فال تاروت هفته جدید و هفته آینده شما!


فال هفتگی تاروت

فروردین

کارت تاروت: 10 جام (وارونه)

بگذارید عزیزان تان در کنارتان باشند. همه با چالش‌ ها، سختی‌ ها و استرس‌ ها مواجه هستند، اما زمانی که یک سیستم حمایتی قابل اعتماد در اختیار دارید، این مشکلات قابل کنترل‌ تر به نظر می‌ رسند.

خوب است بدانید که اینجا تنها نیستید! از درخواست کمک در زمانی که به آن نیاز دارید، نترسید و مغرور نباشید.

اردیبهشت

کارت تاروت: شوالیه شمشیر (وارونه)

قبل از حرف زدن، فکر کنید! فقط به این دلیل که احساسات شما در این هفته بالا گرفته است، به این معنی نیست که باید به آن ها اجازه دهید کنترل را به دست بگیرند و ناراحتی های غیر ضروری ایجاد کنند.

به یاد داشته باشید که مکث کنید تا همه چیز آرام شود و بتوانید کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید و آن چیزی را که دقیقا منظورتان است، بیان نمایید.

خرداد

کارت تاروت: ماه (وارونه)

به خودتان اعتماد کنید. اگر چیزی ناخوشایند است، قطعا اینطور است، پس چرا سعی می‌ کنید خود را از این حس دور کنید؟

نیازی نیست احساسات خود را منطقی کنید، به خصوص زمانی که یک واکنش احساسی سعی دارد چیز مهمی را به شما بگوید. از افراد، مکان ها و موقعیت هایی که باعث ناراحتی شما می شوند دوری کنید.

تیر

کارت تاروت: دو سکه

عاقلانه انتخاب کنید. وقتی نوبت به تصمیم گیری در این هفته می رسد، در لحظه عجله نکنید و تعادل خود را حفظ کنید تا بتوانید گزینه های خود را با دقت بسنجید.

حتی تهیه یک لیست ساده از مزایا و معایب تصمیم تان برای رسیدن به چشم اندازی واضح می تواند بسیار مفید باشد.

مرداد

کارت تاروت: هشت شمشیر (وارونه)

رویکرد مهربانانه تری داشته باشید. انگار اخیرا خودتان را رنجانده اید. و واقعیت این است که وقتی با انتقادهای تند و انتظارات غیر واقعی خود را عقب نگه می دارید، انگیزه ادامه دادن بسیار دشوار می شود.

اما به این فکر کنید که اگر تلاشی که انجام می دهید، به نتیجه خوبی برسد چه؟ این احساس را در خود تقویت نمایید.

شهریور

کارت تاروت: شش سکه

حمایت خود را دریغ نکنید. تعجب نکنید اگر همه در این هفته به دنبال کمک بیشتری از شما هستند، و اگر وقت و انرژی لازم را در اختیار دارید، به هر طریقی، سخاوتمندانه به آن ها کمک کنید.

البته فراموش نکنید که به خودتان هم توجه کنید و مراقب باشید که زیاده روی نکنید.

مهر

کارت تاروت: دو سکه (وارونه)

شما نمی توانید همه کارها را با هم انجام دهید! اگر مدام به هر چیزی که سر راه تان قرار می‌ گیرد، بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ های زمان و انرژی، پاسخ مثبت دهید، همه چیز طاقت‌ فرسا می‌ شود!

این هفته، هفته خوبی است برای ارزیابی مجدد اولویت ها و کاهش کارها قبل از اینکه به تعهد بیش از حد ادامه دهید.

آبان

کارت تاروت: نه جام (وارونه)

مواظب باشید که چه چیزی را آرزو می کنید. ممکن است چیزی که مدت هاست می‌ خواهید، ارزشش را نداشته باشد.

اگر به همه چیز با عینک خوش بینی و خوش خیالی نگاه کنید و فقط آنچه را که می خواهید، ببینید، چیزی را که واقعا برای شماست از دست خواهید داد.

آذر

کارت تاروت: هشت جام (وارونه)

چه می خواهید؟ باید به زودی تصمیم بگیرید که چه می خواهید، اما اگر به نظرات دیگران اجازه دهید قضاوت شخصی شما را مختل کنند، تفکر واضح برایتان سخت می شود.

این هفته سر و صداها را ساکت کنید تا خواسته های واقعی خود را رمزگشایی کنید و بتوانید با اعتماد به نفس، انتخاب های خود را داشته باشید.

دی

کارت تاروت: یک سکه (وارونه)

قبل از شروع کار جدید، کمی زمان و فضا به خود اختصاص دهید تا ببینید آیا واقعا آماده هستید یا خیر. آیا همه چیز ردیف است؟ آیا تمام چیزهای مورد نیاز را در اختیار دارید؟

بهمن

کارت تاروت: مرگ (وارونه)

رهایش کنید! اگر می دانید موقعیتی دیگر برای شما مفید نیست، چه فایده ای دارد که به آن بچسبید؟ چیزی به مراتب بهتر در راه است، اما وقتی به گذشته بچسبید، دیدن آن سخت می شود.

این هفته فرصتی برای شماست تا کمی تجدید نظر کنید و تغییرات مورد نیاز را در زندگی خود ایجاد نمایید.

اسفند

کارت تاروت: شوالیه چوبدست (وارونه)

این شرایط موقتی است. سعی کنید در این هفته از موانع مسیر که به نظر می رسد مانع پیشرفت شما می شوند ناامید نشوید.

این دست اندازها را نه به عنوان یک توقف کامل، بلکه بیشتر به عنوان یک استراحتگاه که فرصتی برای ارزیابی مجدد برنامه ها و ایجاد اصلاحات است، در نظر بگیرید.