فال حافظ روزانه امروز با تفسیر دقیق (چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱)


فال ستاره شناسی امروز

فروردین

به صدای قلب تان گوش کنید. قلب شما چیزی است که بیشترین ارتباط را با روح و وجود درونی شما دارد.

ذهن می تواند تنبلی کند و سعی کند شما را از انجام کاری که به نظر سخت می آید، باز دارد. اما وقتی به اراده خود اجازه دهید راه را برایتان باز کند، اتفاقات شگفت انگیزی می تواند برای شما رخ دهد.

اردیبهشت

شما بیش از حد کار می کنید. شما بار دیگران را به دوش می کشید و نباشد اینطور باشد. این باور را کنار بگذارید که باید هر کاری انجام دهید تا دیگران شما را دوست داشته باشند. سعی کنید خودتان باشید.

خرداد

زندگی شیرین است. هر روز، فرصتی است برای لذت بردن از چیزهای خوب زندگی، و یا تمرکز بر روی چیزهایی که خوب نیستند.

آنچه برای شما شادی و خوشبختی به ارمغان می آورد را انتخاب کنید. و تماشا کنید که این کار چگونه خوشی و شادی بیشتری را به زندگی شما جذب می کند.

تیر

زمان را کنار بگذارید. اگر چیزی برای شما مهم است، برای انجام آن وقت بگذارید. دیگر در مورد آن صحبت نکنید، بلکه انجامش دهید.

اولویت‌ هایتان را طوری برنامه‌ ریزی کنید که رویاها و امیدهای شما برای رشد و تغییر آینده را در بر گیرد.

مرداد

اینکه احساس کنید شریک عاطفی تان به شما توجه نمی کند، چیز آسانی نیست. اما شما می توانید کاری کنید که همه چیز مثل قبل شود؛ درست مانند همان روزهای اولی که یکدیگر را ملاقات کردید!

شهریور

خبرهای خوبی برای شما در راه است. تمام تلاش و کوشش شما نشانه هایی از رشد دارند.

مدت هاست احساس می کردید هرگز قرار نیست این روز را ببینید. اما صبر شما نتیجه داده است و تنها چیزی که اکنون بدست می آورید، موفقیت واقعی است.

مهر

اگر کاری که در حال حاضر انجام می‌ دهید جواب نمی دهد، پس آن را از یک زاویه دیگر ببینید. اینکه فکر کنید گزینه ها یا منابع کافی ندارید، می تواند دلسردکننده باشد.

فعلا شیوه انجام کار را اصلاح کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید تا یخ ذهنی تان باز شود. ممکن است چیزی را بیابید که قبلا انتظارش را نداشتید و از آن شگفت زده شوید.

آبان

قدرت نسبی است. ممکن است یک موقعیت برای برخی از نشانه های فلکی آسان باشد، زیرا در آن زمینه تجربه دارند.

اما زندگی مثل ماهیچه است. هرچه ذهن خود را در معرض موقعیت های مختلف بیشتری قرار دهید، باهوش تر و عاقل تر می شوید. باید ریسک کنید و چیزهای جدید را امتحان کنید. شما در نهایت آنچه را که نیاز دارید یاد خواهید گرفت.

آذر

مردم همیشه به عواقب رفتارشان فکر نمی کنند. وقتی شخصی تصمیم می گیرد به شما خیانت کند یا به شما دروغ بگوید، ممکن است بداند که این کار به شما صدمه می زند، اما در آن لحظه خودخواهی او مانع شود.

ممکن است نتوانید او را ببخشید، اما اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده است، به شما کمک می کند تا رها کنید و به راه خود ادامه دهید.

دی

عشق زمانی رشد می کند که احساسات را در روابط خود آبیاری کنید. فردی که قلبش شکسته است، ممکن است زمان ببرد تا دوباره احساسات و عواطف شما او را دلگرم کند.

به او زمان بدهید. هیچ کس نمی تواند در برابر عشق مقاومت کند؛ البته عشقی که پایدار و ناب باشد.

بهمن

وقتی کسی شما را رها می کند و می رود، باعث نگرانی بر شما می شود. اما دوباره باز خواهد گشت. به جای آنکه یک لحظه از گوشی خود چشم بر ندارید و منتظر بمانید تا او برگردد، به زندگی خود بپردازید.

اسفند

هیچ ایرادی ندارد که فردی جاه طلب باشید. شما بنا به دلیلی اینجا هستید و تا زمانی که آن را کشف نکنید و سرنوشت خود را محقق نکنید، قلب شما آرام نمی گیرد.