فال تاروت سرنوشت این هفته شما چیست؟


فال هفتگی تاروت

فروردین

کارت تاروت: چرخ اقبال

این کارت تاروت معمولا چرخه های زندگی، فراز و نشیب ها و تغییرات اجتناب ناپذیر را نشان می دهد.

تعبیر آن برای این هفته شما این است که ممکن است در حال گذراندن چیزی باشید که قبلا آن را تجربه کرده اید. شما این تجربه را دارید، بنابراین به نوعی، از هرگونه شگفتی که ممکن است رخ دهد، آگاه هستید.

شما تجربه این اتفاقات را دارید، پس مطمئنا به هیچ وجه به شما آسیبی نخواهد رسید.

اردیبهشت

کارت تاروت: ده جام

تعبیر ده جام، با شادی، هماهنگی و رضایت عاطفی در روابط همراه است. البته نیازی به دانستن این موضوع ندارید، زیرا به طور کامل آن را زندگی می کنید.

این کارت تاروت به شما می‌گوید که هر کاری را که انجام می‌ دهید، ادامه دهید، زیرا مطمئنا برای شما مفید است. چه در حیطه عشق، چه خانواده، و همه چیز. شما این هفته بهترین اوقات زندگی خود را سپری می کنید.

خرداد

کارت تاروت: ارابه

کارت تاروت ارابه یک کارت بسیار خوب است. این کارت تاروت نشان دهنده حس کنترل، اراده و جهت است.

در مورد تصمیم گیری های مهم ثبات ندارید، و این هفته شما را وادار می کند تا آنچه را که برای شما منطقی تر است انتخاب کنید. شما می دانید به کجا می روید و چگونه باید به مقصد برسید.

تیر

کارت تاروت: هفت سکه (وارونه)

این کارت در حالت برعکس، نشان دهنده احساس بی حوصلگی یا ناامیدی از پیشرفت یک پروژه یا سرمایه گذاری است. این رسم زندگی است؛ ما در برخی چیزها برنده می‌شویم و در برخی دیگر بازنده.

و اگرچه این کارت ممکن است دلالت بر سرخوردگی داشته باشد، اما مطمئنا به این معنی نیست که شما نبرد را باخته‌ اید. شما قوی هستید و هنوز هم می توانید برنده شوید، فقط متوقف نشوید!

مرداد

کارت تاروت: عدالت

این کارت یعنی عدالت برای صاحب فال در حال بازیابی است. کارت عدالت اغلب با تعادل، انصاف و مسائل حقوقی همراه است.

اگر خبر حقوقی ای وجود دارد که منتظر آن بوده اید، می توانید اطمینان داشته باشید که این هفته در مورد آن خواهید شنید و به نفع شما خواهد بود.

شهریور

کارت تاروت: قدرت

این کارت تاروت نماد قدرت درونی، شجاعت و اراده است. زمانی که در بهترین حالت خود هستید، می توانید بر جهان حکومت کنید. آنچه در این هفته برای شما مهم است، این است که باید پایدار باشید.

در شک و تردید به خود دست و پا نزنید. سر خود را بالا بگیرید و باور داشته باشید که از هر مشکلی که ممکن است برایتان پیش بیاید، قوی تر هستید.

مهر

کارت تاروت: پنج چوبدست

این کارت تاروت معمولا به رقابت یا درگیری اشاره دارد، اما همچنین می تواند نشان دهنده نیاز به همکاری و کار گروهی باشد.

این کارت مربوط به کار است و احتمالا به این معنی است که شما باید افق های خود را گسترش دهید و به دیگران اجازه نظردهی بدهید. نباید خودرای باشید.

آبان

کارت تاروت: نوباوه شمشیر (وارونه)

این کارت نشان دهنده تمایل به عدم صداقت یا دستکاری در ارتباطات است. ممکن است در این هفته تجربیات بچه گانه ای داشته باشید، و ممکن است شما همان فردی باشید که بیشتر بچه بازی در می آورد!

در این هفته، به عادت های قدیمی خود متوسل می شوید اما به زودی می فهمید که همه آن ها برای شما مناسب نیستند.

آذر

کارت تاروت: عشاق

کارت عشاق می تواند نشان دهنده یک رابطه عاشقانه مهم یا انتخاب بین دو مسیر، یا هر دو باشد.

چیزی که تاروت در اینجا به ما می گوید این است که شما در این هفته تصمیم مهمی خواهید گرفت و هدف این تصمیم، ارتباطی با عشق و شادی دارد.

همچنین ممکن است یک عادت قدیمی را حذف کنید؛ خود را از چیزی مضر رها کنید تا دوباره احساس خوبی داشته باشید.

دی

کارت تاروت: چهار شمشیر

چهار شمشیر اغلب با آرامش پس از کار هیجان انگیز همراه است. این کارت‌، بر استراحت و سلامت روان تاکید دارد و نشان می‌ دهد که باید از استرسی که زندگی شما را فرا گرفته است، دور شوید.

شما باید این هفته را بدون تنش هفته گذشته زندگی کنید. استراحت کنید زیرا شایسته آن هستید.

بهمن

کارت تاروت: مرگ (وارونه)

کارت مرگ در حالت معکوس، نشان دهنده مقاومت در برابر تغییرات ضروری است. ممکن است در مورد برخی مسائل مهم در زندگی خود مقاومت داشته، و برای مدتی طولانی با آن مبارزه کرده باشید.

باید با چنین مقاومتی مقابله کنید. اگر این مسائل مربوط به گذشته هستند، پس باید روی رها کردن آن ها کار کنید.

اسفند

کارت تاروت: شوالیه چوبدست (وارونه)

این کارت می‌ تواند نشان دهنده تکانشگری، بی‌ احتیاطی یا عدم پیگیری باشد. اگر احساس می کنید مدتی است از کاری «فرار» می کنید یا برای به پایان رساندن کاری که باید تمام شود، تنبل هستید، این هفته دوباره سرپا خواهید شد.