پولنتا پخته شده با قارچ سرخ شده در فر


با این دستور غذای گیاهی و بدون گلوتن شگفت‌انگیزترین پولنتای خامه‌ای و طلایی را با قارچ‌های بو داده در فر درست کنید. این دستور پخت پولنتا بسیار آسان است! فقط قارچ ها را روی سینی فر آماده کنید و در حین تفت دادن، پولنتا را روی اجاق گاز بپزید، سپس آن را به همراه قارچ ها به فر منتقل کنید تا پخت تمام شود. وقتی کارتان تمام شد، از این دستور پخت ماهیتابه پولنتای دلچسب لذت خواهید برد، که می‌توانید آن را درست بیرون از ماهیتابه سرو کنید – بدون نیاز به تمیز کردن اضافی. قارچ‌های برشته‌شده در فر، طعم و مزه‌ای غنی به پخت پولنتای خاکی می‌افزایند. در کمتر از یک ساعت آن را روی میز قرار دهید (بیشتر زمان این است که فر کار را انجام دهد!). فقط با 7 ماده (بدون احتساب مواد اولیه انباری) می توانید یک وعده غذایی واقعا عالی را تهیه کنید که برای شب های شلوغ هفته، وعده های غذایی خاص، تعطیلات، و لقمه لقمه عالی است. با پولنتا چی سرو کنیم؟ این دستور غذا به اندازه کافی دلچسب است تا به عنوان رویداد اصلی انتخاب شود، اما می توانید آن را به عنوان یک غذای جانبی برای همراهی غذاهای پروتئینی مانند نان عدس یا نان عدس. من دوست دارم آن را با یک سرو کنم سالاد سبزیجات ترد برای تمام کردن غذا

پولنتا در مقابل گریتس

تفاوت پولنتا و گریت چیست؟ پولنتا چیست؟ خوب، هر دو از ذرت آسیاب شده تهیه می‌شوند، اما بلغورها از سنت‌های غذایی بومیان آمریکا سرچشمه می‌گیرند که به فرهنگ غذایی جنوب آمریکا منتقل شده است. بلغورها از ذرت دندانه دار ساخته می شوند و معمولاً سفید هستند (اما در صورت استفاده از انواع ذرت خاص می توانند زرد یا آبی نیز باشند). بلغورها معمولاً ریزتر آسیاب می شوند و طعم ذرت قوی تری دارند. پولنتا در شمال ایتالیا منشا گرفته است و از ذرت سنگ چخماق زرد رنگ تهیه می شود (گاهی اوقات می تواند نوعی ذرت سفید باشد). پولنتا معمولا آسیاب می شود و بافت متوسط ​​درشت است و طعم ذرت ملایم تری دارد.

آیا پولنتا فاقد گلوتن است؟

بله، پولنتا از ذرت تهیه می شود، بنابراین به طور طبیعی بدون گلوتن است. تنها مشکل ممکن است آلودگی متقاطع در سیستم تولید مواد غذایی باشد. اگر نگران گلوتن هستید، به دنبال نماد گواهینامه بدون گلوتن روی بسته ها باشید.

آیا پولنتا سالم است؟

بله، پولنتا یک محصول غلات سالم و غنی از مواد مغذی است که بخشی از رژیم های غذایی سالم و سنتی است. برخی از پولنتا ممکن است قسمت هایی از دانه را حذف کنند، بنابراین ممکن است به عنوان یک غلات کامل در نظر گرفته نشود.

ذرت سنگ چخماق خشک شده برای فروش در بازار کشاورزان اوجای. من از این ذرت در این دستور برای پولنتا استفاده کردم، اما شما می توانید از فروشگاه خریداری شده استفاده کنید پولتنا هم.

برای این دستور غذا، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که ذرت سنگ چخماق را که توسط یک کشاورز محلی در اوجای پرورش داده شده بود، پیدا کردم. من خودم آسیاب کردم، پس 100% غلات کامل بود! اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که ذرت سنگ چخماق خشک خریداری کنید، می توانید آن را به راحتی در یک آسیاب کنید مخلوط کن پرقدرت چند دقیقه تا زمانی که به بافت متوسطی برسد.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

درست کردن این پولنتا سالم و خوشمزه با قارچ برشته شده در فر بسیار آسان است! با فقط 7 ماده (بدون احتساب مواد اصلی آشپزی)، می توانید این دستور غذای وگان و بدون گلوتن را در کمترین زمان درست کنید و آن را به عنوان ستاره غذای خود سرو کنید.


قارچ سرخ شده در فر:

  • 1 ½ پوند قارچ (به عنوان مثال، شیتاکه، صدف، سنترل، میتاکه، کریمینی)
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1 لیمو، آب گرفته
  • 5 حبه سیر، خرد شده
  • ¼ قاشق چای خوری نمک (اختیاری، به دلخواه)
  • ¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه
  • ¼ فنجان آویشن تازه (به علاوه بیشتر برای تزیین)

پولتنا:

  • 6 فنجان اب
  • 1 ½ فنجان پولتنا، خشک شده است
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • ¼ قاشق چای خوری نمک (اختیاری، به دلخواه)
  • ¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه
  • 4 اونس پارمزان وگان، خرد شده یا تراشیده شده (یعنی قلب خود را دنبال کنید یا Violife; یا درست کنید پنیر پارمزان بادام هندی اینجاست)
  • ½ فنجان شیر یا خامه گیاهی، ساده، بدون شیرینی

تاپینگ: (اختیاری)

  • برگ های اویشن
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • نمک دریا البته


  1. فر را با دمای 325 فارنهایت گرم کنید.
  2. قارچ ها را به قطعات بزرگ برش دهید (قارچ ها را به قطعات کوچک خرد نکنید، زیرا قارچ ها کوچک می شوند) و روی یک ورقه پخت بچینید.
  3. با روغن زیتون و آب لیمو بپاشید.
  4. با سیر خرد شده، نمک (اختیاری)، فلفل سیاه و آویشن تازه بپاشید. با انبر پرتاب کنید تا خوب پخش شود.
  5. فر را در طبقه پایینی قرار دهید و حدود 45-50 دقیقه بپزید تا نرم و قهوه ای شود و هر 15 دقیقه هم بزنید. از فر خارج کنید و کنار بگذارید. (در حالی که قارچ ها در حال تفت دادن هستند، پولنتا را در فر می پزید. مرحله 9 را ببینید).
  6. در حالی که قارچ ها در حال تفت دادن هستند، پولنتا را آماده کنید.
  7. آب را در یک ماهیتابه بزرگ (20 اینچی) یا ماهیتابه (می توانید از اجاق هلندی متوسط ​​هم استفاده کنید) روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بریزید. به جوش بیاورید.
  8. پولنتا، روغن زیتون، نمک (اختیاری) و فلفل سیاه را به آب در حال جوش اضافه کنید و با لیسک هم بزنید تا صاف و حباب دار شود (حدود 3 دقیقه). از اجاق گاز بردارید.
  9. ماهیتابه (یا ماهیتابه یا فر هلندی) را با پولنتا در طبقه بالایی فر قرار دهید و حدود 30 دقیقه بپزید تا نرم شود. (می توانید پولنتا را در طبقه بالای فر بپزید در حالی که قارچ ها در طبقه پایینی تفت داده می شوند.) پولنتا را از فر خارج کرده و پنیر پارمزان گیاهی و شیر یا خامه گیاهی را با همزن مخلوط کنید تا یکدست و خامه ای شود. قارچ ها باید تا الان تفت داده شده باشند (از فر خارج کرده و کنار بگذارید). وقتی قارچ ها از فر خارج شدند، با تنظیم دمای فر روی مرغ گوشتی و برگرداندن پولنتا به قفسه فر برای حدود 4 تا 5 دقیقه، پولنتا را سرخ کنید تا دوباره گرم شود و روی آن کمی طلایی شود.
  10. پولنتا را از فر خارج کنید. روی آن را با قارچ بچینید. می توانید (اختیاری) را با آویشن تازه، فلفل سیاه تازه آسیاب شده و نمک دریایی تزئین کنید.
  11. بلافاصله در ماهیتابه (یا تابه یا فر هلندی) سرو کنید.
  12. 6 وعده درست می کند.

  • زمان آماده سازی: 15 دقیقه
  • زمان پخت: 55 دقیقه
  • دسته بندی: ورودی
  • غذا: آمریکایی

کلید واژه ها: پولنتا پخته، قارچ سرخ شده در فر، قارچ پورتوبلو برشته، پولنتا

برای سایر غذاهای جانبی گیاهی، این موارد را بررسی کنید:

مارچوبه سرخ شده با باقلا
لوبیا سیاه مکزیکی قابلمه فوری با اپازوت
پوره سیب زمینی وگان قابلمه فوری
کاسنی تفت داده شده با پسته و انار
برنج قهوه ای آسان با زیره

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.