معرفی بهترین کرم پودر مخملی خارجی جدید



کرم پودر مخملی

کرم پودرهای مخملی بافت سبک و نرمی دارند و تمام سطح پوست تان را پوشش می دهند. این کرم ها پایه و اساس آرایش تان هستند و زیبایی را برای چهره تان به ارمغان می آورند. این روزها آمار خرید کرم پودر مک، دوسه، میکاپ فکتوری و … در فروشگاه های لوازم آرایشی زیاد است؛ چون تقریبا همه خانم ها به راز کرم پودر مخملی پی برده اند.

کرم پودرهای مخملی برای افرادی با پوست چرب و براق بسیار مناسب است. این کرم ها هیچ گونه احساس سنگینی روی پوست تان به وجود نمی آورند و باعث مسدود شدن منافذ پوستی نیز نخواهند شد. اما شما باید کرم پودرهای مخملی را از برندهای معتبر نظیر NARS خریداری کنید. کرم پودر نارس یا برندهای مشابه تقریبا تمام ویژگی هایی یه کرم خوب و مناسب را دارند.

آیا بهترین کرم پودر مخملی خارجی را می شناسید؟ این محصول توسط چه برندی تولید می شود؟ اکنون زمان پاسخ دادن به این سوال است.

معرفی بهترین کرم پودر مخملی خارجی

در ادامه لیستی از برندهای معتبر در زمینه تولید بهترین کرم پودر مخملی خارجی را معرفی و در مورد ویژگی های مهم آن ها صحبت می کنیم:

1- کرم پودر مک استودیو فیکس

کرم پودر مخملی

یکی از بهترین کرم پودرهای مخملی بازار که توانسته رضایت اغلب مشتری ها را به دست آورد، کرم پودر مک استودیو فیکس است که برای انواع پوست ها به خصوص پوست های چرب کاربرد دارد. این محصول با ماندگاری 24 ساعته شما را از تمدید مجدد آرایش بی نیاز می کند.

با استفاده از کرم پودر مک استودیو فیکس جلوه ای مات و زیبا روی صورت تان به وجود می آید. این محصول تمام سطح پوست صورت تان را پوشش می دهد و چون فاقد روغن های معدنی، چربی، تولوئن، پارابن، فتالات و فرمالدئید است، موجب آسیب رسیدن به پوست تان نمی شود.

بعضی کرم پودرها در صورت استفاده مداوم روی پوست باعث ایجاد کک و آکنه می شوند؛ اما این ویژگی در کرم پودر مک استودیو فیکس وجود ندارد. این محصول حتی می تواند از پوست تان در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت کند، چون تولیدکنندگان آن را با SPF 15 تولید می کنند.

کرم پودر مک استودیو فیکس 42 رنگ بندی مختلف دارد؛ بنابراین تقریبا نیاز همه مردم را برآورده می کند. هر کسی با هر رنگ پوستی می تواند یکی از رنگبندی های این محصول را تهیه کند و زیبایی را به چهره اش هدیه دهد.

2- کرم پودر نارس (نچرال رادیانت)

یکی از کرم پودرهای گران قیمت بازار که کیفیت فوق العاده عالی و خوبی دارد، کرم پودر نارس است. این محصول به عنوان بهترین کرم پودر مخملی خارجی نیز شناخته می شود؛ چون روی پوست چربی به وجود نمی آورد و بر اساس میزان چربی صورت می تواند تا 16 ساعت بدون ایجاد ماسیدگی و … باقی بماند.

کرم پودر مخملی نارس بدون رایحه تولید می شود؛ بنابراین اگر نسبت به بوی کرم حساسیت دارید، این محصول را بخرید. از جمله ویژگی های مثبت دیگر این کرم می توان به نداشتن الکل و پارابن اشاره کرد.

آیا تعریق زیادی دارید؟ اگر پاسخ تان مثبت است، کرم پودر نارس راه حلی مناسب برای شماست. این محصول خاصیت ضد تعریق دارد، بنابراین برای افرادی که به طور مداوم عرق می کنند، گزینه خوبی به شمار می آید.

در ترکیب کرم پودر نارس از عصاره تمشک، سیب و هندوانه نیز استفاده شده است، به همین دلیل به محض استفاده شادابی و طراوت را به پوستتان هدیه می دهد و قابلیت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد.

این کرم پودر جلوه ای طبیعی به چهره تان می بخشد و با تناژ رنگ پوست تان سازگار می شود. بنابراین با استفاده از آن می توانید آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید.

این محصول قابلیت ترکیب شدن با کرم پودرهایی نظیر لانکوم، کلارنس و … را دارد؛ پس اگر قصد استفاده از چندین کرم پودر را دارید، این محصول را تهیه کنید.

3- کرم پودر مخملی میکاپ فکتوری

کرم پودر مخملی

کرم پودر میکاپ فکتوری را می توان به عنوان بهترین کرم پودر مخملی خارجی معرفی کرد، چون پوشش دهی بالایی دارد و جلوه ای مات و مخملی روی چهره تان به وجود می آورد. این محصول حتی در محیط هایی با دمای بالا و رطوبت زیاد، بافت خود را از دست نمی دهد و آرایش تان را حفظ می کند.

کرم پودر میکاپ فکتوری سرشار از ویتامین E است و در برابر عوامل آسیب زا مقاومت بسیار زیادی دارد. این محصول با خاصیت درمانی خود به مرور خطوط ریز و چین و چروک را از روی چهره تان محو می کند و پوستی شاداب را به چهره تان هدیه می دهد.

این کرم پودر با ایجاد زیرسازی مناسب، پوستی یکدست و یکنواخت را برایتان به ارمغان می آورد که می توانید انواع آرایش ها را به کمک آن انجام دهید.

4- کرم پودر مخملی دوسه

یکی از کرم پودرهای عالی با بافت سبک کرم پودر مخملی دوسه است که برای انواع پوست ها کارایی دارد و بافتی یکدست و مناسب برای انواع آرایش ها روی پوست به وجود می آورد. این محصول در 3 طیف رنگ تولید می شود و برای انواع پوست ها با تناژ رنگی مختلف مناسب است.

در ترکیب کرم پودر مخملی دوسه ویتامین A و ویتامین E نیز وجود دارد. این محصول با داشتن SPF می تواند پوست تان را در برابر اشعه های مضر خورشید نیز حفظ کند.

در این کرم پودر مواد روغنی وجود ندارند، بنابراین حتی افرادی با درصد چربی پوست بالا می توانند از آن استفاده کنند و لکه ها و جای جوش های صورتشان را بپوشانند.

شما می توانید کرم پودر مخملی دوسه را در بسته بندی های 40 میلی لیتری بخرید و تا مدت ها بدون نیاز به هیچ کرم پودر و زیرساز آرایش دیگری از آن استفاده کنید.

5- کرم پودر مخملی فیوژن اینک ایو سن لوران

کرم پودر مخملی

اگر به دنبال بهترین کرم پودر مخملی خارجی می گردید، ما کرم پودر مخملی فیوژن اینک ایو سن لوران را پیشنهاد می کنیم. این محصول با بافت سبک و مناسب خود می تواند تمام نواحی صورت را بپوشاند و جلوه ای زیبا به پوست ببخشد.

با استفاده از این کرم پودر مطمئن باشید که بعد از آرایش پوست تان براق نمی شود. همچنین این محصول هیچ احساس سنگینی روی پوست به وجود نمی آورد و حین آرایش اذیتتان نمی کند. بنابراین اگر چهره ای با پوستی صاف و شاداب می خواهید، کرم پودر مخملی فیوژن اینک ایو سن لوران را تهیه کنید.

و حرف آخر: کدام کرم پودر مخملی خارجی را بخرم؟

ما در این مطلب بهترین کرم پودرهای مخملی خارجی بازار را معرفی کردیم. شما باید بهترین کرم پودر مخملی خارجی را که متناسب با پوست تان است، از بین این محصولات بیابید. بنابراین به سراغ فروشگاه ها و مراکز خرید لوازم آرایشی بروید و انواع مدل کرم پودر را تست کنید. با این کار بهترین کرم پودر مخصوص خودتان پیدا می کنید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت مسئولیتی در قبال آن ندارد.

فال حافظ