ایده های هدیه کریسمس برای یک سبک زندگی پایدار مبتنی بر گیاه


به دنبال ایده هایی برای هدیه کریسمس هستید که برای یک سبک زندگی پایدار مبتنی بر گیاه ایده آل هستند؟ من بهترین ایده های مبادله هدیه خود را برای تعطیلات به اشتراک می گذارم، که شامل همه چیز از ایده های مخفی برای هدیه بابانوئل تا ایده های هدیه فیل سفید است که برای دوستان و خانواده شما عالی است.

درست به موقع برای تعطیلات، من لیست منتخب محصولات مورد علاقه خود را برای خانه، آشپزخانه و باغ شما برای شما آورده ام. اینها همه محصولات مورد علاقه من هستند که من هر روز در زندگی خود از آنها استفاده می کنم، که بر روی تغذیه مبتنی بر گیاه و زندگی پایدار متمرکز است. هدف من ایجاد یک خانه سالم، محافظ از بیماری، گیاهی و پایدار است، و بسیاری از این استراتژی در مورد رای دادن با دلارهای شماست. همه چیز در مورد خرج کردن پول نقدی است که به سختی به دست آورده اید برای محصولاتی که از یک سبک زندگی سالم پشتیبانی می کنند و در عین حال اثرات منفی روی کره زمین را کاهش می دهند. این لیست می تواند به شما کمک کند تا چند کالای سبز را به عنوان هدیه برای دوستان و خانواده خود بخرید، و همچنین به شما اجازه می دهد چند نکته کوچک در مورد لیست آرزوهای تعطیلات خود ارائه دهید (این کاری است که من انجام می دهم!).

هدایای مصرفی یکی از بهترین ها هستند، مانند کوکی های خانگی که در یک پارچه آشپزخانه قابل استفاده مجدد پیچیده شده اند. دستور العمل های من برای کوکی های زنجبیل سوئدی را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

از تعطیلات با کمترین هزینه لذت ببرید و لذت ببرید

به یاد داشته باشید، در یک سبک زندگی سالم و پایدار کمتر، بیشتر است. من با فکر کردن طولانی و سخت در مورد اینکه آیا واقعاً قبل از پرداخت پول نقد نیاز به خرید محصولات خاصی دارم، آشپزخانه و کل زندگی خود را به حداقل رسانده ام. و وقتی صحبت از هدیه دادن به میان می‌آید، تا حد امکان اقلام مصرفی را توصیه می‌کنم – اقلامی که از آنها لذت می‌برند و مزه دار می‌شوند، مانند محصولات غذایی طبیعی سالم، یا محصولات مراقبت از خانه یا بدن، به جای هدایایی که ممکن است در قسمت پشتی بدن قرار گیرند. یک کابینت یا کمد گرد و غبار. می توانید عشق خود را با تهیه هدایای غذایی دست ساز، مانند مخلوط انرژی شکلات تیره، گرانولا کنف زردچوبه، نان کدو تنبل، یا کوکی های سوئدی Pepparkakor نشان دهید. آنها را در شیشه های سنگ تراشی قابل استفاده مجدد یا یک حوله آشپزخانه زیبا برای بسته بندی واقعاً پایدار بسته بندی کنید. این مجموعه از 35 هدایای خوراکی را بررسی کنید تا الهام بگیرید برای ایجاد هدایای قابل مصرف بیشتر در تعطیلات، از خانه شما تا خانه آنها.

به یاد داشته باشید، در یک سبک زندگی سالم و پایدار کمتر، بیشتر است. من با فکر کردن طولانی و سخت در مورد اینکه آیا واقعاً نیاز به خرید محصولات خاصی دارم، آشپزخانه و کل زندگی خود را به حداقل رسانده ام. و در مورد هدیه دادن، من تا حد امکان اقلام مصرفی را توصیه می کنم – اقلامی که مصرف می شوند، مانند غذای طبیعی سالم، خانه یا محصولات مراقبت از بدن، به جای هدایایی که ممکن است در کابینت گرد و غباری ختم شود. می توانید عشق خود را با تهیه هدایای غذایی دست ساز مانند میکس انرژی گیلاس شکلاتی تیره، گرانولای کنف زردچوبه طلایی، نان کدو تنبل گیاهی با تخمه کدو، یا Pepparkakor وگان پیترز (کوکی های زنجبیل سوئدی) نشان دهید. آنها را در شیشه های سنگ تراشی قابل استفاده مجدد یا یک حوله آشپزخانه زیبا برای بسته بندی واقعاً پایدار بسته بندی کنید.

یک دسته از نان کدو تنبل وگان افسانه ای من تهیه کنید و آن را با یک حوله چای به عنوان یک هدیه خوراکی خوشمزه بسته بندی کنید.

فراتر از هدایای مصرفی، من چند محصول سفارشی مورد علاقه دارم که کیفیت زندگی من را بهبود می بخشد. بنابراین، بدون بحث بیشتر، در اینجا راهنمای خرید تعطیلات من برای زندگی پایدار مبتنی بر گیاه است! من برخی از محصولات و مارک‌های سالم و پایدار مورد علاقه‌ام را به‌عنوان تأثیرگذار آمازون به اشتراک می‌گذارم، و بسیاری در حال حاضر تخفیف‌هایی را برای تعطیلات ارائه می‌دهند، بنابراین برای دریافت آن کدهای تخفیف، پیوندها را بررسی کنید. لطفا نظر خود را در مورد این محصولات با گذاشتن نظر در زیر به من بگویید.

برای همه شما سالم ترین و شادترین تعطیلات را در کنار کسانی که دوستشان دارید سپری کنید. به یاد داشته باشید که لحظات کوچک زندگی را ارزشمند بدانید. زمانی را برای خوردن یک شیرینی تعطیلات با یک فنجان چای دارچینی گرم و یادآوری خاطرات خاص با دوستان و خانواده خود اختصاص دهید. آنها را در آغوش بگیرید و به آنها بگویید چقدر برای شما مهم هستند. با خودت خوب باش

بخور و خوب زندگی کن،

شارون

ایده‌های هدایای کریسمس: راهنمای خرید تعطیلات پایدار و مبتنی بر گیاه شارون

1. SodaStream

من شما را نمی دانم، اما من عاشق آب گازدار هستم. نوعی که در بطری‌های شیشه‌ای سبز و زیبا از اروپا عرضه می‌شود. اما وقتی ردپای کربن تمام آن بطری‌هایی را که از اقیانوس عبور می‌کنند در نظر می‌گیرم، من را تحت فشار قرار می‌دهد! بنابراین، SodaStream من بهترین دوست جدید من شده است. فقط بطری های شیشه ای را با آب پر کنید، خنک کنید، سپس آنها را در دستگاه فرو کنید، دکمه را فشار دهید و آب گازدار خواهید داشت. در صورت تمایل می‌توانید گیاهان، مرکبات، میوه‌ها و موارد دیگر را دم کنید یا فقط جرعه جرعه جرعه آب گازدار ساده و ساده بنوشید. من واقعا فکر می کنم این یک ایده هدیه دوست داشتنی برای لیست خرید امسال است.

2. Nutribullet

Nutribullet ساده و مقرون به صرفه من بهترین دوست من در آشپزخانه است. من روزانه از آن برای اسموتی های آنتی اکسیدانی، پارمزان بادام هندی، لوبیا و غیره استفاده می کنم. به ندرت فضایی را روی پیشخوان اشغال می کند و بسیار همه کاره است. وقتی اسموتی درست می‌کنم، حتی به خود زحمت نمی‌دهم آن را به لیوان منتقل کنم، فقط درب آن را جدا می‌کنم و آماده هستم. همچنین انواع مختلفی از محصولات Nutribullet وجود دارد، مانند مخلوط کن، سازندگان غذای کودک، اجاق های غلات و مخلوط کن غوطه وری! همه چیز برای یک آشپزخانه با انرژی گیاهی و سبک زندگی شگفت انگیز است. هدیه ای عالی برای کسی که آشپزخانه خود را شروع می کند. سال گذشته آنها را برای کریسمس به بچه هایم دادم.

3. کیت باغبانی خانه

من عاشق بزرگ باغبانی سبزیجات هستم. زمان صرف شده در باغ سبزیجات من به معنای دسترسی بیشتر به محصولات فصلی سالم، خوشمزه و محلی است. علاوه بر این، باغبانی در خانه پاداش سلامت روانی را ارائه می دهد. و شما می توانید ردپای محیطی خود را با پرورش برخی از مواد غذایی خود کم کنید. این کیت باغبانی خانگی شروع خوبی برای باغ سبزیجات هر کسی است. من این کیت را در خانه دارم، و خیلی خوب است که همه تجهیزات باغبانی خود را در یک بسته آسان کنار هم قرار دهم. جعبه ابزار باغبانی خانه رایگان من را به عنوان هدیه باغبانی خود بررسی کنید.

4. تمساح فر پیتزا

دو سال پیش برای کریسمس این را برای شوهرم خریدم و از آن زمان به بعد مورد علاقه خانواده بوده است! من عاشق تهیه پیتزای گیاهی در اجاق پیتزای کوچک چوبی خودمان با گلوله سوزی Ooni در فضای باز هستم. خیلی خوب است و شما می توانید پیتزای خود را همانطور که دوست دارید درست کنید! در واقع، در تمام طول سال با پیتزا سرگرم بودم. من خمیر را درست کردم و آن را روی پوست پیتزاهای چوبی پهن کردم، انواع مواد (از جمله سس گوجه فرنگی، فلفل، قارچ، سوسیس گیاهی، پیاز، سبزی، کنگر فرنگی، کدو سبز، بادام هندی) را گذاشتم و به مردم اجازه دادم خودشان بسازند. پیتزا به عنوان بخشی از سرگرمی سپس پیتزاها را در اونی می‌پختم و می‌پزم. این به همه اجازه داد تا به عنوان بخشی از یک فعالیت قبل از غذا دور هم جمع شوند، مردم فقط پیتزای سفارشی خود را دوست داشتند، و پختن آن برای من آسان بود. برخی از دستور العمل های پیتزای گیاهی مورد علاقه من را اینجا امتحان کنید.

5. قابلمه فوری

من بدون ظرف فوری خود چه کار خواهم کرد؟ در ذهن من، این ابزار پخت و پز همه منظوره در یک آشپزخانه با انرژی گیاهی ضروری است. من از آن برای پختن لوبیا، غلات، سوپ، خورش، کاسرول و موارد دیگر استفاده می کنم. می توانید از خیساندن حبوبات صرف نظر کنید و فقط دکمه را فشار دهید تا غذای خود را در کمترین زمان روی میز قرار دهید. فقط یک گلدان برای تمیز کردن نیز! نمایش آشپزی زنده اینستاگرام من در مورد نحوه استفاده از قابلمه فوری را اینجا ببینید. من یکی از اینها را برای کریسمس به پسرم (به درخواست او) دو سال پیش دادم. حتی اگر آشپزخانه کوچکی دارید، ارزشش را دارد، زیرا یک قابلمه فوری می‌تواند جای بسیاری از تجهیزات را بگیرد – پلوپز، آرام پز، زودپز – در یک حرکت. ایده آل برای لیست تعطیلات شما!

6. هدایای اکو آشپزخانه و جوراب ساق بلند

من همه چیز در مورد هدایای سازگار با محیط زیست برای آشپزخانه هستم – مواردی که ردپای محیطی فعالیت های روزمره را کاهش می دهند. این هدایای کوچک جوراب‌های جوراب‌دار فوق‌العاده‌ای را می‌سازند، یا می‌توانید آن‌ها را در یک سبد با انواع وسایل سبز رنگ آشپزخانه بیندازید. برخی از موارد مورد علاقه من را بررسی کنید:

  • نی قابل استفاده مجدد. این مجموعه‌های نی قابل استفاده مجدد، پلاستیک را کاهش می‌دهند و جوراب‌های جوراب‌دار عالی هستند.
  • هوگرهای غذا. من چندین مورد از این کاورهای غذایی مفید را دارم که روی قوطی‌ها، ظروف و حتی آووکادو و مرکبات قرار می‌گیرند تا از هدر رفتن مواد غذایی و جلوگیری از بسته‌بندی پلاستیکی جلوگیری شود.
  • جعبه ناهار ECO. من عاشق این ظروف غذای سرد با قابلیت استفاده مجدد از فولاد ضد زنگ هستم، که برای حمل غذا به محل کار یا مدرسه و همچنین برای نگهداری باقیمانده غذا مناسب هستند.
  • ظرفشویی چوبی. من عاشق یک ظرفشویی خوب طبیعی و بدون پلاستیک برای تمیز کردن ظروف و قابلمه ها و همچنین سبزیجاتی مانند چغندر، سیب زمینی و هویج هستم.
  • بطری های آب HydroFlask. استفاده از پلاستیک را با این بطری‌های آب زیبا، عایق‌شده و قابل استفاده مجدد کاهش دهید، برای همه افراد موجود در لیست خرید شما مناسب است.

7. عضویت در CSA

بهترین هدیه مصرفی در ذهن من اشتراک CSA است. در مورد هدیه ای که مدام به شما هدیه می دهد صحبت کنید … یک جعبه معمولی از محصولات خوشمزه، سالم و فصلی! من را ثبت نام کنید (به معنای واقعی کلمه)! می توانید CSA محلی خود را بررسی کنید (اطلاعات بیشتر در مورد آنها را اینجا بخوانید) تا برای اشتراک هدیه ترتیب دهید.

8. معامله سری کتاب های شارون با نیروی گیاهی

اگر به دنبال الهام بخشیدن به غذای سالم و گیاهی برای یکی از عزیزان خود هستید، چرا کل مجموعه چهار کتاب من را با 25 درصد تخفیف برای او ارسال نکنید. رژیم غذایی با انرژی گیاهی، گیاهخواری برای زندگی، کالیفرنیا وگان، و برنامه گیاهی برای غلبه بر دیابت– همه با امضای شخصی و بسته بندی شده برای ارسال برای هر کسی در لیست خرید شما. فقط مجموعه را سفارش دهید و در سفارش خود نظر خود را بنویسید و راهنمایی کنید که کتاب‌ها را کجا ارسال کنید و برای چه کسی باید شخصی‌سازی شود. یا مستقیماً با من در admin@sharonpalmer.com تماس بگیرید.

9. بسته لوبیا، دانه و غلات ارگانیک

چرا یک هدیه خوراکی از مواد اصلی گیاهی خوشمزه، کامل و ارگانیک مانند لوبیا، غلات، و دانه ها را هدیه نمی دهید؟ این بسته 5 عددی کادویی همه آماده است. شربت خانه عزیزتان را به روشی سالم ذخیره کنید.

10. ماهیتابه چدنی

من از طرفداران زیادی آشپزی در تابه های چدنی هستم. این ظروف قابل اطمینان پخت و پز بدون چسبندگی را آسان می کنند (روغن های اضافه شده کمتر)، و در واقع مصرف آهن را در رژیم غذایی شما هنگام پختن غذاها افزایش می دهند. ساده، مقرون به صرفه و همیشه خنک، همه به یک تابه چدنی خوب نیاز دارند. در اینجا درباره آشپزی با چدن بیشتر بدانید.

من از این غذاها برای دستور تهیه سالاد گل کلم تند با گشنیز در اینجا استفاده کردم.

11. بشقاب پیک نیک ظروف لعابی

با این بشقاب‌های غذاخوری میناکاری شده با رنگ آبی، زباله‌های دور ریختنی و پول را کاهش دهید. من چهار سال پیش مجموعه‌ای از این ظروف را خریدم و آنها برای پیک‌نیک، سفرهای RV، پیاده‌گردی و شب‌های هالیوود بول مورد استفاده من هستند. آنها بسیار زیبا به نظر می رسند، اما این ظروف ناهموار (قابل شکستن)، سبک وزن و قابل شستشو هستند.

برای ایده های بیشتر در مورد چگونگی تغذیه و زندگی پایدار، این وبلاگ ها را بررسی کنید:

11 نکته برتر برای تغذیه پایدار
7 گام برای استفاده از گیاهان
4 راه برای غذا خوردن برای محیط زیست
سبک تغذیه پایدار چیست؟

چندین مورد در راهنمای هدیه تعطیلات شارون به برنامه وابسته به تأثیرگذار آمازون او مرتبط است. ادامه مطلب
اینجا.





منبع