نکات مهم برای پخت و پز Farro + دستور العمل های Farro


در این راهنمای تغذیه و آشپزی همه چیز را در مورد فواید فارو، آشپزی با فارو و دستور العمل های فارو بیاموزید: نکات برتر برای آشپزی فارو + دستور العمل های فارو

آیا فاررو غلات باستانی را امتحان کرده اید؟ خوب، واقعاً باید، زیرا مملو از طعم و مزه است! این دانه منحصر به فرد دارای تاریخچه طولانی و مشخصات مغذی قابل توجهی است. و بافتی جویدنی به انواع غذاها ارائه می دهد، از فرنی صبحانه گرفته تا غذاهای جانبی غلات کامل گرفته تا سالادها تا خوراکی ها و حتی دسرها! در این راهنمای مفید درباره نحوه استفاده از فارو در آشپزخانه بیشتر بیاموزید.

فرارو چیست؟

همچنین به عنوان گندم سبز، farro (تریتیکوم دیکوکون) نام ایتالیایی این غله مادر باستانی پوست کنده است که باعث پیدایش گندم مدرن شد. اغلب با املا اشتباه گرفته می شود (گندم و ذرتآنها دو دانه متمایز، هرچند نزدیک به هم هستند. گفته می شود که فارو 7000 سال پیش از رومیان در فتح جهان حمایت کرد. افسانه ها حاکی از آن است که خود ژولیوس سزار پس از حمله به مصر در سال 30 قبل از میلاد آن را به ایتالیا آورد که به گندم فرعون معروف است زیرا تنها گندمی بود که در زمان فراعنه کشت می شد.

سالاد نخود لوبیا سبز با زعتر

مزایای Farro چیست؟

هر دانه فارو با بیش از دوبرابر پروتئین و فیبر گندم مدرن مجهز شده است. نه تنها سرشار از منیزیم، نیاسین، روی و آهن است، بلکه در ترکیب با حبوبات، یک منبع پروتئین کامل را نیز فراهم می کند. Farro دارای محتوای گلوتن کمتری با مولکول‌های گلوتن شکننده‌تر نسبت به گندم‌های امروزی است که هضم آن را آسان‌تر می‌کند و گاهی اوقات برای برخی افراد حساس به گلوتن قابل تحمل است. اما آیا فارو بدون گلوتن است؟ خیر، این نیست. اگر به دلیل نیاز پزشکی باید از مصرف گلوتن اجتناب کنید، فارو برای شما راحت است. منبع عالی غلات کامل و کربوهیدرات های پیچیده، فارو می تواند نقش مهمی در کمک به حفظ وزن بدن سالم و کاهش خطر ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی و بیماری های قلبی عروقی و همچنین کمک به پیشگیری از انواع خاصی از سرطان داشته باشد.

برگر گیاهی فارو و لوبیا سفید

آشپزی فرارو

استفاده از Farro در آشپزخانه بسیار آسان است! Farro به صورت کامل، نیمه مروارید و مروارید (که زمان پخت را تعیین می کند) به فروش می رسد و به صورت آرد و ماکارونی نیز موجود است. فارو در مقابل جو؟ در واقع، farro به راحتی با جو اشتباه گرفته می شود، زیرا ظاهری مشابه دارند (هر دو مغز غلات کامل هستند)، با این حال farro طعم ملایم تری شبیه گندم دارد. دانه فارو را می توان در دستور العمل هایی استفاده کرد که از اسپلت، جو و کینوآ استفاده می کنند، هرچند زمان پخت متفاوت است. به دنبال فاروی مروارید شده (farro perlato) بگردید و مانند برنج آماده کنید: از نسبت مایع به دانه 2:1 استفاده کنید، فارو را به آب جوش یا آبگوشت اضافه کنید، به مدت 25 تا 35 دقیقه بجوشانید تا نرم شود و مایع جذب نشده را تخلیه کنید. همچنین می توانید با استفاده از تنظیمات “فرنی” خود، فورو قابلمه فوری بپزید. از طعم کاملاً آجیلی و لقمه آل دنته Farro در سوپ و خورش، به عنوان جایگزین برنج و در سالاد لذت ببرید. به احیای این غله مادری بپیوندید که هم چشم خوش‌خوراک‌ها و هم افراد آگاه به سلامت را به خود جلب کرده است.

سالاد فاررو رازیانه مارچوبه توسکانی

دستور العمل های Farro

واضح است که farro یک گزینه غلات خوشمزه و سالم است که تهیه آن آسان و بسیار متنوع است. Farro را می توان به راحتی با سایر غلات کامل در دستور العمل ها جایگزین کرد. سعی کنید از آن به جای کینوا در این کاسه کینوا مدیترانه ای Edamame استفاده کنید. یا دستور غذای گرم کننده کلم بروکسل را امتحان کنید. فارو یک غذای رضایت بخش عالی برای هر وعده غذایی است، و ترکیبی از سبزیجات دلچسب و غلات مورد علاقه ما، آن را به یک وعده غذایی رضایت بخش در دستور العمل هایی مانند فاررو ریزوتو، کیک سبزیجات بو داده و کاسه غلات تبدیل می کند.

برای راهنمایی های گیاهی بیشتر، موارد زیر را بررسی کنید:

به عنوان یک اینفلوئنسر آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پیوندهای وابسته، اینجا را کلیک کنید.



منبع