بررسی کتاب آشپزی – کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای پایدار


من عاشق کتاب‌های آشپزی و مخصوصاً کتاب‌هایی هستم که برای دستور العمل‌های سالم تنظیم شده‌اند. امروز نظرات خود را در مورد جدیدترین کتاب آشپزی سرنا بال و دینا سگرو-دالی به اشتراک می گذارم – کتاب آشپزی رژیم غذایی مدیترانه ای پایدار.



سلب مسئولیت – من یک نسخه رایگان از این کتاب دریافت می کنم، با این حال همه نظرات بیان شده کاملا متعلق به من است.

نویسندگان کتاب آشپزی متحد شوند

سرنا و دینا با نوشتن کتاب آشپزی غریبه نیستند، آنها پرفروش ترین کتاب آشپزی را نوشته اند – کتاب آشپزی رژیم غذایی 30 دقیقه ای مدیترانه ای (که اتفاقا من دارم و دوستش دارم).



به عنوان یک نویسنده کتاب آشپزی، من زمان، اشک ها و تلاش سختی که برای نوشتن یک کتاب آشپزی صرف می شود را می دانم. کتاب من، کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای آسان شد در سال 2000 منتشر شد و اگر به دنبال یک محصول عالی برای مجموعه خود هستید هنوز در دسترس است.

من همیشه دوست دارم از نویسندگان همکار متخصص تغذیه حمایت کنم، اما بیشتر از آن، من از طرفداران سرنا و دینا هستم. منطقه دستور العمل های آنها همیشه فوق العاده است و آنها با استفاده از مواد روزمره کار بسیار خوبی انجام می دهند و هیچ چیز خیلی فانتزی یا وقت گیر برای ایجاد غذاهای خوشمزه انجام نمی دهند.

کتاب آشپزی رژیم غذایی مدیترانه ای پایدار



از همان ابتدا، من دوست داشتم که این کتاب آشپزی نه تنها بر رژیم غذایی مدیترانه ای بلکه بر پایداری نیز تمرکز دارد. هر دستور غذا دارای نکات بسیار خوبی است که می تواند با ارائه ایده هایی در مورد نحوه استفاده مجدد از باقیمانده ها یا استفاده مجدد از مواد مورد استفاده در یک دستور غذایی خاص، به کاهش ضایعات مواد غذایی کمک کند.

بسیاری از دستور العمل ها به شما نکاتی را در مورد نحوه فریزر کردن و گرم کردن مجدد غذاهای باقی مانده ارائه می دهند که همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. برخی از دستور العمل ها حتی ایده هایی در مورد نحوه استفاده مجدد از ضایعات یا رویه هویج، پوسته توت فرنگی و غیره ارائه می دهند. فقط نابغه است!

دستور العمل هایی که من امتحان کردم

وقتی کتاب را برای یافتن چند دستور غذا که می‌خواستم آزمایش کنم را مرور می‌کردم، فقط انتخاب چند دستور غذا برایم سخت بود. دستور العمل های بسیار جالب و خوشمزه ای در این کتاب وجود دارد که من نمی توانم برای تهیه آنها صبر کنم.

به خاطر این بررسی، برای شروع آن را به دو کاهش دادم.

ماست چرخان چغندر و لیمو

ماست چغندر و لیمو

این شیب هر چیزی است که دستور غذا وعده می دهد – سبک، تازه و پر جنب و جوش.

چغندر می تواند یک ماده پیچیده برای کار در وعده های غذایی شما باشد. به خصوص اگر طعم خاکی چغندر تازه را دوست نداشته باشید. من دوست دارم که این دستور العمل به شما امکان می دهد در صورت تمایل از چغندر کنسرو شده یا حتی ترشی چغندر استفاده کنید.

چغندرها پوره می شوند و با ماست یونانی خامه ای، لیمو ترش، شوید و عسل ترکیب می شوند تا یک دیپ چرخان زیبا ایجاد کنند.

من نان خودم را با نان برشته سرو کردم اما سپس آن را با چیپس پیتا و سبزیجات خام هم امتحان کردم. همه فوق العاده بودند

اگر به این دستور غذا بیشتر علاقه مند هستید، به ادامه مطلب مراجعه کنید حلقه اینستاگرام ما در حین ساخت آن ایجاد کردیم.

کیک ادویه دار قهوه ترک

من یک نقطه نرم در قلبم برای کیک قهوه دارم. آنها همیشه مرا به یاد مادربزرگم می اندازند که عاشق پختن غذا بود و همیشه وقتی دوستان برای گپ زدن به آنجا می آمدند یک کیک قهوه تازه آماده می کرد.

این کیک قهوه ترکی ادویه ای لذت بخش است و به طرز شگفت انگیزی بسیار آسان درست می شود. من دوست دارم که بدون گلوتن است و به جای آرد از جو دوسر به عنوان پایه استفاده می کند. ترکیب ادویه ها – دارچین، جوز هندی، شکر و هل فقط بهشتی هستند.

درست کردن کیک قهوه

افزودن قهوه قوی طعم فوق العاده ای را به آن اضافه می کند. و می دانید که من عاشق هر نوع پخته ای هستم که رویه ترد داشته باشد. روی این کیک با ترکیبی از جو و گردو چاشنی شده با کمی روغن زیتون و ادویه جات پر می شود.

یک کتاب آشپزی عالی برای هر مجموعه

تا کنون، من بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام و این کتاب آشپزی را به هر کسی که به دنبال دستور العمل‌های واقعی اما خوشمزه الهام گرفته از رژیم غذایی مدیترانه‌ای است که بر ضایعات مواد غذایی و پایداری تمرکز دارد، توصیه می‌کنم.

را کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای پایدار را می توانید در آمازون پیدا کنید.

(18 بار بازدید شده، 11 بازدید امروز)

آخرین ویرایش: 6 فوریه 2023