فال سرنوشت فردای من چیست؟ (جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲)


فال روزانه فردا

فروردین

کمی به صدای سکوت گوش دهید! پیاده روی کنید و به وضعیت موجود برگردید. رژیم سم زدایی را دنبال کنید؛ آب بیشتری بنوشید، افکار منفی یا درگیری فکری کمتری داشته باشید و به خودتان و توانایی هایتان بیشتر باور داشته باشید. زمانی که نیاز دارید، درخواست کمک کنید.

مطمئنا امروز، روز خوبی است تا با دوستی آشنا شوید که می تواند به شما کمک کند تا همه چیز را بهتر و دقیق تر ببینید. فرصت های اطراف تان بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. آهسته و پیوسته بروید.

اردیبهشت

امروز، چیزی که باید به خودتان یادآوری کنید، این است که کیهان، هر آن چیزی را که از ذهن تان می گذرد، ثبت می کند و آن را وارد زندگی تان می کند. پس چرا از این موضوع به نفع خود استفاده نکنید؟

ایده خوبی است که روز خود را به آرامی و با هدف روشنی از اینکه می خواهید روزتان چه حسی داشته باشد شروع کنید، و یک سری عادت های بد را کنار بگذارید.

کار آسانی نیست، اما می توان انجامش داد! در مجموع، روز خوبی برای ترک عادت هایی است که مناسب شما نیستند، و روز بهتری برای شروع دوباره همه چیز است…

خرداد

بگذارید گذشته ها گذشته باشند و تصمیم بگیرید که زنجیرهایی که به پایتان بسته اید را رها کنید. اگر احساس می‌ کنید که دیگر از چیزی یا کسی خوشتان نمی آید، اشکالی ندارد که آن ها را از زندگی خود بیرون کنید.

به یاد داشته باشید که اگر همه چیز آنطور که می خواستید، پیش نرفته است، به این معنی نیست که یک لحظه خوش در زندگی تان نداشته اید!

تیر

تند نروید! اکنون که می بینید رویاهایتان وارد زندگی تان می شوند، ممکن است کمی احساس سردرگمی کنید. آهسته قدم بردارید، هر لحظه را بچشید، قضاوت و قضاوتگرها را رها کنید و نفس عمیق بکشید.

به حرف دلتان گوش کنید. ممکن است امروز هوس کنید یک زمان آرام با خودتان داشته باشید. مدیتیشن کنید، به پیاده روی بروید یا هر کار دیگری که دوست دارید انجام دهید.

حال و هوای شما خوب است، آن را به دست آورده اید، اما یادتان باشد که با خودتان در ارتباط باشید.

مرداد

کمی بیشتر بخندید! کائنات خواسته های شما را برآورده کرده است، حالا دیگر نگران چیزها نباشید و از ثمره کار خود لذت ببرید.

هنگامی که سردرگمی شروع می شود، در آرامش بنشینید و با خود فکر کنید و آنچه را که مشتاقش هستید، دنبال کنید. تغذیه مناسب داشته باشید و تناسب اندام تان را حفظ کنید.

اجازه دهید همه چیز خود به خود برایتان آشکار شود؛ از آنچه برای شما ظاهر می شود شگفت زده خواهید شد.

شهریور

امروز از چیزهای حساسیت زا (از جمله مردم) اجتناب کنید. حرکات کششی و کار بر روی ذهن به شما کمک می کند تا به راحتی بر محرک ها غلبه کنید.

گذراندن وقت با بچه ها، دوستان خوش اخلاق یا حتی خودتان، امروز برای سلامت روان شما بسیار مفید خواهد بود. آرام باشید و با جریان حرکت کنید.

مهر

وقتی صحبت می کنید، دو اتفاق می افتد: احساس سبکی می کنید، و منابع و فرصت هایی را جذب می کنید که با شما همسو هستند. امروز، روز شماست. امروز آزادانه خود را نشان دهید.

احتمالا در زمان مناسب در مکان مناسب قرار خواهید گرفت. می توانید لطفی در حق خودتان کنید و فقط یک امروز، استرس را کنار بگذارید و در شکوه خود غرق شوید؟ شما سزاوار آن هستید.

آبان

فرشتگان و راهنمایان شما می خواهند بدانید که شما یک موهبت ویژه دارید؛ می توانید تاریک ترین قسمت های زندگی را لمس کنید و همچنان روشن بمانید. اکنون زمان خم شدن زیر فشارها نیست.

زمان آن است که بایستید و به کائنات برای آنچه می خواهید فرمان دهید. چشم انداز خود را با وضوح ایجاد کنید و پذیرای راه حل های خلاقانه ای باشید که به طور تصادفی ظاهر می شوند. افق های جدید در دسترس هستند. فقط بهترین ها را انتظار داشته باشید.

آذر

تقسیم کار کنید. بابت کارهایتان کمک بخواهید. امروز، روز خوبی برای تلاش آگاهانه جهت تغییر عادت انجام دادن همه کارها توسط خودتان است.

بر سلامت روان خود تمرکز کنید، در خود آرامش پیدا کنید و به دیگران اعتماد کنید و بدانید به اندازه کافی دوست تان دارند که به شما کمک کنند.

دی

عجله برای چیست؟ اگر احساس تعارض دارید، بنشینید، به آن فکر کنید و برایش راه حل پیدا کنید. گیر کردن در یک موضوع، بیشتر از آرامش باعث اصطکاک می شود.

دقیقا منظورتان را بگویید و همان چیزی را که می خواهید، درخواست کنید. امروز، روز خوبی است تا قبل از هر اقدامی، ذهن خود را سر و سامان بدهید. آرام باشید و خونسردی خود را حفظ کنید.

بهمن

وقت آن است که ترفندهای جدید یاد بگیرید. با توجه به آنچه در اطراف تان می گذرد و کارهایی که می توانید برای آن انجام دهید، مهارت های خود را ارتقا دهید. راه حل های خلاقانه شما را یک پله بالاتر می برد.

آزادانه سوال بپرسید، و به یاد داشته باشید که با سوال پرسیدن، شاید در لحظه احمق به نظر برسید، اما برای یک عمر خواهید آموخت. تصویر کلی تر را در ذهن داشته باشید و روی برنامه بزرگ‌ تر تمرکز کنید.

اسفند

امروز، عاشق خودتان باشید. اگر به دنبال تایید یا اعتبار هستید، احتمالا آن را در بعیدترین مکان (یعنی در درون خودتان) پیدا خواهید کرد. غرایز شما کاملا مشخص است، و ایده های شما درخشان هستند.

اکنون متوقف نشوید و ایده های خود را بیان کنید. دیگران یا با شما همراه می شوند، یا نمی شوند. به هر حال با سرعت خود پیش بروید. بیش از آنچه فکر می کنید، حمایت می شوید.