فروش کاهش وزن با دزدی از فعالیت های چربی


یک روایت خطرناک وجود دارد که من در چند سال گذشته شاهد آشکار شدن آن بودم، گرچه مطمئنم قبل از آن شروع شده است. من واقعاً مدت کوتاهی پس از کتاب کریستی هریسون با عنوان «ضد رژیم: زمان، پول، رفاه و شادی خود را از طریق غذا خوردن شهودی به دست آورید» متوجه شدم.

“آههه،” فکر کردم. “صنعت رژیم غذایی احساس خطر می کند و آنها در حال عقب نشینی هستند.”

این روایت چندین وجه دارد، اما خطوط داستانی غالب عبارتند از:

  1. کاهش وزن پزشکی و جراحی راه هایی برای مبارزه با انگ وزن هستند
  2. دسترسی بهتر به “مراقبت های تخصصی” = مراقبت های بهداشتی غیر انگ
  3. افرادی که از تشویق جراحی چاقی یا داروهای جدید کاهش وزن عقب نشینی می کنند، در واقع به افراد چربی* بدنام می کنند.

شماره 3 واقعاً پس از انتشار دستورالعمل های کاهش وزن آکادمی اطفال آمریکا برای کودکان و نوجوانان به وجود آمد و به سرعت واکنش فعالان چربی، متخصصان اختلالات خوردن، و هر کسی که نقاط ضعف علم وزن را می‌داند.

*(من از “چاق” به عنوان یک توصیف کننده خنثی استفاده می کنم، مانند “لاغر” یا “کوتاه” یا “قد بلند.”)

کاهش وزن پزشکی و جراحی راه هایی برای مبارزه با انگ وزن هستند

اولین خط داستانی قدیمی ترین است، و در بسیاری از تحقیقات “چاقی” نشان داده شده است، که «چاقی» را عامل افزایش خطر افسردگی و بسیاری از چیزهای دیگر می‌داند که احتمالاً ناشی از انگ بودن در بدن بزرگ‌تر (انگ وزن یا سوگیری ضد چربی)، نبودن خود در بدن بزرگ‌تر است.

در واقع، این یک مشکل بزرگ با بسیاری از تحقیقات درباره انگ وزن است، که بدترین چیز در مورد انگ وزن این است که مانعی برای چاق شدن افراد چاق می شود.و اینکه ما باید انگ وزن را کاهش دهیم تا افراد چاق به اندازه کافی نسبت به بدن خود احساس بهتری داشته باشند و سعی کنند وزن خود را کاهش دهند.

این امر به‌ویژه در تحقیقات در مورد انگ وزن در مراقبت‌های بهداشتی، که مکرراً آن را به نظر می‌رساند، بسیار خطرناک است دلیل اصلی اینکه پزشکان باید با بیماران چاق خود رفتار بهتری داشته باشند این است که این بیماران در تلاش برای کاهش وزن باشند. از طریق “مداخلات سبک زندگی فشرده” (بخوانید: رژیم غذایی محدود و ورزش)، دارو یا جراحی چاقی.

آن‌ها همچنین به نظر می‌رسند که تمام چیزی که برای پزشکان لازم است که کمتر بدنامی داشته باشند این است که «خوب صحبت کنند» و از «زبان اول شخص» استفاده کنند. به عنوان مثال، گفتن «افراد چاق» به جای «افراد چاق». من در مقاله ای در سال 2019 به این مزخرفات اشاره کردم واشنگتن پست و در مقاله ای برای متخصص تغذیه امروز (که به طرز عجیبی توسط شخصی ویرایش شد که برخی از جملات من را به روش های واقعاً سفت و سخت بازنویسی کرد، اما اطلاعات خوب است).

(البته منصفانه بگویم، من از برخی از محققان بدنام وزن می‌دانم که به دلیل تمرکز زیاد روی «The Ob»، تأمین بودجه تحقیقات آنها دشوار است، اگر به نحوی به «اینگونه می‌توانیم افراد چاق را کمتر چاق کنیم». *اپیدمی سیتی. موضوع چگونگی فرهنگ رژیم غذایی و انگ وزن در تحقیقات انگ وزن نشان داده می شود یکی از محققان مورد علاقه من در مورد انگ وزن، جفری هانگر، در قسمت 192 پادکست Food Psych به طرز شگفت انگیزی به این موضوع پرداخته است، “چرا ما نمی توانیم با انگ وزن مبارزه کنیم در حالی که از کاهش وزن نیز حمایت می کنیم.”)

دسترسی بهتر به «مراقبت‌های ناحیه‌ای» = مراقبت‌های بهداشتی بدون انگ قسمت 1

این ایده که دسترسی بهتر به “مراقبت های شهری” = مراقبت های بهداشتی بدون انگ از خط داستانی اول خارج شد، اما زمانی که نسل جدید داروهای کاهش وزن توسط FDA تأیید شد، جدی تر شد و شرکت های داروسازی شروع به ابراز تعهد عمیق خود برای پایان دادن به انگ وزن کردند در همان زمان که دست های خود را به هم مالیدند و بالا پریدند و با خوشحالی در انتظار سودهای کلان.

در پاییز 2021، نوو نوردیسک، خالق جدیدترین داروی کاهش وزن، کمپین “این از من بزرگتر است” را راه اندازی کرد، که ادعا می کرد در مورد بی حیایی “چاقی” است، اما در واقع تلاش برای تبدیل افراد چاق به شیل های بدون دستمزد بود. برای Novo Nordisk به این امید که آنها شرکت های بیمه را تحت فشار قرار دهند تا هزینه این “مراقبت از ناحیه شهر” را بپردازند. (در قطعه ای که راگن چستین برای The Mighty نوشته است، در مورد آن کمپین بیشتر بخوانید.)

Marquisele (Mikey) مرسدس، یک نویسنده چاق آزادیخواه، معلم و دانشجوی دکترا در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون از طریق خبرنامه Patreon خود به اشتراک گذاشت که چگونه در مارس 2022 توسط Vox Media در مورد انجام یک ویدیوی توضیحی در مورد تاریخچه چربی هراسی و ریشه های آن تماس گرفته شد. در ضد سیاهی، به عنوان بخشی از یک مجموعه کلی در مورد تاریخچه، علم و تأثیر انگ «ob*sity». حدس بزنید چه کسی هزینه سریال را پرداخت کرده است؟ نوو نوردیسک. او بسیار مودبانه گفت که شرکت نخواهد کرد و توضیح عمیقی در مورد دلیل ارائه کرد و هرگز پاسخی دریافت نکرد.

مشکلی نیست، زیرا Novo Nordisk موفق به دریافت PSA در “Gray’s Anatomy” شد.

دسترسی بهتر به «مراقبت‌های ناحیه‌ای» = مراقبت‌های بهداشتی بدون انگ قسمت 2

راگن چستین همچنین در ماه مه 2022 یک قطعه عالی برای خبرنامه Substack “Weight and Healthcare” نوشت. (“آیا این ننگ ضد وزن است یا تبلیغات صنعت رژیم غذایی – یک راهنمای مفید”). در اینجا یک نقل قول کوتاه است:

فعالان، چه در داخل و چه در خارج از صنعت مراقبت های بهداشتی، دهه هاست که علیه این آسیب شناسی اندازه بدن عقب نشینی کرده اند و پیشرفت کرده اند. در تلاش برای باطل کردن این کار و پیشرفت، صنعت رژیم غذایی یک طرح بازاریابی و روابط عمومی ایجاد کرده است که در آن از زبان فعالان بدنام ضد وزن استفاده می کنند تا دوباره بسته بندی کنند و به فروش همان مداخلات خطرناک و بیهوده قدیمی ادامه دهند. ”

بنابراین، این کمپین عظیم روابط عمومی شامل انتشار مقالات مشابه در چندین رسانه بزرگ، همراه با فشار رسانه های اجتماعی است. این مقاله‌ها این روایت را مطرح می‌کنند که متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید روی تعصب وزن خود کار کنند تا… منتظر بمانند… «چاقی» را درمان کنند. بدون هیچ گونه بررسی و نقدی از سوی رسانه‌ها، با تکلیف منتشر می‌شوند.»

در پی انتشار دستورالعمل APP، من متوجه مقالات زیادی در رسانه های بزرگ شده ام که بیشتر شبیه به قطعات تبلیغاتی Novo Nordisk هستند. نگران‌کننده است، اما شاید تعجب‌آور نباشد که روزنامه‌نگاران انسان‌هایی هستند که در جامعه‌ای ضد چربی زندگی می‌کنند، ممکن است تعصبات ضدچربی خود را داشته باشند و ایده «اپیدمی چاقی*» را پذیرفته باشند.

فعالان چاق انگ وزن را تداوم می بخشند؟ چی؟؟

همانطور که گفته شد، مدت کوتاهی پس از شروع بازپس‌گیری دستورالعمل‌های کاهش وزن APP بود که خط داستانی سوم ظاهر شد.

من در وهله اول متوجه شده ام که توسط یک صدای بلند بلند مدت برای صنایع کاهش وزن پزشکی و جراحی که من نامی از او نمی برم زیرا نمی خواهم به او اکسیژن بیشتری بدهم. کافی است بگویم که من برای مدت طولانی در ایمیل های روزانه او مشترک شده ام و اغلب می خواهم آن را متوقف کنم اما این کار را نمی کنم زیرا احساس می کنم مهم است که مراقب این ایمیل باشم.

در اینجا یک نقل قول مستقیم از یک ایمیل آمده است:

وقتی کسی که مضرات ننگ ناشی از وزن بالا و چاقی را تشخیص می‌دهد، از لفاظی‌های تند برای انگ زدن به مراقبت‌های پزشکی برای چاقی استفاده می‌کند، طنز بزرگی وجود دارد. به خاطر دستور کار پذیرش چربی آنها. این اشتباه است.”

او می‌گوید: «ننگ زدن به مراقبت‌های پزشکی برای چاقی به سادگی اشتباه است. افرادی که شعارهای بیش از حد داغ را بیان می کنند، باید در آینه نگاه کنند و چنگ بزنند.»

او چند لحن مختلف را به کار می برد. همانطور که در بالا نشان داده شد، Angry Mouthpiece از ترکیبی از خشم به سختی مهار شده و خشم درست استفاده می کند. گوینده ناامید به نظر می رسد که اگر او است سرش را با ناراحتی و کمی گیج به افراد احمقی که می گویند مشکلی در کاهش وزن وجود دارد تکان می دهد.

فقط برای سرگرمی، بیایید کمی تبعیض جنسی اضافه کنیم

این دهنی، شیل، هر چی میخوای صداش کن، هم یه مرد سفید پوست مسن تره، و از آنجایی که اکثر افرادی که علیه صنایع کاهش وزن پزشکی و جراحی مخالفت می‌کنند، زن هستند، لفاظی‌های او جنبه‌ای کمی جنسیت‌آمیز و بسیار تحقیرآمیز دارد.

به عنوان مثال، پس از اینکه ویرجینیا سول اسمیت نظر عالی خود را برای نیویورک تایمز در مورد دستورالعمل های برنامه نوشت، روز بعد وقتی از او نام برد و از او به عنوان یک “فعال HAES” یاد کرد، صدای نا امید خود را به صدا درآورد. در حالی که هیچ مشکلی وجود ندارد که در درجه اول یک فعال باشید، با توجه به اینکه ویرجینیا همچنین یک روزنامه نگار، نویسنده و مادری است که در رسانه های اجتماعی و خبرنامه Substack خود دنبال کنندگان زیادی دارد. تنها اینکه او را یک فعال خطاب می‌کردیم، بسیار ناپسند بود. و تصادفی نیست. همچنین باید اشاره کنم که او حملات شخصی زیادی علیه کریستی هریسون انجام می دهد.

گفتن این همدستی از کار و سخنان فعالان چاق (همراه با حمله به آنها) من را دیوانه و غمگین می کند، تا حدی به دلیل کار سختی که در ریشه های این فعالیت وجود دارد، همانطور که در مورد آن نوشتم. مقاله ای برای مجله رژیم درمانی امروز در مورد ” مثبت بودن بدن در تمرینات رژیم غذایی ” :

«مثبت بدن» یک عبارت جالب و پرطرفدار است که در بین اینفلوئنسرها، تبلیغ‌کنندگان و شرکت‌های رژیم‌های غذایی اینستاگرام محبوبیت دارد. اما منشا حرکت مثبت بدن بسیار عمیق تر از تظاهرات تجاری فعلی آن است. مثبت بودن بدن ریشه در جنبش های عدالت اجتماعی اواخر دهه 1960 دارد که توسط و برای افراد در بدن های به حاشیه رانده شده – به ویژه بدن های چاق، سیاهپوست، عجیب و غریب و ناتوان – ایجاد شد تا در مورد ظلمی که در جامعه تجربه می کنند صحبت کنند و با تبعیض در محیط کار، پزشکان مبارزه کنند. دفاتر و سایر مکان های عمومی

بیشتر این «مردم» زن بودند. و آنها لایق بهتری هستند.

این پست حاوی لینک های وابسته به آمازون است. من به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت، MPH، RDN، یک متخصص تغذیه، نویسنده مستقل، مشاور تغذیه بصری، نویسنده و سخنران ساکن شمال غربی اقیانوس آرام است. ابرقدرت های او عبارتند از شکست افسانه های تغذیه و توانمندسازی زنان تا در بدن خود احساس بهتری داشته باشند و انتخاب های غذایی را انجام دهند که از لذت، تغذیه و سلامتی حمایت می کند. این پست فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و به منزله توصیه های پزشکی یا تغذیه فردی نیست.

به دنبال مشاوره 1 به 1 تغذیه هستید؟ کری ارائه می دهد برنامه 6 ماهه غذا و بدن (غذا شهودی، تصویر بدن، ذهن آگاهی، شفقت به خود) و الف برنامه 4 ماهه مدیریت IBS (کوچینگ رژیم غذایی کم FODMAP با تاکید بر افزایش آزادی غذا). برای کسب اطلاعات بیشتر به پیوندها مراجعه کنید و یک تماس مقدماتی رایگان رزرو کنید تا ببینید آیا برنامه مناسب است یا خیر!

چاپ این پست چاپ این پست