سیخ توفو گل کلم بوفالو – شارون پالمر، متخصص تغذیه گیاهی


آیا نمی دانید برای غذای کبابی خوشمزه بعدی خود چه چیزی درست کنید؟ این دستور سیخ توفو گل کلم گیاهی بوفالو را امتحان کنید تا خوش طعم ترین و رنگارنگ ترین سیخ ها را بسازید! با نخ زدن گل کلم تازه، کرفس، فلفل دلمه‌ای، پیاز و توفو روی سیخ‌های فلزی، بامبو یا چوبی شروع کنید، سپس یک سس گاومیش خوش‌طعم را هم بزنید تا روی سیخ‌های توفوی گل کلم بپاشید. سپس به کباب کردن بروید! هر سیخ را با سس رنچ و شوید یا جعفری تازه (در صورت تمایل) سرو کنید. لذیذ!

سیخ توفو گل کلم بوفالو

من عاشق این سیخ های رنگارنگ هستم زیرا نه تنها خوشمزه و سالم هستند، بلکه این سیخ های توفو گل کلم بوفالو مانند یک غذای متعادل روی چوب هستند. فقط آنها را با یک طرف سیب زمینی یا نان سبوس دار ترد سرو کنید، و شما آماده هستید! اگر نمی خواهید آنها را کباب کنید، می توانید این سیخ ها را در فر هم کباب کنید. این سیخ‌های گیاهی فاقد گلوتن، با داشتن سدیم و چربی، در عین حال سرشار از پروتئین، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد شیمیایی گیاهی، تغذیه قدرتمندی نیز دارند. این دستور سیخ می‌تواند در غذاهای کامل، غذاهای گیاهی نیز قرار گیرد، زیرا روغن، شربت افرا و نمک اختیاری هستند و باعث می‌شود دستور اضافه‌شده شکر، روغن و نمک نباشد.

سیخ توفو گل کلم بوفالو

راهنمای گام به گام

سیخ توفو گل کلم بوفالو
سیخ ها را با سبزیجات نخ کنید.
ماریناد گاومیش را آماده کرده و روی سیخ ها بریزید و به مدت 1 ساعت مارینت کنید.
روی گریل داغ بپزید تا قهوه ای طلایی شود.
در صورت تمایل با سس رنچ سرو کنید.

سیخ توفو گل کلم بوفالو

سیخ توفو گل کلم بوفالو

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

بهترین سیخ های توفو گل کلم بوفالو را برای یک غذای گریل تازه و سالم درست کنید. فقط یک سس گاومیش را هم بزنید، سپس گل کلم، کرفس، فلفل، پیاز و توفو را روی سیخ های فلزی یا بامبو بمالید و به کباب کردن بپردازید!


سیخ:

  • 1 گل کلم سر متوسط، به صورت گلچه های کوچک (حدود 2 اینچ)
  • 3 ساقه کرفس، برش داده شده 2قطعات – اینچی
  • 1 فلفل دلمه ای (زرد یا نارنجی)، به تکه های بزرگ (حدود 2 اینچ)
  • 1 پیاز قرمز، به صورت خلالی (حدود 1 اینچ)
  • 1 بسته بندی (16 اونس) توفوی سفت اضافی، فشرده (نحوه فشار دادن توفو را بیاموزید اوه) برش داده شده 1 ½تکه های اینچی
  • 8 بزرگ سیخ (بامبو یا فلز)

سس بوفالو:

تاپینگ (اختیاری):


  1. سبزیجات و توفو را آماده کنید. اگر از بامبو استفاده می کنید سیخ20 دقیقه قبل از استفاده آنها را در آب نرم کنید.
  2. سیخ ها را با سبزیجات و توفو آماده شده بچرخانید و مواد را بین 8 سیخ و مواد متناوب برای تنوع تقسیم کنید. سیخ ها را روی یک ورقه پخت قرار دهید.
  3. سس بوفالو را با ترکیب روغن (اختیاری)، سرکه، سس گوجه فرنگی، آب و شربت افرا (اختیاری) در یک کاسه کوچک درست کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود. پودر سیر، پاپریکا و نمک (اختیاری) را اضافه کنید و مخلوط کنید تا یکدست شود. سس تند را هر بار یک قاشق غذاخوری اضافه کنید و مزه کنید تا مطمئن شوید که سس به میزان ادویه ترجیح داده شده است.
  4. با استفاده از برس آشپزخانه سیخ ها را با سس گاومیش بمالید و آن ها را برگردانید تا طرف دیگر هم برس بکشد. سس باقیمانده را برای مسواک زدن در طول پخت و پز نگه دارید. قبل از کباب کردن، حدود 1 ساعت در یخچال بگذارید تا مارینت شود.
  5. گریل را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. برای جلوگیری از چسبندگی، ممکن است بخواهید با اسپری پخت و پز نچسب اسپری کنید یا روغن نباتی برس بزنید. سیخ ها را به آرامی روی کباب پز قرار دهید و طرف اول آن را تا قهوه ای طلایی بپزید (بسته به گریل شما حدود 8 دقیقه). برگردانید و طرف دیگر را گریل کنید تا قهوه ای طلایی شود (حدود 5 دقیقه). سبزیجات باید تا زمانی که ترد و قهوه ای طلایی شوند، پخته شوند. از گریل خارج کرده و در ظرف سرو قرار دهید.
  6. سیخ ها را با 2 قاشق غذاخوری از سس گیاهی رنچ بریزید و با شوید یا جعفری تازه خرد شده (اختیاری) بپاشید. سس باقیمانده را ذخیره کنید تا در کناره به عنوان سیخ سیخ سرو کنید.
  7. 4 وعده (در هر وعده 2 سیخ) درست می کند.

یادداشت

می‌توانید این سیخ‌ها را در فر داغ (از سیخ‌های فلزی استفاده کنید) با انجام مراحل 1-4، سپس فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و سیخ‌ها را روی ورقه پخت تفت دهید تا قهوه‌ای طلایی شوند (حدود 30 دقیقه)، سیخ‌ها را تا نیمه پخت برگردانید. .

  • زمان آماده سازی: 20 دقیقه
  • زمان پخت: 13 دقیقه
  • دسته بندی: ورودی
  • غذا: آمریکایی

کلید واژه ها: گل کلم بوفالو، سیخ، سیخ چوبی، سیخ بامبو، سیخ توفو

برای دستور العمل های بیشتر گریل مبتنی بر گیاه، موارد زیر را بررسی کنید:

کنگر کبابی با گیاه لیمو
هلو کبابی با ریحان
سبزیجات کبابی گیاهی
ذرت کبابی کنجد
برگرهای گیاهی Edamame Grain

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.