ماه غذا خوردن آگاهانه: چگونه شروع کنیم


زمان خواندن: 2 دقایق

ژانویه، ماه جهانی تغذیه آگاهانه است. در حالی که یک ماه اختصاصی روشی عالی برای جلب توجه به این نوع خاص تمرین ذهن آگاهی است، واقعیت این است که غذا خوردن آگاهانه 365 روز در سال فوایدی دارد.

من به تازگی ایجاد یک دوره آموزشی Audible Original در مورد غذا خوردن آگاهانه (از طریق Wondrium، که قبلا به عنوان دوره های عالی شناخته می شد) را به پایان رساندم که در مورد آن هیجان زده هستم. من هم هیجان زده هستم به اشتراک گذاری مجدد یک سری وبلاگ تغذیه آگاهانه من در سال 2019 نوشتم که به نظر می رسد یک زندگی جایگزین است.

  • فواید واقعی غذا خوردن آگاهانه در این، اولین قسمت از یک مجموعه پنج قسمتی در مورد تمرکز حواس و تغذیه آگاهانه، در مورد فواید واقعی غذا خوردن ذهن آگاه صحبت خواهم کرد، که اغلب واضح نیستند.



  • ذهن آگاهی چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟ غیرممکن است که در مورد غذا خوردن آگاهانه بدون صحبت در مورد خود ذهن آگاهی صحبت کنید، بنابراین در این پست به شما یک نمای کلی از چیستی ذهن آگاهی و کارهایی که می تواند انجام دهد ارائه می دهم.



  • نکات تغذیه آگاهانه: استراتژی هایی برای زندگی واقعی تفاوت بین غذا خوردن آگاهانه و بی فکر، به علاوه دو روش غذا خوردن آگاهانه (یکی کامل، یکی کوچک) و منابع غذایی اضافی با تمرکز.



  • شروع با مدیتیشن ذهن آگاهی در این پست، نکات و ابزارهایی را به شما ارائه می‌دهم تا به تنهایی یا با راهنمایی‌ها، مراقبه تمرکز حواس را شروع کنید.



  • تعریف تغذیه آگاهانه: پرسش و پاسخ. من در پاسخ به برخی از سؤالات رایجی که در مورد غذا خوردن آگاهانه می‌پرسم، از جمله اینکه چگونه با غذا خوردن شهودی متفاوت است، خنجر می‌کنم.

به زودی!

برای ادامه قطار غذا خوردن آگاهانه، هفته آینده در مورد موضوعی خواهم نوشت که مدتی است در مغزم می چرخد: چرا خوردن آگاهانه با غذا خوردن “محتاطانه” یکسان نیست.


کری دنت، MPH، RDN، یک متخصص تغذیه، نویسنده مستقل، مشاور تغذیه بصری، نویسنده و سخنران ساکن شمال غربی اقیانوس آرام است. ابرقدرت های او عبارتند از شکست افسانه های تغذیه و توانمندسازی زنان تا در بدن خود احساس بهتری داشته باشند و انتخاب های غذایی را انجام دهند که از لذت، تغذیه و سلامتی حمایت می کند. این پست فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و به منزله توصیه های پزشکی یا تغذیه فردی نیست.

به دنبال مشاوره 1 به 1 تغذیه هستید؟ کری ارائه می دهد برنامه 6 ماهه غذا و بدن (غذا شهودی، تصویر بدن، ذهن آگاهی، شفقت به خود) و الف برنامه 4 ماهه مدیریت IBS (کوچینگ رژیم غذایی کم FODMAP با تاکید بر افزایش آزادی غذا). برای کسب اطلاعات بیشتر به پیوندها مراجعه کنید و یک تماس مقدماتی رایگان رزرو کنید تا ببینید آیا برنامه مناسب است یا خیر!

چاپ این پست چاپ این پست