فال شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ (روزانه، حافظ، قهوه، ابجد و تاروت)



فال شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲
فال شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲

فال های جدید برای روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ همگی به روز شدند.

فروردین

تغییرات عمده‌ ای که ممکن است در طرز فکر، زندگی یا هر چیز دیگری تجربه کرده‌ باشید، به چیزهای بزرگ‌ تر تبدیل می‌ شوند.

به روند اعتماد کنید. با دیگران همکاری کنید، امور مالی خود را سازماندهی کنید، رویکردی کودکانه را در مورد مسائل به کار ببرید اما برای روز مبادا هم پس انداز کنید.

اردیبهشت

به خودتان نگاه کنید که چطور در موقعیت فرماندهی نشسته اید و مانند یک پیر فرزانه خردتان را به اشتراک می گذارید!

شاید دلشکستگی هایی را پست سر گذاشته باشید و زیر آن خنده های جانانه، زخم هایی پنهان باشد، اما قدرت تان چند برابر شده است و اکنون برای رسیدن به یک قله جدید در زندگی تان آماده اید.

خرداد

شما در نقطه درخشانی از زندگی خود قرار دارید، جایی که ممکن است احساس کنید بر سر دوراهی قرار گرفته اید، اما در این نقطه می توانید آینده خود را آنطور که می خواهید شکل دهید.

این سردرگمی منجر به این می شود که زندگی تان به سمت و سوی مثبتی پیش رود. به جای اینکه مانند کودکی باشید که به خاطر یک اسباب بازی شکسته عصبانی می شود، به آنچه منبع به شما پیشنهاد می دهد نگاه کنید. چیزی که به شما داده می شود، اسباب بازی مورد علاقه شماست!

تیر

ممکن است متوجه شده باشید که در موقعیتی قرار گرفته اید که ممکن است برای شما پول و فرصت های شگفت انگیزی به ارمغان بیاورد، اما بسیاری از چیزهای ارزشمند دیگر را در زندگی شما از بین ببرد.

حالا شما یک ایده جدید در ذهن تان، یک برق شادی در چشمان تان و یک آتش سوزان در قلب تان دارید.

شما در زندگی خود هوشیارتر و بیدارتر هستید و باید این هیجان را حفظ کنید. زیرا همین هیجان، جادویی است که رویاهایتان را محقق می کند.

مرداد

آیا مشکل شما ناتوانی در تصمیم گیری است یا عدم تمایل به تصمیم گیری؟ سوالاتی وجود دارد که باید به دنبال پاسخ برای آن ها باشید؛ چه بخواهید، چه نخواهید!  در یک مقطعی باید شروع کنید، پس چرا از همین امروز شروع نمی کنید؟

همین امروز دست به کار شوید و خود را راحت کنید تا بفهمید که تعارضات ممکن است واقعا تعارض نباشد، ممکن است فقط انتخاب های متناقض باشند که باعث شده شما احساس درگیری کرده باشید.

شهریور

وقتی کارها خوب پیش می رید، به خود یادآوری کنید که همه چیز خوب است و می توانید کمی آرام باشید و استراحت کنید.

یک پیشرفت اخیرا ممکن است باعث شده باشد که مهارت های زندگی و خرد خود را با هم ترکیب کنید تا از آب های خروشان زندگی، بهتر عبور کنید.

به خودتان اجازه ندهید که در طوفان گیر بیافتید و سعی کنید بیشتر بر اساس شهود خود و کمتر بر اساس برنامه ریزی پیش بروید.

اگر اخیرا با برخی از چالش های سلامتی دست و پنجه نرم کرده اید، بدانید که زمان بهبودی فرا رسیده است.

مهر

اگر شهود شما چیزی به شما می گوید، به آن اعتماد کنید و امروز مانند یک عقاب تیزبین، مراقب پشت سر و پیش رو و اطراف خود باشید تا از دلشکستگی یا بی اعتمادی جلوگیری کنید.

ایده های خود را برای خود نگه دارید. ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که فراتر از درک فعلی تان باشد، اما اعتماد داشته باشید که منبع پشتیبان شماست و همه چیز فقط به سمت بهترین ها پیش خواهد رفت.

آبان

انتخابی که حاضرید انجام دهید، چیست؟ زندگی راحت و تجملاتی ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما به همان اندازه، زندگی مستقل و همراه با صرفه جویی می تواند برایتان مناسب تر باشد.

تمام آنچه امروز از شما خواسته می شود این است که بهایی که حاضرید برای چیزی که می خواهید بپردازید را بپردازید.

هیچ انتخاب درست و غلطی وجود ندارد، اما هر انتخابی مزایا و معایب خاص خود را دارد؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه جوانب را بسنجید و سپس تصمیم بگیرید.

آذر

عدالت به خوبی اجرا شده است و شما خوشحال هستید؛ نه فقط برای پیروزی های خود، بلکه به این دلیل که متوجه شده اید ترس هایتان بی اساس هستند یا حداقل کوچکتر از جاه طلبی ها و آرزوهای شما هستند.

شما توسط یک شریک دوست داشتنی، یک همکار قابل اعتماد یا دوستانی که احساس می کنید مانند خانواده تان هستند، حمایت می شوید.

پایه‌ های چیزهای بزرگ گذاشته شده‌ است، و ممکن است برای حرکت به سمت جلو آماده باشید، اما به خاطر داشته باشید که به خودتان اجازه ندهید گذشته‌ تان شما را به عقب برگرداند. آموزه های گذشته را به خاطر بسپارید و سریع اما عاقلانه عمل کنید.

دی

از یک روز آرام لذت ببرید و به چیزهای ظریف زندگی نگاه کنید. از تماشای تلویزیون، یک وعده غذایی با آرامش، راحتی چرت بعد از ظهر، یا شاید حتی مزایایی که محیط کارتان ممکن است برای شما به ارمغان بیاورد.

اکنون در حالی که یک تغییر در چشم‌ اندازتان ممکن است مانند یک جهش بزرگ به نظر برسد، با چیزهای کوچک‌ تری که بیشتر روز شما را تشکیل می‌ دهند شروع کنید و حداقل یک هفته ثابت بمانید تا متوجه شوید که چقدر برای انجام کارهای بزرگ‌ تر در زندگی آمادگی دارید.

خواهید فهمید که حصار دورتان فقط چوب های پوکی هستند که هر وقت بخواهید می توانید از روی آن ها بپرید!

بهمن

بین خوشبختی آینده شما و گذشته تان، لحظه حال وجود دارد. پس امروز به طور کامل از این انرژی شگفت انگیز استفاده کنید.

هدف شما (چه شخصی، چه حرفه ای)، برایتان آماده است. سوال این است که آیا حاضرید بدون اینکه اجازه دهید عدم اطمینان یا ترس از مانع شما شود، به حرکت خود به سمت آن ادامه دهید؟

به دنبال فرصت های پنهان باشید، زیرا در این زمان از شما محافظت شده است. شما و عزیزان تان در امان هستید و خوشبختی شما را احاطه کرده است. به یاد داشته باشید که هر کاری انجام دهید، پیروز خواهید شد، پس ادامه دهید.

اسفند

رویکرد سنتی شما، ممکن است در گذشته برای شما مفید بوده باشد، نه امروز. اگر به یک زمانبندی نیاز دارید، فرشتگان و راهنماهای شما بیش از حد مایل هستند که به کمک تان بیایند.

به شرطی که در زمان مناسب، سریع حرکت کنید و رویکرد ساختاریافته تری نسبت به چیزها داشته باشید. اجازه ندهید مدت زمانی که طول می کشد تا اتفاق دلخواه تان رخ دهد، هیجان تان را از بین ببرد. تفکر کنید، برنامه ریزی کنید و سپس عمل کنید.

برای از بین بردن احساس افسردگی چه کاری انجام دهیم؟


در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید.برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

فال حافظ