فال روزانه قهوه برای متولدین ماه ها (امروز شنبه ۲۰ اسفند!)


فال قهوه روزانه امروز

فروردین

دوست فروردینی! امروز برای خودت چه کارهایی خواهی کرد؟ از چه راه هایی به خودت عشق و محبت می ورزی؟

بهتر است کمی سرعت خود را کم کرده، نفس عمیق بکشی و به درون سفر کنی.

سفر به درون گاهی اوقات با تماشای جنبه های تاریک وجود همراه است اما خوبی آن این است که تو برای این سفر آماده ای، آماده ای که چمدان گذشته را رها کرده و به سوی بهترین نسخه خودت حرکت کنی.

اردیبهشت

دوست اردیبهشتی! نفس عمیق بکش و به زمان حال بازگرد. به بدنت، به لحظه اکنون ابدی، جایی که جادو در حال رخ دادن است. با بیداری در لحظه حال متوجه می شوی همه چیز نه خوب است نه بد بلکه هر تجربه ای بی نقص است و یک درس مهم روحانی به تو می آموزد.

تو در همان جایی هستی که باید باشی. به فضای مقدس خود بودن برگرد و زمانی را برای هضم تغییراتی که اخیرا تجربه کرده ای اختصاص بده.

خرداد

دوست خردادی! تحول یک فرایند مرموز است، گاهی اوقات احساس می کنی بار گذشته را رها کرده ای و گاهی به نظر می رسد گذشته در حال غلبه بر تو است.

مهم نیست در کجای سفر خود باشی، با خودت صبوری کن و بدان که با وجود تمام تلاش هایت، نمی توانی یک شبه همه الگوهای قدیمی را بشکنی.

برای سفر از تاریکی به سوی روشنایی آماده شو.

تیر

دوست تیر ماهی! تو کافی هستی و لایق همه چیزهایی که آرزو داری. تو شایسته تحقق غیر ممکن ترین رویاهایت و رسیدن به سطح حداکثر پتانسیل خود هستی.

پس به خودت اعتماد کن و تمام راه هایی که باعث شده از مرزهایت عبور کنی و خودت را برای رشد کردن به چالش کشیده ای بشناس. تو جایی هستی که باید باشی و به دوره ثبات نزدیک می شوی.

مرداد

دوست مردادی! یکی بودن با جریان زندگی به معنای درک این است که هر تجربه ای بی نقص و به سبک خود منحصر به فرد است، به این معنا که تو را به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. پس تجربه هایت را در آغوش بگیر و از بادهای تغییر استقبال کن.

زمانش رسیده از منطقه امن خود با وجود ناراحتی های موقتی خارج شوی و به خودت اجازه دهی به آن چیزی تبدیل شوی که همیشه قرار بود باشی.

شهریور

دوست شهریوری! زمان جادو و خوشبختی فرا رسیده است. زمانی که باید در برابر جریان تسلیم شده و بدانی که از تو محافظت می شود. به خاطر داشته باش که تو بخشی از یک کل بزرگ هستی و هر تجربه ای مقدس است.

اجازه بده هر آن چه باید فرو بریزد، فرو بریزد و به دوره زمانی جدیدی وارد شوی که در آن شاهد تجلی غیر ممکن ترین رویاهایت خواهی بود.

مهر

دوست مهر ماهی! هم سو شدن با زندگی که می خواهی و سزاوارش هستی مستلزم جدا کردن لایه های درونت است. وقت آن است به هر آن چه در جهت خیر تو نیست “نه” بگویی.

تو آماده هستی تا به جسورترین و درخشان ترین نسخه خودت تبدیل شوی و هیچ چیز نمی تواند تو را از دستیابی به غیر ممکن ها باز دارد.

آبان

دوست آبانی! زندگی به معنای مدام کنترل کردن نیست، پس زمانی که دوباره به جریان وارد می شوی حس کنترل کاذب خود را رها کن. تو همان جایی هستی که باید باشی و در سطح انرژی معجزه ها قرار گرفته ای.

به تمام مسیرهایی که کائنات برایت ظاهر می کند توجه کن و تمامی شیوه هایی که معجزه ها برایت نمایان می شود را ببین. همه چیز بهتر می شود، صبر داشته باش.

آذر

دوست آذر ماهی! آیا فکر کرده ای که زندگی واقعی برایت چه معنایی دارد و چگونه می توانی یک زندگی اصیل برای خود رقم بزنی؟

با رها کردن قصه های قدیمی شروع کن، با رها کردن قوانینی که افرادی که قبل از تو این مسیر را رفته اند به تو تحویل داده اند.

به شیوه منحصر به فرد خود به درون سفر کن و به ندای قلبت اعتماد داشته باش. تو سزاوار یک زندگی جادویی و با شکوه هستی و سزاوار این که آن را خلق کنی.

دی

دوست دی ماهی! زندگی برای زندگی کردن است و جشنی است که باید در آن از ته دل شادمان باشی. پس چه بهتر که در جریان زندگی از تجزیه و تحلیل بیش از حد هر چیز کوچک دست برداری.

لحظه حال زمانی است که با جادو لبریز شده و می خواهد عشقی پر شور و زیبا به سوی تو سرازیر کند.

بهمن

دوست بهمن ماهی! امروز به راه هایی توجه کن که کائنات در مقابلت ظاهر می کند تا بتوانی با زندگی که می خواهی و سزاوارش هستی هماهنگ شوی.

تو مسئول چگونگی رقم خوردن سرنوشت خود هستی و همه چیز در جهت عالی ترین خیر تو رخ خواهد داد. خود را رها کن.

اسفند

دوست اسفند ماهی! تو به این جا نیامده ای که یک زندگی معمولی داشته باشی و در رویاهای دیگران زندگی کنی، تو به این جا آمده ای که درخشان ترین و جسورترین نسخه خود را نمایان کنی، پتانسیل های نهفته در وجودت را تا حد امکان کشف کنی و الهام بخش نسل های بعد از خودت باشی.

خودت را از باید و نبایدها رها کن. خودت را از انتظارات غیر واقعی رها کن و گامی بلند به سوی ناشناخته ها بردار.