راهنمای مزایای سلامتی انبه


با این راهنمای همه چیز درباره انبه، همه چیز را در مورد فواید سلامتی انبه و همچنین نحوه استفاده از انبه در آشپزخانه بیاموزید.

آه، شیرینی معطر و زرد-نارنجی آفتابی انبه همیشه لبخندی بر لبانم می نشاند. انبه از کجا می آید؟ خوب، انبه در آب و هوای گرمسیری در سراسر جهان رشد می کند، از جمله مکزیک، اکوادور، پرو، برزیل، گواتمالا و هائیتی. در واقع، من اخیراً فهمیدم که ما حتی می‌توانیم انبه را در کالیفرنیای جنوبی پرورش دهیم، بنابراین من یک درخت جوان در باغ من در همین لحظه رشد می‌کند. انبه ها بسیار خوشمزه هستند، با گوشت آبدار پر جنب و جوش و طعم های شیرین استوایی، بنابراین جای تعجب نیست که آنها میوه های مورد علاقه در سراسر جهان هستند. اما فراتر از طعم خوب آنها، فواید سلامتی انبه نیز قدرتمند است. این راهنمای در مورد نحوه استفاده از انبه در آشپزخانه و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه انبه را در زیر بررسی کنید.

انبه سبز برای فروش در پورتوریکو

مزایای سلامتی انبه

آیا انبه برای شما مفید است؟ پاسخ یک بله چشمگیر است! انبه ها فوق ستاره های مغذی هستند، با 3 گرم فیبر، 100٪ DV برای ویتامین C، 35٪ DV برای ویتامین A، 20٪ DV برای فولات، و 10٪ از DV برای ویتامین B6 و مس. سرو یک فنجان و در مورد کالری انبه چطور؟ فقط 100 کالری در هر فنجان. علاوه بر این، آنها دارای انواع فیتوکمیکال ها، از جمله اسید الاژیک، گالوتانن، و یک ترکیب منحصر به فرد-مانگیفرین هستند. تحقیقات اولیه مصرف انبه را به بهبود کنترل گلوکز و ترکیب چربی بدن و همچنین سلامت استخوان ها مرتبط می کند و مطالعاتی در مورد بررسی اثرات محافظتی احتمالی سرطان نیز در حال انجام است.

درخت انبه جوان من در اوجای، کالیفرنیا.

انبه در آشپزخانه

بنابراین، اکنون که می دانید انبه برای شما بسیار مفید است، چگونه می توانید انبه را در رژیم غذایی خود قرار دهید؟ من به سوالات اصلی شما در مورد نحوه استفاده از انبه پاسخ می دهم.

نحوه رسیدن انبه

اگر انبه برای چند روز در دمای اتاق نگهداری شود، خود به خود می رسد. همچنین می‌توانید آن‌ها را در یک کیسه کاغذی که در بالا تا شده‌اند قرار دهید تا سریع‌تر رسیده شوند. چگونه بفهمیم انبه رسیده است؟ رنگ از مایل به سبز به رنگ نارنجی، قرمز یا صورتی تبدیل می‌شود (برای انبه‌های رسیده به عکس‌های بالا مراجعه کنید)، و هنگام فشار دادن پوست کمی نرم‌تر می‌شود. با این حال، شما انبه های بیش از حد رسیده نمی خواهید! اگر آنها نرم هستند، به این معنی است که آنها بیش از حد رسیده اند.

نحوه نگهداری انبه

اگر انبه‌های شما «سبز» یا نارس هستند، آن‌ها را بیرون از خانه نگهداری کنید تا زمانی که رسیده شوند. پس از رسیدن، بلافاصله از آنها استفاده کنید یا در یخچال قرار دهید تا فرآیند رسیدن را کاهش دهید. آنها را می توان تا 5 روز قبل از استفاده در یخچال نگهداری کرد. اگر آنها را برش دهید، می توانند چندین روز در ظرف دربسته در یخچال یا حتی ماه ها در فریزر باقی بمانند.

نحوه پوست کندن انبه

انبه وقتی رسیده است به راحتی پوست کنده می شود. از یک چاقوی خرد کن تیز استفاده کنید و پوست آن را تا جایی که ممکن است به بیرون برش دهید تا آن گوشت خوش طعم را هدر ندهید. پوسته ها را برای باغ خود کمپوست کنید.

چگونه یک انبه را برش دهیم

اگر می دانید چگونه انبه را برش دهید، پاسخ این است که چند راه مختلف وجود دارد. راه مورد علاقه من این است که ابتدا پوست بیرونی را با یک چاقوی تیز جدا کنم، سپس هر گونه را از گودال جدا کنم. شما به سادگی انبه پوست کنده شده را روی یک تخته برش در طول قرار دهید، به طوری که سمت ساقه آن رو به بالا و انتهای آن رو به پایین باشد، سپس سمت راست انبه را تا جایی که ممکن است به گودال نزدیک کنید، به گونه ای ضخیم برش دهید. سپس در سمت چپ تکرار کنید. گودال و مقدار کمی میوه در بالا و پایین آن برای شما باقی می ماند که می توانید آن را جدا کرده و استفاده کنید. وویلا!

برخی از راه های مورد علاقه من برای انبه را بررسی کنید.

5 روش برتر برای استفاده از انبه در آشپزخانه

1. Simply au Naturel

فقط آنها را برش دهید و به عنوان یک دسر طبیعی شیرین بخورید. اگر می‌خواهید چگونه آنها را برش دهید، این ویدیوی آسان را در اینجا ببینید.

اسموتی زنجبیل هویج انبه

2. یک اسموتی انبه درست کنید

انبه ها در اسموتی ها بسیار خوشمزه هستند، مانند اسموتی زنجبیل هویج منگو. انبه منجمد یا تازه را به همراه موز، سبزیجات، آناناس، نارگیل و شیر گیاهی مورد علاقه خود امتحان کنید. همچنین می‌توانید از مارگاریتای دست‌ساز انبه برای جشن‌های بیشتر لذت ببرید.

سالاد لوبیا سیاه جنوب غربی، کینوا و انبه

3. آنها را به سالاد بریزید

شیرینی و ترد انبه به سالادها از جمله سالاد سبز، غلات، میوه و لوبیا جذابیت بیشتری می بخشد.

4. آنها را روی غلات برش دهید

به جای موز و انواع توت های کلاسیک خود، چرا انبه های تکه شده را روی جو صبحگاهی خود امتحان نکنید؟ این صبحانه با مقداری ماکادامیا و مقداری شیر سویای غنی شده، روز شما را به خوبی آغاز می کند.

انبه خوشمزه است که به غذاهای کاری، مانند کاری نخود قابلمه فوری اضافه می شود.

5. به مرزه بروید

انبه همچنین می تواند در غذاهای خوش طعم به خوبی کار کند، فقط به غذاهای سنتی هندی که شامل انبه است برای الهام گرفتن نگاه کنید. برای شروع، آنها را در یک غذای گیاهی، ماسالا تند، یا خورش کارائیب برش دهید.

ویدیوی من در مورد تهیه این سالاد انبه کینوا لوبیا سیاه جنوب غربی را اینجا ببینید.

https://www.youtube.com/watch?v=23H3x1ex_HE

برای روش های دیگر استفاده از گیاهان، موارد زیر را بررسی کنید:

طرز پخت سرمه
خرمالو 101: فواید سلامتی، دستور العمل ها و موارد دیگر
نحوه استفاده از Cherimoya
فواید تخم کدو برای سلامتی
نحوه پخت همه سبزی ها