برنامه های غذایی رژیم مدیترانه ای هفته 36


ما برنامه‌های غذایی هفتگی رژیم مدیترانه‌ای خانواده‌مان را صرفاً برای ایده‌های وعده‌های غذایی و الهام گرفتن از دستور غذا برای هر کس دیگری که به دنبال پیشنهاد است، به اشتراک می‌گذاریم. لطفاً به خاطر داشته باشید که هر خانواده و هر فردی متفاوت است و این همان چیزی است که برای ما مفید است.



ما تمام برنامه های غذایی هفتگی قبلی خود را در یک مکان مناسب ذخیره کرده ایم – برنامه غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای.

نحوه برنامه غذایی ما

ما در این پست بیشتر به نحوه برنامه ریزی وعده های غذایی می پردازیم – راهنمای برنامه ریزی غذا اما فقط برای خلاصه کردن سریع –

  • معمولاً صبحانه در خانه ما کاملاً استاندارد است، بنابراین من آن را در لیست برنامه غذایی خود قرار نمی دهم
  • بچه‌های من یا یک ناهار کیسه‌ای می‌آورند یا در مدرسه ناهار گرم می‌خرند، بنابراین من فقط برای ناهارم برنامه‌ریزی می‌کنم (و اگر شوهرم آن روز از خانه کار می‌کند)
  • من یادداشت هایی را در برخی از روزها اضافه می کنم تا نشان دهم که آیا وعده غذایی چیزی است که باید سریع درست کنیم، در حال حرکت، و غیره.
  • شنبه ها معمولاً غذاهای باقی مانده را می خوریم و برای ناهار یا شام بیرون غذا می خوریم. من این را در برنامه غذایی هر هفته نشان می دهم، اما فقط در صورتی که شما تعجب کنید

برنامه غذایی مدیترانه ای این هفته



این هفته همه چیز در مورد تلاش برای تست دستور العمل برای محتوای جدید برای وب سایت بود. بسیاری از چیزهای عالی به زودی! من معمولاً دستور غذا را در روز آزمایش می کنم (نورپردازی برای عکس/فیلم بهتر است) بنابراین به معنای مقدار زیادی باقیمانده برای شام بود.

برنامه غذایی هفتگی رژیم مدیترانه ای هفته 36

لینک های دستور غذا

در اینجا پیوندهای دستور غذا به غذاهایی که در هفته گذشته از آنها لذت بردیم وجود دارد –

غذاهای طبیعی کوینز برای برنامه های غذایی رژیم مدیترانه ای



را مرغ باربیکیو کره ای از غذاهای طبیعی کوین برای وعده های غذایی سریع در هفته ضروری است. این بسته های غذایی کوچک خیلی خوب هستند! پس از یخ زدایی، پخت آن فقط 5 دقیقه طول می کشد و طعم سس فوق العاده است. آن را روی برنج سفید سرو کردیم و سپس کمی سالاد خیار را با سرکه شراب برنج، روغن کنجد، نمک، شکر و کنجد ریختیم.

دستور العملی که ما از سراسر اینترنت لذت بردیم

ما این را ساختیم نان تست سزار باقالی که در اینستاگرام کاله شاید دیدیم. این خارق العاده است! هفته آینده بیشتر در مورد این دستور غذا به اشتراک بگذارید.

مورد علاقه خانواده، اینها ساندویچ گوشت گاو ایتالیایی از Pinch of Yum رفتن به خانه ما هستند آماده سازی آسان است و اجازه دهید ظرف فوری تمام کارها را انجام دهد.

دستور العمل های رژیم غذایی مدیترانه ای به زودی

این هفته ما دستور العمل های زیر را آزمایش کردیم و به زودی در این وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

  • سالاد پاستا میگو با کنگر فرنگی
  • کاسه بوریتوی چیپوتل

(140 بار بازدید شده، 1 بازدید امروز)

آخرین ویرایش: 27 ژانویه 2023