فال دقیق امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ (روزانه، قهوه، حافظ، تاروت و عشق!)



فال دقیق امروز
فال دقیق امروز

فروردین

ممکن است امروز کمی بی ثباتی در احساسات را تجربه کنی. فراموش نکن شور و اشتیاق در پشت کلماتت نهفته است و تو قدرت ایجاد تغییرات اساسی در زندگی ات را داری. اگر عاقل باشی راه های زیادی برای ایجاد آن ها خواهی یافت.

در وجودت بخش هایی را پیدا کن که نیاز به تقویت دارد و در آن قسمت ها اشتیاق خود را از دست داده ای. باتری انرژی را در آن بخش ها به کار بینداز و مطمئن شو که همه چیز خوب کار می کند.

سخنی برای امروز: هر چه ذهن انسان بتواند تصور و باور کند به آن دست خواهد یافت – “ناپلئون هیل”

اردیبهشت

اگر امروز حواست به انرژی که صرف می کنی نباشد خواهی دید که به مشکل بر می خوری. دیگران نیز احتمالا مانند تو سر سخت هستند پس جانب احتیاط را در نظر داشته باش.

به خاطر داشته باش هر چه بیشتر سعی کنی دیگران را کنترل و دستکاری کنی اصطحکاک بیشتری میان شما ایجاد می شود. رویکردی دوستانه داشته باش و سعی کن مسائل را بیش از حد جدی نگیری.

سخنی برای امروز: سخت ترین کار تصمیم گیری برای اقدام است – “آملیا ارهارت”

خرداد

امروز روز فوق العاده ای برای تو است. باید از روحیه خوب و تجربیات مثبت با دیگران لذت ببری. به احتمال زیاد در حال حاضر یک انرژی آهسته و متحول کننده در زندگی ات وجود دارد که احساساتت را تحت تاثیر قرار می دهد.

آتش و اشتیاق زیادی در قلبت می سوزد. پس سعی کن با روح مهربان خودت بخشنده باشی و به قول هایت عمل کنی.

سخنی برای امروز: زندگی گرفتن و داشتن نیست، بلکه دادن و بودن است – “کوین کروز”

تیر

امروز ممکن است دیگران رفتار مطالبه گرانه ای نسبت به تو داشته باشند. اگر می توانی سعی کن تا حد ممکن به خواسته های آن ها توجه کنی. خودت را در این افکار که کسی که باید باشی نیستی غرق نکن و با رفتار اشتباه به ناراحتی های خودت دامن نزن.

نسبت به خودت حس خوبی داشته باش. احتمالا در برخی قسمت های زندگی ات عدم تعادل هایی وجود دارد که به اصلاحات جزئی نیاز دارند.

سخنی برای امروز: ما همان چیزی می شویم که به آن فکر می کنیم – “ارل نایتینگل”

مرداد

شاید احساس کنی اطرافیانت کمی خودخواه و خود محور هستند اما این به آن معنا نیست که باید مانند آن ها رفتار کنی. اهمیت کارهای گروهی و روابط اجتماعی را به دیگران یادآوری کن.

همه باید وارد میدان شویم و سهم خود برای شاد بودن را انجام دهیم. تو توانایی ایجاد تعادل در موقعیت ها را داری. هر کاری که می توانی بکن تا ترازو به تعادل برسد.

سخنی برای امروز: زندگی ده درصد چیزی است که اتفاق می افتد و 90 درصد نحوه واکنش به اتفاقات – “چارلز سویندال”

شهریور

دوست عزیز! شاید روز راحتی برای برقراری ارتباط با دیگران نباشد اما فقط با جریان حرکت کن، خواهی دید که برایت لذت بخش خواهد بود.

سعی کن گرفتار درام نشوی. بی شک در اطرافت سناریوهایی شکل می گیرد که بهتر است از آن ها دوری کنی. آرامش خودت را حفظ کن و سعی کن امروز به صورت عمقی وارد جزئیات نشوی.

سخنی برای امروز: ذهن همه چیز است، تو به همان چیزی که فکر می کنی تبدیل می شوی – “بودا”

مهر

امروز روز فوق العاده ای برای تو است. چه بهتر که موتور انرژی ات را با سوخت اضافی پر کنی. اجازه نده چیزی مانع تو شود و برای چیزی که نیاز داری بجنگ.

قدرت زیادی پشت احساساتت نهفته است و خواهی دید که شدت احساساتت چه در حال خندیدن یا گریه کردن واقعی و جسورانه خواهد بود.

سخنی برای امروز: بهترین زمان برای کاشت درخت 20 سال پیش بود، دومین زمان همین امروز است – “ضرب المثل چینی”

آبان

امروز به آغوشی بزرگ تر و طولانی تر از حد معمول نیاز داری. یک نیروی قدرتمند در زندگی ات جریان پیدا کرده و سعی می کند همه چیز را خراب کند.

خودت را تا حد بحث های بی اهمیت و دعواهای لفظی کوچک نکن. هر چه بیشتر در برابر افراد مخالف مقاومت کنی وضعیت سخت تر می شود. قبل از خارج شدن از خانه مطمئن شو که احساساتت را به خوبی کنترل خواهی کرد.

سخنی برای امروز: زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن در زندگی دیگران هدر ندهید – “استیو جابز”

آذر

امروز با شجاعت بیشتری عمل کن. طوری لباس بپوش که گویا قرار است با یک فرد مهم ملاقات کنی. خودت را در آینه ببین و با افتخار به خودت بگو که ظاهر خوبی داری.

با اعتماد به نفس عمل کن و بدان که به هر آن چه می خواهی می توانی برسی. بگذار مردم بدانند قوی و قابل اعتماد هستی. حتما از اطرافیانت قدردانی و تشکر کن.

سخنی برای امروز: چه فکر کنی می توانی یا فکر کنی نمی توانی، در هر دو حالت حق با تو است – “هنری فورد”

دی

امروز سعی کن بیشتر به نیازهایت توجه کنی و کمی خودخواهی به خرج دهی. ارزشی را که لایقش هستی به خودت ارزانی کن و اجازه نده دیگران آزارت دهند تا جایی که احساس کنی سزاوار توجهی که دریافت می کنی نیستی.

تو موهبت های زیادی داری که می توانی به دنیا عرضه کنی، نباید از ابراز آن ها واهمه داشته باشی. فراموش نکن دیگران خوش شانس هستند که تو را می شناسند.

سخنی برای امروز: باور داشته باش که می توانی و در این صورت نصف راه را رفته ای – “تئودور روزولت”

بهمن

بالاخره بعد از چند روز انرژی و هیجانت دوباره بر می گردد. بهتر است تمام طول روز از این روحیه خوب لذت ببری. قدرت توجیه کردن دیگران را داری، این توانایی ات را نادیده نگیر.

پشت احساساتت انرژی زیادی نهفته است. متوجه خواهی شد که این مسئله می تواند به نوعی دگرگونی عمیق در درونت منجر شود. هر کاری که انجام می دهی با اشتیاق انجام بده و بگذار طبیعت شجاع تو بدرخشد.

سخنی برای امروز: هر چیزی که تا به حال خواسته ای، در آن سوی ترس هایت است – “جرج ادایر”

اسفند

از لحظه هایت لذت ببر و سعن کن زیاد نگران نباشی. لیست کارهایت را برای مدتی کنار بگذار و روی لذت بردن از خودت تمرکز کن.

عزیزانت به توجه بیشتری نیاز دارند، در زمانی که در کنار آن ها سپری می کنی سخاوتمند باش. از احساسات قوی و پویایی برخوردار هستی و حرف هایت خبر از اشتیاق شدید درونی ات می دهد.

سخنی برای امروز: از جایی که هستی شروع کن، از آن چه داری استفاده کن و کاری که می توانی را انجام بده – “آرتور اش”

فال حافظ