فال این هفته و هفته آینده شما!


فال قهوه سرنوشت این هفته!

فروردین

تو باید در این هفته بیشتر مراقب نحوه صحبت خود با مردم باشی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است در حین انجام کارهای روزانه با تاخیر مواجه شوی یا تمرکز بر اطلاعات بسیار دقیق برایت سخت باشد. همچنین ممکن است شهودی‌ تر فکر کنی. همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند، ممکن است استرس کمتری در مورد مسائل مالی داشته باشی. می‌ توانی برای کاری که اخیرا انجام داده ای حقوق بیشتری دریافت کنی.

اردیبهشت

ممکن است این هفته در گروه دوستان خود، سردرگمی را تجربه کنی، زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است از یک دوست خاص احساس ناامیدی کنی و بخواهی اطراف خود را با افراد معنوی یا هنری احاطه کنی.

این روزها بیشتر به این فکر می کنی که چه تصویری می خواهی ارائه دهی و به نحوه لباس پوشیدن خود توجه بیشتری می کنی. همچنین ممکن است عشق به خود را افزایش دهی یا از لحظاتی که در شرکت خود سپری می‌ کنی لذت ببری.

خرداد

ممکن است در این هفته سردرگمی یا ناامیدی را در شغل خود تجربه کنی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است مطمئن نباشی که چه اهداف کاری را می خواهی دنبال کنی یا ممکن است سعی کنی بین گذراندن وقت با خود و انجام مسئولیت ها تعادل ایجاد کنی. همانطور که زهره به سمت برج ثور حرکت می کند ممکن است در سرگرمی های انفرادی غوطه ور شوی یا ممکن است برای تنهایی به استراحت نیاز داشته باشی.

تیر

ممکن است مطمئن نباشی که چه باورهایی با شخصیت تو در این هفته مطابقت دارند زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

از سوی دیگر ممکن است سفر یا موضوعات جدیدی که در مورد آن ها می آموزی به گسترش دیدگاه های تو در مورد جهان کمک کنند.

همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند ممکن است از گذراندن زمان با دوستان لذت ببری و ممکن است ارتباطات مثبتی ایجاد کنی. تو در تلاش برای رسیدن به اهداف و رویاهای آینده خود توسط دیگران حمایت خواهی شدن و حتی ممکن است رابطه ی عاشقانه ای را تجربه کنی.

مرداد

ممکن است در این هفته وارد یک رابطه ی اشتباه شوی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است مجبور شوید بفهمی که چگونه پول یا منابع را به بهترین نحو با کسی تقسیم کنی یا ممکن است به این فکر کنی که چگونه می توانی به روابط متفاوت برخورد کنی و برخی از الگوهای خود را برای بهتر شدن تغییر دهی.

همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند ممکن است فرصت های شغلی مثبت را دریافت کنی. همچنین می‌ توانی خلاقیت خود را به پروژه‌ های کاری خود وارد کنی.

شهریور

ممکن است در این هفته تلاش بیشتری برای تداوم یک رابطه انجام دهی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است متوجه شوی که باید مرزهای سالمی را در یک رابطه ایجاد کنی. همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند، ممکن است در حال سفر باشی یا برای نوشتن، تحقیق یا تدریس الهام بگیری. تو مشتاق کشف اطلاعاتی خواهی بود که برای تو کاملا جدید هستند.

مهر

ممکن است بخواهی در این هفته همه چیز را در برنامه روزانه خود تغییر دهی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

انگیزه برای انجام کار ممکن است به اندازه کافی ثابت نباشد یا ممکن است در یک پروژه کاری با تاخیر مواجه شوی که تو را ترغیب می کند کمی صبور باشی.

همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند ممکن است پول بیشتری دریافت کنی، می توانی پول را با شریک زندگی خود تقسیم کنی یا بخشی از درآمد خود را سرمایه گذاری کنی. از سوی دیگر ممکن است بخواهی قدم بعدی در رابطه ات را برداری.

آبان

تو می خواهی در این هفته زمانی را به خودت اختصاص دهی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

هر مشکلی در رابطه ای که با آن روبرو می شوی یا کارهای سخت درونی که انجام میدهی ممکن است باعث شوند که درک قدرتمندی در مورد خودت داشته باشی.

همانطور که زهره به سمت برج ثور حرکت می کند ممکن است تمایل بیشتری برای قرار ملاقات داشته باشی یا می توانی احساس نزدیکی به شریک فعلی خود داشته باشی. نزدیک‌ ترین دوستانت ممکن است با تو در تماس باشند یا مشکلات اخیری که با کسی داشته‌ ای را برطرف کنند.

آذر

ممکن است در این هفته با خانواده خود دچار مشکل شوی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است مجبور شوی در فضای زندگی خود حد و مرزی تعیین کنی یا ممکن است نسبت به یک رابطه خانوادگی یا خاطره ای از دوران کودکی احساساتی را تجربه کنی.

همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند، ممکن است با پروژه ها و فرصت های کاری مثبت جدید روبرو شوی. تو می خواهی با عشق با بدن خود رفتار کنی، ورزش های ملایمی مانند یوگا یا پیاده روی انجام دهی و مراقب باشی که چه غذایی می خوری.

دی

ممکن است ذهن تو در این هفته به میلیون ها جهت مختلف کشیده شود زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

می‌ توانی به جای تمرکز بر اطلاعات فوق‌ العاده دقیق، رویاپردازی کنی یا ممکن است در حال بررسی موضوعات مختلفی باشی که حول سلامت یا معنویت متمرکز هستند.

همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند، می خواهی به فعالیت های اوقات فراغت و سرگرمی هایی که صرفا برای لذت خود انجام می دهی بپردازی.

تو همچنین می‌ توانی اجتماعی‌ تر باشی و وقتی در اطراف افراد دیگر هستی اعتماد بیشتری به خود واقعی ات خواهی داشت.

بهمن

ممکن است در این هفته نسبت به پروژه ای در محل کار خود مطمئن نباشی یا در مورد امور مالی خود ناامید شوی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است مجبور شوی کاری را که قرار است بعدا با شغل خود انجام دهی، دوباره ارزیابی کنی یا می توانی متوجه شوی که باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشی و ارزش خود را در مورد پول و عشق بدانی.

همانطور که زهره به سمت برج ثور حرکت می کند، از زمان با خانواده لذت خواهی برد یا می توانی هر مشکلی را در خانه حل کنی.

اسفند

ممکن است با شک و تردید نسبت به خود مواجه شوی یا در این هفته احساساتی شدید را تجربه کنی زیرا خورشید، عطارد و مریخ به نپتون متصل می شوند.

ممکن است مجبور شوی تعادلی بین مسئولیت‌ های مربوط به خانه و آنچه برای خود می‌ خواهی پیدا کنی.

همانطور که زهره به سمت ثور حرکت می کند، از خواندن و نوشتن لذت خواهی برد، یا می توانی به جایی سفر کنی. همچنین ممکن است در حال برنامه ریزی برای ملاقات با آشنایان نزدیک خود باشی.