فال سرنوشت فردای من چیست؟ (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت)


فال سرنوشت فردا

فروردین

دوست فروردین ماهی! امروز فرصت در خانه تو را می زند و از نظر سلامتی در وضعیت مناسبی قرار می گیری که زمانی عالی برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف به تو می دهد.

سعی کن چشمانت را باز کرده و ببینی که هر آن چه به آن نیاز داری همین الان در اختیارت است و اجازه نده چیزهای زرق و برق دار حواست را پرت کنند.

نقش امروز تو این است که شکاف های ارتباطی را پر کنی و از جزئیاتی که باید انجام دهی آگاه باشی اما فکر نکن باید همه کارها را خودت انجام دهی بلکه تفویض مسئولیت ها می تواند گزینه مناسبی برای امروزت باشد.

اردیبهشت

دوست اردیبهشتی! قبل از این که ایده هایت را به دیگران منتقل کنی آرام باش و همه جوانب را در نظر بگیر، این مسئله به خصوص در مورد مسائل عاشقانه مهم است.

در مورد یکی از پروژه های خود نیاز به عمل گرایی بیشتر داری. اگر برای این منظور به کمک دوست یا مشاوره گرفتن از یک مربی نیاز است، امروز زمان خوبی است.

ممکن است خاطراتی از گذشته به تو هجوم آورده و باعث آزارت شوند، چه بهتر که هر آن چه باعث رشد تو نمی شود دور بریزی و افکارت را کمی بیشتر سر و سامان دهی تا فضای خوبی برای رشد و پیشرفت فراهم شود.

خرداد

دوست خردادی! این روزها در مسائل عاشقانه به اوج رسیده ای و سرانجام مشخص خواهد شد که رویایت محقق می شود یا تلاش هایت به شکست منجر می گردد. همه چیز به نحوه بازی تو طی چند ماه گذشته بستگی دارد.

سعی کن همه چیز را همان طور که هست دوست داشته باشی و مطمئن باش ابزارهای لازم برای مقابله با هر چالشی را در اختیار داری.

اگر می خواهی بخش های نا مرتب زندگی ات را سر و سامان بدهی، امروز برای شروع عالی است.

تیر

دوست تیر ماهی! از احساسات قوی برخوردار هستی اما ممکن است زبانت برای بیان این احساسات بسته باشد. شاید ذهنت به قدری آشفته است که نمی دانی چطور این احساسات را تنظیم کرده، کدام یک را بروز دهی و کدام را پنهان کنی.

یادداشت برداری از افکار و گفتگوهای مهم دیگران می تواند برایت مفید باشد. شاید از دل همه این ها ایده های تازه ای به ذهنت خطور کند. سعی کن با روحیه قوی در مسیر رسیدن به اهدافت تلاش کنی و مطمئن باش کائنات در این راه همراهت خواهد بود.

مرداد

دوست مردادی! امروز روز خوبی است تا قبل از شروع به ساخت و ساز، پایه ها را محکم کنی و اگر از قبل ساختن را شروع کرده ای چه بهتر که قدمی به عقب برداشته و ببینی آیا نقطه ای نیاز به کار بیشتر دارد.

کمی بیشتر به مخارج زندگی ات و هر آن چه قصد خرید آن داری توجه کن. هر آن چه نیاز نداری را به دیگران اهدا کن و اگر بخشی از ظاهر زندگی ات نیاز به بازسازی دارد برای آن اقدام کن.

به خاطر داشته باش تو لایق همه چیزهایی هستی که آرزویش را داری. به خودت و توانایی های درونت اعتماد داشته باش.

شهریور

دوست شهریوری! امروز از آن روزهایی است که سر دو راهی قرار گرفته و باید تصمیم بگیری از کدام مسیر جلو بروی. کار سختی نیست، با جریان هماهنگ باش و به طبیعی ترین راه اعتماد کن. در نهایت هر انتخابی که داشته باشی انتخاب درستی خواهد بود.

اگر هفته جاری بسیار پر مشغله بوده ای، وقتش رسیده در این آخر هفته خودت را به تجربه ای خاص مهمان کنی، مثلا یک فیلم دلچسب یا یک دونفره عاشقانه.

به غیر ممکن ها ایمان داشته باش و مطمئن باش راهی برای ساختن پل ها و باز کردن دروازه های طلایی پیدا می کنی.

مهر

دوست مهر ماهی! مردم امروز مدام از تو سوالاتی می پرسند که برای اکثر آن ها جوابی نداری و این مسئله به خصوص درباره مسائل عاشقانه صدق می کند.

فراموش نکن همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد اما اگر تنها کاری که انجام می دهی این باشد که گذشته را نادیده بگیری، آینده خوب خود را از دست خواهی داد.

مهم نیست در کجای سفرت هستی، با خودت صبور باش و انتظار نداشته باش همه الگوهای قدیمی را یک شبه بشکنی.

آبان

دوست آبانی! کسی که سازمان دهی و استقامت بیشتری داشته باشد در مسابقه برنده می شود، بگذار این بار برنده تو باشی اما حواست باشد که دیگران می خواهند تو را از مسیرت منحرف کنند.

مثلا ممکن است وسط یک پروژه باشی و تصمیم بگیری استراحت کنی اما ناگهان تلفن زده و تو در دامی گرفتار شوی که هیچ راه فراری نداری. استراحتی که قرار بود پنج دقیقه طول بکشد به یک وقفه بزرگ تبدیل خواهد شد.

فراموش نکن دوستانی که تو را تشویق می کنند بهترین نسخه خودت باشی بهترین کسانی هستند که می توانی داشته باشی.

آذر

دوست آذر ماهی! مغزت در حال وز وز کردن است. حق داری زیرا هر کس دیگری به جای تو بود در پردازش کسری از چیزهایی که در سرت می گذرد بی شک سرگیجه می گرفت!

حواست باشد همه افکارت را با صدای بلند بیان نکنی بلکه در دلت به بررسی آن ها بپرداز. مردم دوست دارند تصمیم نهایی را بشنوند نه روند رسیدن را.

سخت کوشی همیشه نتیجه می دهد و زمانی که حرف از حداکثر تلاش می شود افراد زیادی به پای تو نمی رسند، زمانش رسیده تاریخی برای رسیدن به اهدافت در نظر گرفته و مطمئن باشی هر روز به رویایت نزدیک و نزدیک تر خواهی شد.

دی

دوست دی ماهی! ممکن است در ارتباط با افراد در موقعیت های اجتماعی مشکل داشته باشی و از شنیدن مکالمات تکراری نا امید باشی اما باید با افراد مختلف معاشرت داشته باشی تا شناخت بیشتری به دست آوری.

به نظر می رسد زمانش رسیده فعالیت هایی که در زمینه سلامت روان یا برخی شیوه های مذهبی داشتی دنبال کنی. اگر آرزویت این است که به دیگران کمک کنی یا به عنوان یک مشاور یا مربی فعالیت کنی، زمان خوبی برای ادامه تحصیل است.

فراموش نکن دیدن چیزها آن طور که هستند و نه آن طور که دوست داری باشند به تو در غلبه بر رنجش ها کمک زیادی می کند.

بهمن

دوست بهمن ماهی! اخیرا اوضاع در بخش عاشقانه زندگی ات خوب پیش رفته و ارتباطاتت بهبود یافته است. حواست باشد به قدری درگیر بخش های خوب نشو که نتوانی به جزئیات توجه کنی.

همیشه خوب است که قرارهایت را مکتوب کنی زیرا حتی اگر به طرف مقابل اعتماد کمل داشته باشی، تعهدی که نوشته نشده باشد می تواند به سوء تفاهم در آینده منجر شود.

فراموش نکن دنیای بیرون صرفا آینه ای از دنیای درونت است، هر چه درونت وسیع تر باشد روابط بین فردی ات از لطف و برکت بیشتر برخوردار خواهد بود.

اسفند

دوست اسفند ماهی! ممکن است از نظر عاطفی احساس خوبی داشته باشی اما متاسفانه اطرافیانت چنین احساسی ندارند. شاید اولین واکنش تو این باشد که خودت را قربانی راحتی بیشتر دیگران کنی اما بدان که دیگران باید یاد بگیرند چطور کارهای خود را به تنهایی انجام دهند.

عشق همیشه احساسی شیرین است که با فرد مناسب تجربه می کنی و برایت آرامش و شادی زیادی به ارمغان می آورد، قدر این احساس را بدان و به زمان هایی فکر کن که هر آن چه اکنون داری را نداشتی واهدافت رویاهایی غیر ممکن بیش نبودند.