فال سرنوشت فردا چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ + (روزانه، حافظ، تاروت، ابجد، قهوه!)


فال روزانه سرنوشت فردا

فروردین

گذشته به شدت شما را سنگین می کند و شما را از رسیدن به قدرت باز می دارد.

بنابراین، فقط برای یک روز هم که شده، آن بارهای سنگین گذشته و احساس عدم اطمینان را بیرون بریزید و خود را با انجام کاری که بیش از همه از آن می ترسید، به چالش بکشید.

بدانید که کائنات همیشه و تا ابد از شما حمایت می کند تا سطح خود را ارتقا دهید و به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید.

اردیبهشت

وقتی طوری راه می‌ روید، حرف می زنید و رفتار می کنید که انگار خواسته تان از قبل برآورده شده است، یک میدان مغناطیسی قوی در اطراف خود ایجاد می‌ کنید که معجزاتی را که می‌ خواهید و لایق آن هستید را به زندگی تان فرا می‌ خواند.

بنابراین، وقتی به یاد می آورید که جهان همیشه و تا ابد به نفع شما کار می کند، نیروهای تجلی را راه می اندازید.

به خودتان شک نکنید و زحمتی که در طول این سال ها کشیده اید را زیر سوال نبرید. اطمینان داشته باشید که به زودی ثمره کار خود را دریافت خواهید کرد.

خرداد

وقتی کاری را که باید، انجام می دهیم و با دلی شجاع و گشوده در مسیر دشوار زندگی حرکت می کنیم، می توانیم به دروازه های پنهان جهان راه پیدا کنیم و به چیزی برسیم که زمانی غیرممکن می دانستیم.

اکنون چنین زمانی در زندگی شماست! بنابراین، ایمان خود را بازگردانید. بدانید که به زودی ثمره کار خود را به غیر منتظره ترین شکل ممکن دریافت خواهید کرد.

تیر

داریم به ماه های پایانی سال وارد می شویم و این باعث می شود به همه چیزهایی که به دست نیاورده اید و همه چیزهایی که نتیجه نداده اند فکر کنید.

اما فقط برای یک لحظه نقطه نظرتان را تغییر دهید. به خودتان اجازه دهید به جای آن، بر پیشرفت ها و پیروزی هایتان تمرکز کنید.

برنامه الهی، همیشه به نفع شما کار می کند.علیرغم آنچه که ذهن شما می خواهد باور کنید، برای هیچ چیز دیر نشده است. با علم به اینکه بهترین ها هنوز در راه است، وارد سال جدید شوید.

مرداد

ناراحتی شما از شرایط واقعی است، اما همین ناراحتی به شما آگاهی می دهد که این شرایط دیگر با عالی ترین و بزرگترین خیر شما همسو نیست. از انتخاب خود نترسید.

وقت گذاشتن برای انجام یک کار، شما را قادر می سازد تا دروس مورد نیاز خود را با هم ادغام کنید. اگر به وضوح و شفافیت نرسیده اید، از خودتان سوال بپرسید.

شاید مسیر غیر خطی باشد. شاید اشتباهات نیز بخشی از درس هایی بوده اند که باید یاد می گرفتید.

شهریور

آرامش و وضوح بزرگترین هدیه شما در حال حاضر است. شما می دانید که برای خلق چه چیزی اینجا هستید و با همکاری نیروهای الهی معجزه به پا می کنید.

به ایده هایی که در این لحظه دریافت می کنید اعتماد کنید. بدانید که این فرصت برایتان فراهم شده که بذرهای تغییری را که اخیرا کاشته اید، پرورش دهید.

چیزی که نمی توانید کنترل کنید «چگونگی» فرآیند تجلی است. بنابراین، نتیجه را به نیروهای برتر بسپارید.

مهر

شما با سبک بالی وارد دوران طلایی خود می شوید! در فصل جدید زندگی خود، هدف مقدس خود را برآورده می کنید، بذرهای تغییر را در آگاهی جمعی می کارید و با کسانی که احساسی خلاقانه با آن ها دارید، جادو به پا می کنید.

به یاد داشته باشید که مهم این نیست که کار را به درستی انجام دهید یا کامل باشید، مهم این است که در حال حاضر استوار بمانید و خود واقعی تان باشید. دیگران از خود واقعی شما الهام می گیرند.

آبان

در این هفته، فکر خود را گسترش دهید. شما در مورد خود و جهان پیرامون تان کنجکاو می شوید و مرزهای تفکر خود را گسترش می دهید.

قدم گذاشتن در بیابان در ابتدا ممکن است ترسناک باشد، و این اشکالی ندارد. اما به یاد داشته باشید که همان بیابان می تواند جایی باشد که معجزه در انتظار شماست.

ممکن است برخی از شما در حال حاضر به طور فعال به فعالیت های جانبی خود فکر کنید. راهی برای تبدیل این فرصت به یک فرصت سودآور وجود دارد. فقط باید درست بازی کنید.

آذر

مدرسه زمین، گاهی سخت گیر و حتی وحشیانه می شود. اما چیزی که باید به یاد داشته باشید، این است که آن سوی ابرهای تیره، رنگین کمان وجود دارد.

بنابراین، به جای اینکه اجازه دهید این انرژی های پست، حال تان را خراب  کنند، روحیه تان را تقویت کنید. روی کارهایی که می توانید انجام دهید تا احساس خوبی داشته باشید، تمرکز کنید.

به یاد داشته باشید، شما به اینجا آمده اید تا جادوی ذاتی خود را به یاد آورید. شما به اینجا آمدید تا بدانید که شایسته تجربه شادی، سعادت و آرامش در هر شکلی هستید.

دی

خداوند برایتان برنامه ها دارد! و در حال حاضر، ستارگان در یک راستا قرار می گیرند تا اتحاد الهی را که می خواهید و سزاوار آن هستید به تجربه شما بیاورند.

بنابراین، با دلی شجاع و گشوده، برای چشیدن طعم خوش زندگی حاضر شوید، و بدانید که آنچه قرار است مال شما باشد، هر چه باشد، به نتیجه خواهد رسید.

وقتی صحبت از پیشنهادهای خلاقانه می شود، احتیاط پیشه کنید. هر چیزی که می درخشد طلا نیست!

بهمن

در این هفته، تشویق می‌شوید تا جایی که می‌توانید، باز و رسا باشید. اجازه دهید احساسات بزرگ شما به روش منحصر به فرد خود بروز پیدا کنند.

زمانی را برای ابراز وجود خود به هر روشی که برایتان مناسب است، فراهم سازید. داستان زندگی شما شایسته گفتن است.

اسفند

آرزوهای شما راهی برای تحقق غیرمنتظره دارند! این چیزی است که شما در طول سال ها به آن پی برده اید.

امروز از شما خواسته می‌ شود که مکث کنید، نفس بکشید و به خاطر چیزهایی که زمانی رویای دور بودند و اکنون در دستان شما هستند، سپاسگزاری کنید.

شما دقیقا همان جایی هستید که قرار است باشید و با پیشروی و جلو رفتن کیفیت زندگی شما بهبود می یابد.

در حوزه عشق و عاشقی، یک ارتباط جادویی برایتان دیده می شود، ارتباطی که پتانسیل شکوفا شدن در طی زمان را دارد.

با این حال، همه چیز را بدیهی نگیرید. مستقیما سوال بپرسید و در مورد آینده ای که با هم تصور هستید، صراحتا گفتگو کنید.