانگی

خرید ویدئو پروژکتور تجاری

به منظور خرید ویدئو پروژکتور تجاری برندهای معروفی در این حوزه وجود دارند. در صورتی که به دنبال یک کالای تجاری هستید بهتر است محصولاتی را در نظر بگیرید که به روی سقف نصب خواهند شد. همچنین کیفیت صدا از جمله پارامترهای مهمی است که می‌بایست در نظر داشته باشید. اگر به دنبال یک محصول عمری هستید در ابتدا باید کالا را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و همچنین کالایی را برای سفارش دادن در نظر بگیرید که به صورت هوشمندانه تمامی امکاناتی که در نظر دارید را در اختیارتان قرار دهد.

این روزها انواع ویدئو پروژکتور در برندهای مختلف تهیه شده و در دسترس قرار گرفته است بر این اساس با توجه به نیاز خود این امکان را دارید تا انواع پروژکتور LCD،پروژکتور LED، پروژکتور LCoS و ویدیو پروژکتور DLP را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

فال حافظ