متولدین کدام ماه بامزه تر هستند؟ (طالع بینی جذاب امروز!)



متولدین کدام ماه بامزه تر هستند؟
متولدین کدام ماه بامزه تر هستند؟

برخی از نشانه های زودیاک شوخ طبع تر از دیگران هستند. در واقع به نظر می رسد که آن ها به دنیا آمده اند تا مردم را با صدای بلند بخندانند.

لیز سیمونز، طالع بین و اختر شناس معروف، می‌ گوید که شوخ طبعی افراد به عنصر زودیاک و سیاره حاکم بر آن ها مربوط می‌ شود.

به عنوان مثال نشانه های آب تمایل بیشتری به احساساتی شدن دارند و بنابراین در ایجاد احساسات خوب هستند در حالی که نشانه های زمین حس شوخ طبعی بیشتری دارند.

نشانه‌ هایی که توسط زهره اداره می‌ شوند ممکن است شوخی‌ هایی در مورد عشق یا زیبایی داشته باشند در حالی که آن هایی که توسط عطارد، سیاره ارتباطات، کنترل می‌ شوند ممکن است هوش و ذکاوت بیشتری داشته باشند و شوخی‌ های به موقع‌ تری انجام دهند.

در ادامه این طالع بینی به ترتیب با شوخ ترین متولدین ماه های مختلف آشنا می شوید. این اطلاعات می‌ تواند نقش بزرگی در سازگاری با هم و یافتن بهترین دوست ایده‌ آل داشته باشد.

1. خرداد

خردادی ها شوخ ترین نشانه ی زودیاک هستند. این تا حد زیادی به نفوذ عطارد، سیاره حاکم بر آن ها مربوط می شود. عطارد سیاره ای است که بر بازی با کلمات، ارتباطات و چابکی ذهنی اثر می گذارد در نتیجه افراد متولد خرداد معمولا پرحرف هستند.

مگان رز، اختر شناس معروف می گوید : خرداد ماهی ها متفکران بداهه‌ پرداز بزرگی هستند و می‌ توانند هر کسی را درجا بخندانند.

خردادی ها علاوه بر حس شوخ طبعی، در هر سطحی بسیار جذاب هستند. سیمونز می‌ گوید : آن‌ ها دوست دارند درباره موضوعات مختلف سؤال بپرسند و اطلاعات جمع‌ آوری کنند.

2. شهریور

شهریور ماهی ها نیز توسط عطارد اداره می شوند که به حس شوخ طبعی این نشانه کمک می کند. سیمونز می‌ گوید : شهریوری ها بیشتر به شوخ طبعی انتقادی‌ و تحقیر کننده‌ متمایل می‌ شوند و این می‌ تواند باعث خنده‌ های زیادی شود.

شهریوری ها ممکن است در اولین ملاقات شوخ به نظر نرسند اما وقتی زمان بیشتری را با آن ها می گذرانید شوخ طبعی آن ها آشکار می شود.

3. آذر

سیمونز می‌ گوید : آذر ماهی ها یکی از نشانه های آتش هستند و از شوخی جسورانه نمی‌ ترسند. این تا حدی به خاطر سیاره ی حاکم بر آن ها، مشتری است. آن ها ممکن است گهگاه به دیگران توهین کنند اما افراد آذر ماهی معمولا هرجا که می روند خنده به جا می گذارند.

سیمونز می گوید : آذر ماهی ها یک روح آزاد و سرگرم کننده دارند که به دنبال ماجراجویی است. آن ها همیشه راهی برای خنداندن دیگران و لذت بردن از زندگی پیدا خواهند کرد.

4. تیر

سیمونز می‌ گوید : تیر ماهی ها تحت حاکمیت ماه هستند و همین باعث شوخی های طعنه‌ آمیز و گزنده‌ ی آن ها می شود که می‌ تواند به نوعی آزاردهنده باشد. به عنوان مثال یک تیر ماهی ممکن است نقطه دردناکی را که کسی سعی دارد آن را پنهان کند، پیدا کرده و با آن شوخی کند.

تیر ماهی ها همچنین به خاطر شخصیت لوده ی خود معروف هستند که به آن ها اجازه می دهد با آنچه دیگران به آن ها گفته اند شوخی کنند.

رز می‌ گوید : مهارت‌ های پاسخگویی تیر ماهی ها فوق‌ العاده است. سیمونز می‌ گوید : تیر ماهی ها برای اینکه واقعا شوخ طبع و مهربان باشند، باید یاد بگیرند که چگونه نیش و کنایه را از شوخی های خود حذف کنند.

5. اردیبهشت

اردیبهشتی ها، به دلیل تمایلات طعنه آمیزشان از جهاتی بسیار شبیه به تیر ماهی ها هستند. سیمونز می‌ گوید : برخلاف تیر ماهی ها، سبک شوخی های اردیبهشتی ها به دلیل طبیعت خاکی آن ها، ملایم تر به نظر می‌ رسد.

اردیبشتی ها اتفاقی را در زمان واقعی می بینند و آن را به شیوه ای به موقع، جذاب و شوخ نشان می دهند – اما به موضوعات خنثی تر می چسبند. سیمونز توضیح می‌ دهد : این باعث راحتی افراد می شود زیرا دوستان و خانواده یک اردیبهشتی می‌ دانند که مرکز شوخی های او نیستند.

6. مرداد

شوخ طبعی مردادی ها بیشتر به صورت اجرای یک نمایش خنده دار انجام می شود و از آنجایی که خورشید بر آن ها حکومت می کند دوست دارند در مرکز توجه باشند. به گفته رز مردادی ها می توانند دیگران را به هر روشی به خنده بیندازند.

سیمونز می‌ گوید : مردادی ها با بازی کردن قسمت‌ هایی از یک داستان خنده‌ دار یا خلق چیزی خنده دار برای انتقال یک شوخی، باعث خندیدن دیگران می شوند.

تنها مشکلی که هست این است که مردادی ها نمی دانند چه زمانی باشد شوخی را کنار بگذارند زیرا آن ها ممکن است در میان جمع توجه و تمرکز خود را از دست بدهند.

7. دی

به گفته رز حس شوخ طبعی دی ماهی ها متاسفانه اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال دی ماهی ها افرادی دوست داشتنی هستند که در تلاش هستند تا بهترین باشند. رز می گوید که رقابت به آن ها کمک می کند که حس شوخ طبعی خود را به دیگران نشان دهند.

دی ماهی ها به اصطلاح مدیران اجرایی زودیاک هستند و تمایل دارند خود را کمی بیش از حد جدی بگیرند.

8. فروردین

شوخ طبعی فروردینی ها ممکن است برای همه مناسب نباشد به خصوص که این نشانه آتش دوست دارد دیگران را اذیت کند و مانند دی ماهی ها، وقتی صحبت از شوخی در مورد آن ها به میان می آید، آنقدرها هم عالی نیستند.

با این حال این نشانه زودیاک در مراسم های برنامه ریزی شده می‌ تواند حس شوخ طبعی خود را نشان دهد.

9. آبان

آبان ماهی ها تقریبا در انتهای این لیست قرار دارند چون شوخ طبعی آن ها ممکن است برای همه مناسب نباشد. رز می‌ گوید : حس شوخ طبیعی آبان ماهی ها بیشتر می تواند به دیگران نیش بزند.

آبان ماهی ها که توسط مریخ و زحل اداره می شوند، نسبت به سایر نشانه های زودیاک مرموزتر هستند اما این می تواند آن ها را در شوخی های رکیک ماهر کند.

10. بهمن

بهمن می تواند یک نشانه زودیاک بسیار بامزه و جذاب باشد. بهمن ماهی ها تمایل به داشتن یک حس شوخ طبعی خاص دارند که پر از شوخی های درونی بین دوستان و خانواده است.

به علاوه از آنجایی که این علامت هوا توسط زحل و اورانوس اداره می شود، شوخ طبعی آن ها پراکنده است و ممکن است فقط با دوستان نزدیک یا در موقعیت های خاص طنین انداز شود.

رز می گوید : این افراد خارج از چارچوب فکر می کنند و می توانند با هر چیزی شوخی کنند. اگرچه برخی از شوخی‌ های آن‌ها ممکن است ذهن افراد را به خود مشغول کند اما این به این معنی نیست که آن ها گروه شوخ طبعی نیستند.

11. مهر

مهر ماهی ها جذاب، شوخ طبع و به طور طبیعی عاشق هستند. رز می گوید : مهر ماهی ها به مکالمات به عنوان نوعی پیش بازی اجتماعی نگاه می کنند و اگرچه آن ها شوخ طبع ترین نشانه زودیاک نیستند اما در همه حال به دنبال راهی برای لذت بردن هستند. این ویژگی است که به ویژه در بین دوستان آن ها لحظات طنز را ایجاد می کند.

اگرچه مهر ماهی ها معمولا کسانی نیستند که لحظات خنده‌ داری خلق می‌ کنند اما آن‌ هایی هستند که می‌ خواهید برای لذت بردن از آن لحظات در کنار شما باشند.

12. اسفند

اسفند ماهی ها توسط مشتری اداره می شوند اما عنصر زودیاک آب به طور کلی بر ویژگی شوخ طبعی مشتری چیره می شود.

سیمونز توضیح می‌ دهد : اسفند ماهی ها به دلیل حساس بودن و همدلی عمیق‌ تر زمان چالش‌ برانگیزتری برای شوخی‌ کردن با دیگران دارند.

اسفند ماهی ها کمتر تمایل دارند که به بهای یک شوخی به احساسات دیگران آسیب برسانند. در عوض آن ها با شوخ طبعی خود سعی می کنند بیشتر با خودشان شوخی کنند تا به دیگران توهین نکنند. در نتیجه اسفند ماهی ها می توانند بسیار خود را تحقیر کنند.

منبع : rd

برای از بین بردن احساس افسردگی چه کاری انجام دهیم؟


در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید.برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

فال حافظ