بچه ها، می خواهید وگان شوید؟ در اینجا نکات برتر رژیم غذایی وگان آورده شده است


بچه ها، اگر علاقه مند به گرفتن یک رژیم غذایی گیاهی هستید، به افراد مشهوری مانند خواکین فینیکس و کالین کپرنیک بپیوندید و از مردانگی بیش از حد که خوردن گیاهی را به چالش می کشد عبور کنید و یاد بگیرید که چگونه اولین قدم را با امتحان این گیاهخواران بردارید. نکاتی در مورد رژیم غذایی که به شما دانش و الهام بخشی را برای دستیابی به یک رژیم گیاهی برای سلامتی می دهد.

این روزها، وگان بودن بسیار جالب است، از جمله برای مردان. افرادی که خود را مذکر می دانند، با چالش های زیادی در زمینه مردانگی بیش از حد در جامعه ما مواجه هستند، به ویژه در مورد انتخاب های غذایی و بهداشتی که انجام می دهند. به کلیشه های کلیشه ای مردان در حال شکار شکار وحشی، دور هم جمع شدن در بوفه گوشتخواران و اجتناب از نگرانی در مورد سلامت و رژیم غذایی خود فکر کنید و خواهید دید که فرهنگ اجتماعی ما چقدر می تواند برای سلامت مردان و همچنین سلامت کره زمین سمی باشد. . در واقع، تحقیقات نشان داده است که وگانیسم در بین زنان محبوب تر از مردان است و افسانه ها در مورد مردانگی خوردن گوشت وجود دارد. با این حال، با خوردن یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه، مجموعه‌ای از شواهد نشان می‌دهد که مردان، به‌ویژه، می‌توانند مزایای سلامتی زیادی را از برترین قاتلان بیماری‌های خود، از جمله بیماری‌های قلبی، دیابت نوع 2 و سرطان به دست آورند. مردان حتی می توانند با خوردن بیشتر گیاهی، ردپای زیست محیطی خود را کاهش دهند. همه ما آینده بهتری برای فرزندانمان می خواهیم، ​​از جمله سیاره ای که بتواند از اکوسیستم متنوع و تامین غذای ایمن حمایت کند.

تاکو لوبیا سیاه جک فروت و کینوا

بنابراین، دیدن شتاب برای خوردن غذای گیاهی در میان مردان هیجان‌انگیز است. مردان بیشتر و بیشتری علاقه مند به خوردن یک رژیم غذایی گیاهی از جمله رژیم های غذایی گیاهی هستند و این رژیم برای ماندن در اینجاست. یکی از دلایلی که این رژیم در حال افزایش است، مزایای عملکرد ورزشی است که در فیلم مستند شده است تغییر دهنده های بازی. تعداد قابل توجهی از ورزشکاران، مانند توری واشنگتن و کالین کپرنیک، اکنون برای عملکرد بهتر رژیم گیاهخواری دارند. و البته تعداد زیادی از سلبریتی ها برای سلامتی، زیست محیطی و فواید حیوانی از گیاهان استفاده می کنند، از جمله ریچ رول، وودی هارلسون، خواکین فینیکس، برندان برازیر و جیمز کامرون. بنابراین، اگر به دنبال یک سبک زندگی گیاهی هستید، اشکالی ندارد، شما در شرکت خوبی هستید.

مصرف گیاهی می تواند تغییر بزرگی نسبت به رژیم غذایی به سبک غربی بسیار فرآوری شده، پر از همبرگر، سوسیس و بیکن باشد. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که روی غذاهای گیاهی کامل و با حداقل فرآوری شده تمرکز کنید تا بشقاب شما پر شود. این سبک غذا خوردن با فواید سلامتی متعددی برای مردان مرتبط است. آکادمی تغذیه و رژیم غذایی بیان می کند که یک رژیم غذایی گیاهی می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد، انرژی کافی را برای ورزشکاران استقامتی فراهم کند و یک انتخاب سالم برای مردان (و زنان) در هر مرحله از زندگی است. از سوی دیگر، تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی معمولی غربی و پر گوشت با خطر بالای اختلال نعوظ، سرطان روده بزرگ و بیماری‌های قلبی مرتبط است، بنابراین روش‌های گیاهی یک سبک زندگی سالم برای مردان است. خبر خوب این است که گزینه‌های رضایت‌بخش و دلچسب گیاهی در رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها وجود دارد. و کمی حمایت اجتماعی و عاطفی نیز می تواند شما را از مشکلات سخت عبور دهد.

نکات مهم برای وگان شدن

این بهترین نکات مناسب برای مردان را برای شروع یک رژیم غذایی وگان بررسی کنید.

چالش 30 روزه وگان با شارون پالمر، متخصص تغذیه گیاهی
این Go Vegan Toolkit را بررسی کنید، که همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید را دارد.

1. یک انجمن پیدا کنید

وقتی از حمایت اجتماعی برخوردار باشید، خیلی راحت تر است. دوستی را بخواهید که با شما یک چالش گیاهخواری داشته باشد. برای یک جلسه سبک زندگی گیاهی محلی ثبت نام کنید—بیشتر مناطق دارای گروه هایی هستند که به طور منظم برای بحث در مورد خوردن گیاهی گرد هم می آیند. دیدن دیگران علاقه مند به یک سبک زندگی مبتنی بر گیاه می تواند اعتماد به نفس ایجاد کند و در عین حال خلاقیت را در رژیم غذایی شخصی شما ایجاد کند.

راهنمای نهایی من برای فست فود وگان را اینجا ببینید.

2. دانش خود را گسترش دهید

راحت بودن با گزینه‌های گیاهی می‌تواند راه طولانی‌تری برای راحت‌تر و سالم‌تر کردن سبک زندگی وگان داشته باشد. از اعتماد به نفس در آشپزخانه و سفارش دادن در رستوران گرفته تا دانستن نحوه خرید غذاهای جدید و امتحان دستور العمل های جدید، وقتی خودتان را آماده می کنید، مسیر شما را بسیار ثابت تر می کند. که مرا به نکته بعدی ما می رساند.

توفو کلم پاور کاسه

3. تحقیقات خود را انجام دهید

قبل از اینکه وارد شوید، در مورد نحوه برنامه ریزی یک رژیم غذایی سالم و متعادل وگان، که فقط برای شما طراحی شده است، یاد بگیرید. دریابید که چه غذاهایی باید در هر وعده غذایی خود بگنجانید و چه مکمل هایی که باید بخشی از رژیم غذایی شما باشد. کتاب من را بررسی کنید رژیم غذایی با انرژی گیاهی به عنوان یک منبع عالی، و در اینجا یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه و ماهر در تغذیه گیاهی را پیدا کنید.

وگان مک و پنیر با نخود فرنگی

4. سبک زندگی وگان را در نظر بگیرید

امتحان کردن چیزی جدید همیشه با چند سوال و دست اندازها در جاده همراه است. تغییر سبک زندگی ممکن است زمانی برای برخی افراد موفقیت‌آمیزتر باشد که تدریجی باشد، بنابراین غرق نشوید. اگر برای رفتن به بوقلمون سرد آماده نیستید، از دوشنبه بدون گوشت شروع کنید و به اضافه کردن چند وعده غذایی گیاهی دیگر در طول هفته ادامه دهید، سپس وارد چالش 30 روزه گیاهخواری شوید.

کاسه سورگوم نخود مراکشی

5. نگران نباشید

انتخاب های شما فقط همین هستند، انتخاب های شما. چه برای سلامتی، محیط زیست یا درمان حیوانات وگان شده باشید، به این افتخار کنید که مسیری نه چندان آسان را طی کرده اید. در تصمیم خود مطمئن باشید. اطراف خود را با افراد مثبت اندیش احاطه کنید. از تمام غذاهای گیاهی زیبا که در دسترس شماست لذت ببرید. و احساس خوبی داشته باشید.

نوشته شده توسط شارون پالمر، MSFS، RDN

برای سایر نکات در مورد خوردن یک رژیم غذایی سالم و گیاهی، موارد زیر را بررسی کنید:

9 قانون برای یک رژیم غذایی سالم وگان
چگونه یک رژیم غذایی سالم و گیاهی مدیترانه ای داشته باشیم؟
9 نکته برتر تغذیه برای آسان کردن بدون گوشت
بهترین مکمل ها برای رژیم غذایی وگان چیست؟
چگونه منابع کلسیم وگان را دریافت کنیم