فال دقیق امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ (روزانه، حافظ، قهوه، ابجد و تاروت)


فال روزانه امروز

فروردین

در حال رسیدن به نقطه حساسی در چرخه عاطفی زندگی خود هستی که باعث شده روی قلبت احساس سنگینی داشته باشی. این حس که وزنه ای سنگین روی شانه هایت قرار دارد تو را آزار می دهد، گویی در دل شن های روان گیر افتاده ای.

زمانش رسیده به هر شکلی که شده خودت را از این گرداب بیرون بکشی و با تعیین چشم انداز عالی، از شرایط فعلی ات خارج شده و به موقعیت های بهتر دست پیدا کنی.

سخنی برای امروزت: تفاوت بین افراد موفق و افراد بسیار موفق این است که افراد بسیار موفق تقریبا به همه چیز نه می گویند – “وارن بافت”

اردیبهشت

در طوفانی از وضعیت های احساسی شدید گیر افتاده ای و تنها چیزی که به آن نیاز نداری یک مسئله احساسی جدید است. متاسفانه به نظر می رسد مسائل جدیدی در راه است!

یک سناریوی عاشقانه باور نکردنی تجربه خواهی کرد که احساساتت را آشفته می کند. خودت را محکم نگه دار و به جلو رفتن ادامه بده. به محض قرار گرفتن در شرایطی که حس می کنی ممکن است به انفجار برسی سریع از آن موقعیت خاص دوری کن.

سخنی برای امروزت: هدف زندگی ما شاد بودن است – “دالایی لاما”

خرداد

امروز ممکن است انرژی های منفی و زمین گیر در دنیای اطرافت وجود داشته باشد و حتی آتش انرژی مثبت تو را خاموش کند. هر اتفاقی که بیفتد اجازه نده انرژی ات تخلیه شود.

یکی از هدایایی که برای اطرافیانت به ارمغان می آوری پویایی قوی در گروه افراد است که به آن ها شهامت تغییر را می دهد. مبارزی در رینگ باش و فراموش نکن در پایان روز فقط لازم است از عملکرد یک نفر رضایت داشته باشی و آن خودت هستی.

سخنی برای امروزت: همه ما برای رسیدن به جایی که باید باشیم تلاش می کنیم. تنها یک احمق می نشیند و منتظر دیگری می ماند تا به او غذا بدهد.

تیر

سعی کن به خصوص در مورد مسائل عاشقانه و نیازهای عاطفی به اولویت هایت توجه داشته باشی. تو تمام اطلاعات مورد نیازت را در اختیار داری و حقیقت از تو حمایت می کند.

امروز احساساتت قوی و شدید هستند و نباید تحت هیچ شرایطی آن ها را نادیده بگیری. به غریزه درونی ات اعتماد کرده و با آن حرکت کن.

سخنی برای امروزت: تو می توانی هر کاری که در ذهن داری را انجام دهی – “بنجامین فرانکلین”

مرداد

امروز در حالی که سعی می کنی نظراتت را بیان کنی اما این احساس را داری که شخصی به صورتت لگد می زند و تو مانند بچه ای تنها در ساحل دریا چیزی جز مواد طبیعی برای دفاع از خود نداری.

چه بهتر که از یکی از بزرگ ترین موهبت های خود یعنی قدرت ذهن برای مبارزه با نیروهای مخالف استفاده کنی. توانایی تو در پیش گرفتن از دیگران قدرتمندترین ابزارت خواهد بود.

سخنی برای امروزت: بسیاری از شکست های زندگی آن هایی هستند که فرد در حالی تسلیم شده که نمی دانسته چقدر به موفقیت نزدیک شده است – “ادیسون”

شهریور

امروز احتمالا قایقت به خوبی به سمت جلو حرکت خواهد کرد و باعث می شود بتوانی به راحتی از دریا عبور کنی! برای شنا در ساحل آماده باش.

ثبات و پایداری کلید حفظ یک نگرش درست است، به خصوص زمانی که صحبت از نوسانات احساسی باشد. برای پاسخ به سوالاتی که در ذهن داری به قلبت رجوع کن.

سخنی برای امروزت: هرگز اجازه نده ترس از ضربه خوردن تو را از ادامه بازی باز دارد.

مهر

آرام باش و متمرکز بمان. امروز روز بسیار حساسی است که احتمالا احساساتت به شدت تحریک خواهد شد. ورودی های زیادی از حواس پنجگانه خود دریافت خواهی کرد، پس کانال ها را باز بگذار تا اطلاعات جدید وارد شوند.

بهتر است از هر گونه تصمیم عجولانه اجتناب کرده و رویکردی محتاطانه داشته باشی.

سخنی برای امروزت: این که چقدر خوب زندگی کرده ای – نه مدت زمان زندگی ات – مهم ترین چیز است – “سنکا”

آبان

امروز روز تو است تا بتوانی از هر نظر بدرخشی. انرژی فوق العاده ای در اطرافت موج می زند، پس با جسارت و بدون تردید کردن رفتار کن. احساساتت در اوج است و قلبت هماهنگ با آن ها، از این هماهنگی بهره ببر.

بگذار اتفاقات امروز شروع یک سواری پر هیجان در یک ترن هوایی مملو از ماجراجویی باشد. زمان خوبی برای رهبری تو است.

سخنی برای امروزت: اگر رنگین کمان را می خواهی باید باران را تحمل کنی – “دالی پارتون”

آذر

قلب و احساسات در یک صفحه هستند اما ممکن است این صفحه آن صفحه ای نباشد که تو دوست داری! امروز احتمالا رویدادی در گذشته ذهنت را درگیر خواهد کرد.

اتفاقی که زمانی شاد و هیجان انگیز به نظر می رسید، اکنون این احساس را در تو ایجاد می کند که گویی خاری به بدنت فرو رفته است. روی زمان حال تمرکز کن و بگذار گذشته به تاریخ تبدیل شود.

سخنی برای امروزت: تو هرگز از شنیدن صرفا سخن های خودت چیز زیادی یاد نمی گیری – “جرج کلونی”

دی

اجازه بده غرایز پرورش دهنده ات بدرخشد و به حس ششم خود اعتماد داشته باش. اگر اوضاع به سمت وخیم شدن پیش می رود فراموش نکن حس خونسردی ات را حفظ کنی که برای حفظ هر نوع ثباتی در زندگی ات بسیار مهم است.

ممکن است امروز به پیروزی که انتظار داری نرسی و کاملا برعکس، وضعیت بسیار پیچیده شود. در این شرایط سعی کن از واکنش های غیر ضروری اجتناب کنی که به زودی موفقیت نصیبت خواهد شد.

سخنی برای امروزت: سالم ترین پاسخ به زندگی، شادی است – “دیپاک چوپرا”

بهمن

امروز کیفیت و عمل کردن حرف اول را می زند و تنبلی و تلاش نکردن نتایج بدی به بار خواهد آورد.

مهمانی ایده خوبی است اما نباید در خوردن و نوشیدن زیاده روی کنی که ممکن است به سلامت تو آسیب بزند. بهتر است امشب کمی زودتر به رختخواب بروی.

سخنی برای امروزت: آرام باش و ادامه بده – “چرچیل”

اسفند

صرف نظر از این که طوفان چقدر غیر قابل کنترل به نظر می رسد اما تو می توانی همه چیز را کنترل کنی. به طبیعت خودت اطمینان داشته باش و بدان دلیلی وجود دارد که برای پرداختن به جزئیات و برنامه ریزی دقیق رفتارت زمان می گذاری.

امروز روزی است که پاداش رفتارهای پسندیده خود به خصوص در زمینه عشق، زیبایی و عمیق ترین احساسات را خواهی دید.

سخنی برای امروزت: بزرگ ترین لذت زندگی، عشق است.