اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در رژیم کتوژنیک گیاه خواری بخوانید

رژیم کتوژنیک گیاه خواری چیست؟ برای افرادی که در حال تحقیق برای پیدا کردن بهترین رژیم برای کاهش وزن هستن. برای از دست دادن چربی (و کاهش وزن) هنوز باید به طور کلی بیشتر از آنچه که مصرف می کنید کالری بسوزانید.چربی سوزی همیشه به معنای از دست دادن چربی نیست. به هر غذا بر حسب مقدار کالری و ارزش غذاییاش امتیاز داده میشود و هرکس با توجه به وزنی که میخواهد کم کند، میتواند در هر روز امتیاز مشخصی دریافت کند. از آنجا که رژیم کتوژنیک گیاهخواری نسبت به رژیم گیاهخواری محدودیت بیشتری دارد و همچنین با توجه به اینکه تامین مواد مغذی از راه رژیم غذایی به تنهایی برای این گونه افراد کار بسیار سختی است، بنابراین مصرف مولتی ویتامین ها و مواد معدنی امری ضروری می باشد. نیازی نیست برنامه رژیم غذایی گفته شده را عیناً تکرار کنید. این محدوده کربوهیدرات باید شما را دچار کتوزیس کند.

مواد غذایی رژیمی کم چرب: معمولا مواد غذایی کم چرب حاوی مقدار زیادی قند هستند و مصرف آنها باید محدود شوند. هنگامی که غذای چرب و با کربوهیدرات بالا میخورید، بدن شما معمولا گلوکز تولید میکند. مطالعات نشان میدهند که این نوع رژیمها مواد مغذی کمی دارند و برخی از ویتامینها در آنها کمتر یافت میشوند مانند ویتامین B12، آهن، کلسیم و پروتئین. جهت خرید مکمل های مولتی ویتامین و مواد معدنی اینجا کلیک کنید. اما از آنجا که تامین مواد مغذی اصلی در این رژیم کار سختی است، مصرف مولتی ویتامین ها و مواد معدنی به همراه آن اهمیت دارد. رژیم گیاهخواری ریسک ابتلا به بعضی بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، دیابت و برخی سرطان ها را کاهش می دهد. پژوهشگران، در بررسی دیگری افراد سالمی که رژیم کتوژنیک را دنبال میکردند تنها طی 10 روز شاهد کاهش چربی در کبد بودند.

با این که این رژیم غذایی برای افراد سالم مشکی ایجاد نمیکند، اما ممکن است در برخی موارد عوارضی به دنبال داشته باشد. محدودیت کربوهیدرات دریافتی در این نوع رژیم با توجه به اهداف سلامتی و نیازهای شخصی متفاوت است. پیشنهاد میکنیم حتما به آنها توجه کنید؛ شاید سوالات ذهنی شما باشند! با توجه به دیگر غذاهای کم کربوهیدرات دیگری که در رژیم غذایی خود دارید، می توانید برش بسیار کوچکی از هلو را هم در برنامه غذایی کتوژنیک خود بگنجانید. اما زمانی این بیماری خود را نشان میدهد که چربی بیش از ۵ درصد وزن کبد را به خود اختصاص دهد. استنلی، ویلیام گوردون لنوکس را بهعنوان دستیارش استخدام و به مدرسه پزشکی هاروارد آورد تا بر روی رژیم غذایی کتوژنیک که بهنظر میرسید در درمان صرع مؤثر باشد، تحقیق کنند. با این حال، رژیم کتوژنیک یک رژیم پر چرب است که جذب کربوهیدرات 20 تا 50 گرم در روز محدود میشود. Th is  po st was generat᠎ed ᠎by GSA C on᠎tent G᠎en er at or DEMO !

با این حال، این موضوع به نوع و شدت ورزش، ساخت بدن و تجربه شخصی بستگی دارد. با این حال هیچ پژوهشی به طور اختصاصی روی رژیم کتوژنیک گیاه خواری انجام نشده است. بیشتر بخوانید: رژیم کتوژنیک چیست؟ میگرن در زمان بلوغ، در پسرها کمی بیشتر از دخترها است، اما در حالت کلی، میان زنان حدود دو تا سه برابر بیشتر از مردان است. در تلاش برای دستیابی به حالت کتوز، بعضی از افراد ممکن است به مصرف مواد غذایی ناسالم و پرچرب تمایل داشته باشند. 7) شیر (تنها مقدار کمی از شیر خام پرچرب مصرف شود). علاوه بر این، آنها همچنین پروتئین بسیار کمی داشتند. طی چهار سال، ۱۶٪ از ۱۵۰ بیمار اولیه، کاهش قابلملاحظه، ۱۴٪ کاهش عالی و ۱۳٪ رهایی کامل از تشنجها را داشتند که البته این آمار، آنهایی را هم که قادر به ادامهٔ رژیم نبودند، در بر میگیرد. بررسی 12 مطالعه نشان داد افرادی که بیش از 4 ماه رژیم گیاهخواری داشتند به طور متوسط 2.5 کیلوگرم بیشتر از افراد غیر گیاهخوار کاهش وزن داشتند.

هنگام پیروی از یک رژیم کتوژنیک، الکترولیت هایی مانند سدیم، پتاسیم و منیزیم ممکن است برای حفظ تعادل نیاز به جبران داشته باشند. سویا باعث تعادل سطح قند در بدن می شود. ماده ای که در بافت های بدن مانند عضله و کبد یافت می شود و به عنوان مخزن یا انبار کربوهیدرات محسوب می شود. همچنین در یک مطالعه شش ماهه بر روی 74 نفر مبتلا به دیابت نشان داده شد که رژیم گیاهخواری نسبت به دیگر رژیمها بیشتر باعث کاهش وزن و کاهش چربی میشود.

در حالی که بسیاری از رژیمهای غذایی که منجر به کاهش وزن میشوند میتوانند کبد چرب را بهبود بخشند، شواهد نشان میدهد که رژیمهای کم کربوهیدرات ممکن است موثرتر از کمچرب باشند. به علاوه، به یاد داشته باشید افرادی که رژیم کتو گیاه خواری دارند باید کالری های خود را از مواد غذایی فرآوری نشده دریافت کنند و از مصرف مواد غذایی فرآوری شده پرهیز کنند. یک دوم فنجان از این میوه تنها ۵٫۸ گرم کربوهیدرات و مقدار اندکی کالری دارد. 1. کاهش کالری دریافتی: کاهش وزن یکی از موثرترین راهها برای بهبود بیماری کبد چرب است. سردردهای میگرنی معمولاً در دوره بارداری کاهش مییابند. بقیه میوه ها از نظر داشتن کربوهیدرات در سطح بالایی قرار دارن. با خواندن این مقاله از سایت داروکده متوجه خواهید شد که چگونه گیاهخواران می توانند با داشتن یک برنامه ریزی دقیق، از رژیم کتوژنیک بهره ببرند.

بهطور مشابهی، یک مطالعه شش ماهه دیگر بر روی 83 نفر از افراد چاق نشان داد که رژیم کتوژنیک منجر به کاهش وزن و شاخص توده بدنی (BMI) میشود. ۲۰ -۵۰ گرم کربوهیدرات در روز: با مصرف کربوهیدرات به این میزان کم، باید وزن خود را به سرعت کاهش دهید بدون اینکه گرسنگی زیادی را تجربه کنید. ورزشکاران حرفهای، کسانی که قصد عضله سازی در بدن خود دارند و یا به دنبال افزایش وزن هستند، رژیم مناسبی محسوب نمی شود. در مطالعه دیگری که به دنبال بررسی تاثیر هرم رژیم کتوژنیک بر عملکرد دوچرخه سواری صورت گرفت ، رژیم کتوژنیک باعث بهبود ترکیب بدن و همچنین بهبود نسبی VO2 گردید.

میوهها نیز در این رژیم محدود هستند زیرا قند دارند. با این حال، کتواسیدوز یک وضعیت تهدید کنندهٔ زندگی است و هر فردی که علائم آن را دارد باید به بخش مراقبتهای اورژانس پزشکی هر چه سریع تر مراجعه کند. با این حال، برای استفاده از رژیم کتوژنیک به عنوان یک درمان پزشکی، باید توسط پزشک تجویز شود و تحت نظارت پزشک قرار گیرید. سویا: غذاهایی مانند توفو و تمپه سرشار از پروتئین و چربی هستند، اما کربوهیدرات کمی دارند و برای رژیم غذای گیاهی/وگان کمکربوهیدرات مناسب هستند. در رژیم کتوژنیک باید غذاهای پرکربوهیدرات مانند نشاسته ها، قند و شکر و سایر غذاهایی که در ترکیبات خود دارای کربوهیدرات هستند محدود شود. به دلیل اینکه در برخی رژیم های گیاهخواری نظیر وگان ها، تمام محصولات حیوانی حذف می شوند، تصور می شود که نبود مواد غذایی حیوانی، به همراه محدود کردن کربوهیدرات ها کار غیرممکنی است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد rdiet.ir بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.