متولدین کدام ماه ها کاریزماتیک هستند؟ (طالع بینی جذاب)



متولدین کدام ماه ها کاریزماتیک هستند؟ (طالع بینی جذاب)
متولدین کدام ماه ها کاریزماتیک هستند؟ (طالع بینی جذاب)

وقتی کاریزماتیک باشید، هیچ کس نمی تواند شما را نادیده بگیرد. و این کاریزماتیک بودن، تا حد زیادی به طالع شما و ماهی که در آن به دنیا آمده اید مربوط است.

افراد کاریزماتیک، سرزنده و جذاب هستند. همه دوست دارند آنچه را که آن ها می گویند بشنوند و کارهایی که انجام می دهند را ببینند.

افراد کاریزماتیک ستاره های راک، رهبران و واعظان مهمی هستند. آن ها پیروان خود را دارند و هرکجا که می روند، توجه ها را به خود جلب می کنند.

واقعا افراد کاریزماتیک چه ویژگی هایی دارند؟ آن ها وارد هر جایی که می شوند، آن مکان را به دست می گیرند؛ با اعتماد به نفس هستند و این را می دانند که وقتی خودت را دوست داشته باشی، دیگران هم تو را دوست دارند.

وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات می کنند، به چشمان او نگاه می کنند و خود را معرفی می کنند. وقتی لبخند می زنند، چشمان شان برق می زند، و متوجه می شوید که لبخندشان واقعی است!

افراد دارای کاریزما، خود واقعی شان هستند و تمایل ندارند تصویری نادرست از خود ارائه ذهند. اصلا چرا باید سعی کنند خود را زیر نقاب پنهان کنند؟

آن ها همچنین شنوندگان خوبی هستند و به شنیدن آنچه دیگران می‌ گویند، علاقه واقعی نشان می دهند. این افراد از خود راضی یا متکبر نیستند؛ زیرا می دانند که این ویژگی ها مردم را از آن ها دور می کند.

اگر می خواهید بدانید که با توجه به ماه تولدتان، شما هم فردی کاریزماتیک هستید یا نه، تا آخر این مطلب با همراه باشید…

1. متولدین مرداد (برج اسد)

متولدین مرداد، با شخصیتی تاثیرگذار به دنیا می آیند. آن ها بلافاصله توجه افراد را به خود جلب می کنند. یا به واسطه رفتار دوستانه و صمیمی شان، و یا به واسطه شیوه معرفی خود. گاهی اوقات فقط با لبخندهای خیره کننده، همه حواس ها را به خود جلب می کنند.

آن ها معمولا استعداد (و عشق) بودن در کانون توجه را دارند، که این چیز خوبی است؛ زیرا دیگران تمایل دارند تمام حرکات آن ها را تماشا کنند. مردادی ها انرژی زیادی دارند و این انرژی، آن ها را به فردی جذاب تبدیل کرده است. آن ها نمونه بارز افراد کاریزماتیک هستند.

2. متولدین خرداد (برج جوزا)

فرد متولد خرداد، همان کسی است که همه دوست دارند در مهمانی ها حضور داشته باشد و با او معاشرت کنند. آن ها فردی به شدت اجتماعی و مشارکت کننده هستند. آن ها خوش صحبت اند، شنونده خوبی هستند و کلام زیبایی دارند.

خردادی ها ذاتا دوست دارند کاری کنند تا دیگران احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. آن ها فردی اجتماعی و با اعتماد به نفس هستند.

3. متولدین فروردین (برج حمل)

متولدین فروردین، افرادی جسور و مشتاق هستند، و همین امر آن ها را کاریزماتیک می کند. همه دوست دارند داستان ماجراجویی ها و ریسک پذیری های آن ها را بشنوند.

شاید حتی به کارهایی که انجام داده اند، علاقه ای نداشته باشید، اما دوست دارید داستان آن ها را بشنوید و از آن ها الگوبرداری کنید.

فروردینی ها پرانرژی، مثبت و پرشور هستند. این ویژگی ها کافیست تا همه به سمت شان جذب شوند. یک فروردینی، دقیقا همان چیزی را نشان می دهد که هست، و بابت آن از کسی عذرخواهی نمی کند.

آن ها به همان اندازه که از موفقیت‌ هایشان لذت می‌ برند، از شکست‌ هایشان نیز، لذت می‌ برند. این افراد علاقه زیادی به زندگی دارند و هیچ چیز جذاب تر و زیباتر از این نیست!

4. متولدین آبان (برج عقرب)

آبانی ها می توانند به شدت کاریزماتیک و تقریبا مسحورکننده باشند. وقتی با یک آبانی صحبت می کنید، شاید تعجب کنید که چرا آن ها می خواهند همه چیز را در مورد شما بدانند! زیرا آن ها در گفتگو، بسیار روی مخاطب خود تمرکز می کنند.

متولدین آبان، معمولا بسیار خونگرم و صمیمی هستند. آن ها از نظر جنسی هم کاریزماتیک هستند و زمانی که شما را بخواهند، نمی توانند جلوی خود را بگیرند!

این افراد بسیار شهودی هستند و شاید به همین دلیل احساس کنید توانایی ذهن خوانی دارند! اما آیا به راستی نیرویی جادویی در آن ها وجود دارد، یا فقط کاریزماتیک هستند؟

5. متولدین مهر (برج میزان)

متولدین مهر، در تمام زندگی شان سعی می کنند دوست و شریکی خوب باشند. آنقدر دوست داشتنی هستند که به سختی می توان در برابر دوست داشتن آن ها مقاومت کرد.

آن ها بیش از حد جذاب هستند و همیشه سعی می کنند نیازهای دیگران را بر نیازهای خود مقدم بدانند.

این افراد، در برابر احساسات دیگران بسیار ملایم و با درایت هستند و این خود یک ویژگی جذاب است. یک مهر ماهی، همیشه با شما با عدالت و انصاف رفتار می کند و سعی می کند مسائل را از دید دیگران ببیند.

آن ها به هیچ وجه پرخاشگر نیستند، و آرامش و ملایمت آن ها باعث می شود افراد در کنارشان احساس راحتی کنند.

6. متولدین بهمن (برج دلو)

بهمن ماهی ها بسیار کاریزماتیک هستند؛ اصلا می توان آن ها را رهبران فرقه کاریزماتیک نامید! آن ها همیشه راهی برای جذب مردم و جلب توجه آن ها دارند.

ممکن است به این دلیل باشد که تمایل زیادی به پذیرش افراد دیگر و تمام تفاوت هایشان دارند. آن ها به داشتن دوستان زیاد معروف هستند و همیشه در پی یافتن دوستانی جدید هستند.

شما هرگز از بودن با یک بهمنی خسته نمی شوید؛ زیرا آن ها متفکر و بسیار خلاق هستند. هرگز نمی توانید حدس بزنید که قرار است چه بگویند یا چه کاری انجام دهند. ممکن است همین غیر قابل پیش بینی بودن آن ها باشد که شخصیت آن ها را جذاب یا تا حدودی مسحورکننده می کند.

7. متولدین آذر (برج قوس)

چیزی در ظاهر یک آذر ماهی وجود دارد که کاریزما و قدرت را ساطع می کند. این ممکن است به دلیل علاقمندی آن ها به افراد، مکان ها و چیزهای جدید باشد.

همه دوست دارند احساس کنند که جذاب هستند، و یک آذر ماهی، دقیقا همین احساس را به شما می دهد! کاری می کند تا احساس کنید که جذاب ترین فرد روی کره زمین هستید!

آن ها سخنورانی عالی با حس شوخ طبعی ظریف هستند. شخصیت کاریزماتیک آن ها غیر قابل انکار است!

منبع: www.yourtango.com

فال حافظ