برنامه های کمک غذایی در بازارهای کشاورزان


بسیاری از بازارهای کشاورزان برنامه‌های کمک غذایی را ارائه می‌کنند، که باعث می‌شود کشاورزان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را برای جوامع عرضه کنند. درباره نحوه استفاده از اسنپ در بازارهای کشاورزان بیشتر بدانید.

متأسفانه، بسیاری از آمریکایی ها از نظر غذایی ناامن هستند (بیش از 10٪)، و به انواع غذاهای تازه و سالم که مطابق با ترجیحات غذایی فرهنگی و شخصی آنها باشد، دسترسی ندارند. یکی از راه‌هایی که آمریکایی‌ها می‌توانند با گرسنگی مبارزه کنند، درخواست برنامه کمک‌های تغذیه‌ای مکمل (SNAP) است. این برنامه کمک غذایی به چهل و پنج میلیون آمریکایی مزایای ماهانه ارائه می دهد که می تواند برای خرید مواد غذایی و کاهش میزان ناامنی غذایی خانواده ها استفاده شود. خبر خوب این است که دلارهای اسنپ ممکن است در بازارهای کشاورزان محلی به عنوان راهی برای دسترسی خانواده ها به محصولات تازه و محلی استفاده شود.

بوریتو با لوبیا و ذرت سرخ شده

اسنپ ​​چیست؟

اسنپ ​​یکی از برنامه های کمک غذایی USDA است که می تواند به خانواده ها کمک کند تا از گرسنگی و ناامنی غذایی دور شوند. افرادی که شرایط SNAP را دارند می توانند در ایالتی که در حال حاضر در آن زندگی می کنند درخواست دهند. تعداد افرادی که در خانواده شما زندگی می کنند، درآمد ماهانه شما و تعداد منابعی که در اختیار دارید، تعیین کننده حداکثر تخصیص ماهانه ای است که ممکن است دریافت کنید.

خانوارهایی که مزایای اسنپ را دریافت می کنند، مجاز به خرید میوه، سبزیجات، محصولات لبنی، نان، غلات، گوشت، ماهی و مرغ در خواربار فروشی هایی هستند که از مزایای اسنپ بهره می برند. افراد مجاز به خرید الکل، مکمل های غذایی، غذاهای آماده برای مصرف بسته بندی شده، یا غذای حیوانات خانگی با مزایای اسنپ نیستند. این قوانین برای تشویق خانواده ها برای دستیابی به گزینه های سالم تر وضع شده است. در چند سال گذشته، شرکت کنندگان اسنپ مجاز به استفاده از سرمایه خود در بازارهای کشاورزان محلی بودند.

سالاد برنج قهوه ای سبز و طلایی

اسنپ ​​در بازارهای کشاورزان

امکان استفاده از مزایای اسنپ در بازارهای کشاورزان باعث شده است تا محصولات تازه و بومی بیشتری توسط خانوارهای بیشتری خریداری شود. در سال 2017، بیست و چهار میلیون مزیت SNAP در بازارهای کشاورزان در سراسر ایالات متحده بازخرید شد، اگرچه این تعداد تنها حدود یک درصد از مزایای بازخرید شده از شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهد، افراد بیشتری در اسنپ برای خرید محصول، ساخت و ساز به بازار کشاورزان محلی خود سفر می‌کنند. روابط با کشاورزان، و یاد بگیرید که غذا از کجا می آید.

گرانولا کنف زردچوبه طلایی

مزایای دو دلاری

وقتی شرکت کنندگان اسنپ از مزایای خود در بازار استفاده می کنند، می توانند توکن های دو برابری دلاری دریافت کنند. این توکن ها پاداشی برای خرج کردن پول در بازار هستند. افراد می توانند تا بیست دلار در وجوه همسان دریافت کنند که می تواند برای خرید محصولات بیشتر در بازار استفاده شود.

هلو کبابی با ریحان

مزایای بازارهای تایید شده اسنپ

شرکت‌کنندگانی که از مزایای آنها در بازارهای کشاورزان استفاده می‌کنند، می‌توانند از محصولات تولید شده محلی لذت ببرند که خوشمزه و مغذی است. همچنین، به اعضا اجازه می‌دهد در مورد محصول در فصل، نحوه تولید غذا توسط کشاورزان و تنوع محصولاتی که برای لذت بردن در دسترس هستند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. ناگفته نماند که این برنامه به خانواده ها کمک می کند تا به غذاهای غنی از مواد مغذی دسترسی داشته باشند که ممکن است به پر کردن شکاف های مواد مغذی در رژیم فعلی آنها کمک کند. به علاوه، مزایای ارتباط با جامعه و سیستم غذایی محلی امیدوارکننده است!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای محلی، این وبلاگ های دیگر را بررسی کنید:

ساخت غذاهای محلی مقرون به صرفه
5 مزیت برای خوردن محلی
مزایای بسیاری از یادگیری نحوه پرورش غذای خود

نوشته شده توسط میشل ناراگون، کارآموز رژیم با شارون پالمر، MSFS، RDN

منابع

بولن، ای. (2020). اسنپ ​​خرده فروشان و اقتصادهای محلی را تقویت می کند. مرکز اولویت های بودجه و سیاست. https://www.cbpp.org/research/food-assistance/snap-boosts-retailers-and-local-economies

NA (2021). برنامه کمک تغذیه تکمیلی. ائتلاف بازار کشاورزان https://farmersmarketcoalition.org/advocacy/snap/

NA (2021). اسنپ ​​چه چیزی می تواند بخرد؟ USDA. https://www.fns.usda.gov/snap/eligible-food-items