برنامه غذایی مدیترانه ای هفته سی و پنجم


ما برنامه غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای خانواده خود را صرفاً برای ایده های وعده غذایی و الهام گرفتن از دستور العمل برای هر کس دیگری که به دنبال پیشنهاد است، به اشتراک می گذاریم. لطفاً به خاطر داشته باشید که هر خانواده و هر فردی متفاوت است و این همان چیزی است که برای ما مفید است.



ما تمام برنامه های غذایی هفتگی قبلی خود را در یک مکان مناسب ذخیره کرده ایم – برنامه غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای.

نحوه برنامه غذایی ما

ما در این پست بیشتر به نحوه برنامه ریزی وعده های غذایی می پردازیم – راهنمای برنامه ریزی غذا اما فقط برای خلاصه کردن سریع –

  • معمولاً صبحانه در خانه ما کاملاً استاندارد است، بنابراین من آن را در لیست برنامه غذایی خود قرار نمی دهم
  • بچه‌های من یا یک ناهار کیسه‌ای می‌آورند یا در مدرسه ناهار گرم می‌خرند، بنابراین من فقط برای ناهارم برنامه‌ریزی می‌کنم (و اگر شوهرم آن روز از خانه کار می‌کند)
  • من یادداشت هایی را در برخی از روزها اضافه می کنم تا نشان دهم که آیا وعده غذایی چیزی است که باید سریع درست کنیم، در حال حرکت، و غیره.
  • شنبه ها معمولاً غذاهای باقی مانده را می خوریم و برای ناهار یا شام بیرون غذا می خوریم. من این را در برنامه غذایی هر هفته نشان می دهم، اما فقط در صورتی که شما تعجب کنید

برنامه غذایی مدیترانه ای این هفته



این هفته تمام تلاش خود را برای بودجه بندی مواد غذایی و استفاده از مواد اولیه تصادفی که قبلاً در خانه داشتیم بود.

شنبه در خانه یکی از دوستانم یک ناهار عالی خوردم. او یک سالاد زرق و برق دار با مرغ کبابی درست کرد و سپس یک غذای تورلینی خوشمزه خورد. خوشمزه بود و خیلی خوب بود که فقط با هم بنشینیم و غذا بخوریم! شوهران و بچه های ما بعد از ظهر از یک نمایش کامیون هیولا برگشتند و همه ما آنقدر سرگرم شدیم که پیتزا سفارش دادیم و شب را سپری کردیم. زمانی که برنامه ها خود به خود اتفاق می افتند، عشق بورزید.

برنامه غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای برای خانواده

بچه ها چه خوردند



از آنجایی که بچه ها به مدرسه برگشته اند، ناهارهای ذکر شده فقط برای من و شوهرم بود (هر دو از خانه کار می کنیم). برای شام، همه ما به طور معمول یک وعده غذایی می خوریم. من برخی از غذاها را برای آنها اصلاح می کنم (یعنی پسرم ماهی نمی خورد، بنابراین شب هایی که ماهی داریم، برای او مرغ را زیر آب می کنم).

اگر به دنبال ایده‌های ناهار برای کودکان هستید، اینها چند ایده عالی برای دستور غذا هستند –

ایده های ناهار دوستانه بچه ها از costco

لینک های دستور غذا

در اینجا پیوندهای دستور غذا به غذاهایی که در هفته گذشته از آنها لذت بردیم وجود دارد –

چیزهایی که اخیراً عاشق آن بوده ایم

ما همچنین سعی می کنیم هر هفته چند مورد یا محصولی را که اخیراً دوست داشته ایم به اشتراک بگذاریم. این هفته همه چیز در مورد سس بود! یک سس عالی می تواند تاثیر زیادی روی یک غذا بگذارد.

سس هایی که این هفته استفاده کردیم –

  1. تاجر جو چیمیچوری
    • ما تقریباً در همه چیز از جمله سیب زمینی شیرین، تخم مرغ آب پز سفت و مرغ استفاده می کنیم
  2. سس لیمو نارگیل تایلندی از غذاهای طبیعی کوین
    • من اخیراً در یک چالش دستور غذا شرکت کردم که در آن از این سس برای ایجاد تاکوهای مرغ نارگیلی به سبک تایلندی استفاده کردم.
    • متوجه شدم که آنها فقط بسته های سس را به تنهایی می فروشند و از آن روی مرغ سوخاری استفاده کردند که من با برنج بخارپز و فلفل دلمه ای سرخ شده سرو کردم.
    • خیلی خوبه!

(215 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

آخرین ویرایش: 27 ژانویه 2023