جوانسازی و شادابی نگاه با کمک کلینیک گونه






اگر شما صورت گرد و یا چاقی دارید و دلتان می خواهید فرم صورتتان را به چهره های کلاسیک و اروپایی نزدیک کنید، باید بدانید بوکال فت یکی از کارهایی است که باید آن را مد نظر قرار دهید. در این روش چربی از گونه خارج می شود و در نتیجه چهره فرم خاصی می گیرد که می تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد. با توجه به این مسئله شما ابتدا باید توسط یک متخصص زیبایی آنالیز شوید و سپس این کار را زیر نظر متخصص مانند متخصصانی که در کلینیک گونه مشغول به کار هستند انجام دهید.

بوکال فت و بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی عمل دیگری است که می تواند شما را چندین سال جوانتر کند. در این عمل پوست اضافه پلک برداشته می شود و ظاهر چشم شما بسیار خاص و دوست داشتنی می گردد. هر چقدر کارهایی که بر روی صورت و یا اندام خود انجام می دهید، با ویژگی های ساختار شما هم خوانی بیشتری داشته باشد، به همان اندازه احساس بهتری را از کارهای زیبایی تجربه می نمایید.

چگونه با این روش به چهره جوانی و تازگی بیشتری دست پیدا کنیم؟

بوکال فت روشی است که طی آن چربی که در گونه ها وجود دارند خارج می شوند و در نتیجه چهره حالت زیباتری به خود می گیرد. اگر به مدل های هالیوودی و ستارگان سینما توجه داشته باشید، متوجه می شوید تمامی آنها صورتی کلاسیک و کشیده دارند. با توجه به این موضوع که امروزه مدل های سینمایی به عنوان معیاری برای زیبایی شناخته می شوند، بوکال فت می تواند شما را به معیارهای زیبایی نزدیک کند و حس خوشی را در شما به وجود بیاورد. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است عمل بوکال فت مورد توجه قرار گیرد عدم خط بخیه در روی صورت است.

در واقع، در این روش برش کوچکی در داخل دهان ایجاد می گردد و سپس چربی از دهان خارج می شود. این مسئله کمک می کند که حالت گردی صورت از بین برود و زیبا شود. بهتر است بدانید بوکال فت از جمله روش های زیبایی است که کم هزینه است و شما برای انجام آن نیاز به هزینه های بسیار زیادی ندارید. از طرف دیگر، این روش نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و پس با بی حسی موضعی می تواند شما را در عرض چندین ساعت به معیارهای زیبایی دنیا نزدیک نماید.

بوکال فت و بلفاروپلاستی

راهکاری موثر برای جایگزینی صورت خسته و خواب آلود با نگاهی شاداب و بانشاط

در کنار بوکال فت که یک روش پرطرفدار زیبایی است، باید بدانید بلفاروپلاستی روش دیگری است که شما برای تجربه زیبایی به آن نیاز دارید. با افزایش سن، تولید کلاژن در پوست کاهش پیدا می کند و همین امر سبب می شود که پوست بخش های مختلف بدن از جمله پوست پلک حالت افتادگی به خود بگیرد. در نتیجه، این مسئله می تواند زیبایی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. افرادی که می خواهند اثرات گذر زمان را بر روی پوست خود محدود سازند، می توانند روش بلفاروپلاستی را مد نظر قرار دهند.

در این روش، پوست پلک بالا و یا پایین که در اثر کاهش کلاژن حالت افتاده پیدا کرده اند و باعث شده اند شما پیر به نظر برسید، با برش برداشته می شوند و در نتیجه چشم شما حالت کشیده و زیبا پیدا می کند. این کار باعث می شود که دوباره جوانی و زیبایی خو درا بازیابید و بتوانید حس خوبی را تجربه نمایید. روش بلفاروپلاستی دوره نقاهت محدودی دارد و شما می توانید پس از آن به کارهای روزمره خود بازگردید و زندگی را با یک چهره زیبا و دوست داشتنی ادامه دهید.

نکات مهم در زمان انجام کارهای زیبایی

  • اگر می خواهید بوکال فت، بلفاروپلاستی و یا هر عمل زیبایی دیگری انجام دهید، بهتر است از قبل با پزشک در مورد کارهایی که در طول دوره نقاهت باید انجام دهید مشورت نمایید.
  • در صورتی که پزشک آنتی بیوتیک تجویز کرده است آن را به طور کامل مصرف کنید.
  • بهتر است دو سه روز اول حمام نروید و اجازه دهید کمی زخم ها التیام پیدا کنند. پس از آن می توانید با مشورت پزشک حمام بروید.
  • ممکن است تورم تا یک ماه پس از عمل باقی بماند ( این موضوع به طول کامل به شرایط بدن شما بستگی دارد)، بنابراین، یک ماه صبر کنید تا بتوانید نتیجه عمل زیبایی را بر روی چهره خود مشاهده نمایید.

بوکال فت و بلفاروپلاستی

برای بوکال فت به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد عمل زیبایی بوکال فت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این عمل زیبایی باعث می شود که چهره شما از حالت گرد به حالت کلاسیک تغییر کند و در نتیجه حس خوبی را تجربه خواهید کرد. این کار با یک برش کوچک در داخل دهان انجام می شود و در نتیجه هیچ گونه بخیه و یا برشی در معرض دید وجود ندارد. اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای انجام کارهای زیبایی خود هستید، کلینیک گونه یکی از بهترین مراکزی است که باید به آن مراجعه نمایید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

فال حافظ