لازانیا اسفناج با گل کلم گیاهی – شارون پالمر، متخصص تغذیه گیاهی


این لازانیا اسفناج گل کلم وگان بسیار آسان، سالم و دلچسب است – پر از لایه‌های خامه‌ای از سس مارینارا گیاهی گل کلم، اسفناج، پنیر گیاهی و خامه ترش، و روی آن با آجیل کاج پر شده است. اگر شما هم مثل من عاشق گل کلم هستید، مطمئنا با این لازانیا کاملا گیاهی به وجد خواهید آمد. این سبزی ساده نه تنها سرشار از طعم است، بلکه سرشار از مواد مغذی است که با محافظت از سرطان در ارتباط است.

این دستور العمل لازانیا وگان چشمگیر به نظر می رسد، اما به طرز فریبنده ای ساده است. فقط یک سس ساده مارینارا را با گل کلم، پیاز و فلفل دلمه ای بپزید و ماکارونی را با اسفناج، سس، خامه ترش و پنیر گیاهی و رویه آجیل کاج بپزید. به لطف این ترکیب شگفت‌انگیز، پاداش نیروانا غذای ناب را دریافت خواهید کرد. فقط حدود 15 دقیقه طول می کشد تا این لازانیا اسفناج به اندازه خانواده را در فر قرار دهید و برای شام بپزید. در حین پخت، یک سالاد دلچسب مانند سالاد توفو کلم یا سالاد عدس فرانسوی را با هم بریزید و شام شما آماده است.

باقیمانده این لازانیا اسفناج با گل کلم گیاهی روز بعد فوق العاده است – یک مربع از این لازانیا را برای کار یا گرم کردن برای یک وعده غذایی دوم یا حتی میان وعده لذت ببرید. این لازانیا وگان سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی، طعم و سلامت است، این لازانیا وگان روی پاستا (و کربوهیدرات ها) سبک و چربی اشباع کمی دارد. من عاشق این هستم که این غذا را به مهمانی ها، میهمانی ها یا حتی وعده های غذایی تعطیلات ببرم. زنده باد گل کلم!

پاسخ به چند سوال

من به چند سوال در مورد این دستور غذا پاسخ می دهم.

  • آیا باید از سس مارینا در مقابل سس گوجه فرنگی استفاده کنم؟ در این دستور، سس مارینارا را به دلیل چاشنی بودن آن توصیه می کنم. سس گوجه فرنگی فقط پوره شده، گوجه فرنگی پخته شده با نمک است. می توانید از سس گوجه فرنگی استفاده کنید، اما انتظار داشته باشید که چاشنی های خود مانند سبزی و نمک را افزایش دهید.
  • چگونه گل کلم را برش دهیم؟ برای این دستور، من با یک گل کلم کامل شروع می‌کنم، برگ‌ها را جدا می‌کنم و گل‌ها را با دست می‌شکنم. برای این دستور لازانیا، تکه های کوچک گل کلم می خواهید. همچنین می توانید از چاقو برای تقسیم گل های بزرگتر استفاده کنید. با این حال، کل گل کلم را تکه تکه نکنید، زیرا می خواهید گلچه ها را دست نخورده در این دستور ببینید.
  • چگونه گل کلم بپزیم؟ در این دستور لازانیا، گل کلم به سس دلچسب پخته می شود و سپس بیشتر در لازانیا نهایی در فر پخته می شود. نتیجه یک لازانیا دوست داشتنی است که در آن گل کلم نرم است اما همچنان شکل خود را حفظ می کند.

راهنمای گام به گام

سس مارینارا گل کلم را درست کنید و اسفناج را جمع کنید.
خامه ترش گیاهی و پنیر گیاهی را جمع آوری کنید.
2 لایه رشته لازانیا، اسفناج، سس مارینارا گل کلم، خامه ترش گیاهی و پنیر گیاهی درست کنید. سپس بپزید تا طلایی شود!

برای تهیه این دستور العمل خوشمزه لازانیا اسفناج گل کلم در این ویدیو همراه باشید.

https://www.youtube.com/watch?v=aJlKFJEZgTQ

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این لازانیا اسفناج گل کلم وگان بسیار آسان، سالم و دلچسب است – پر از لایه‌های خامه‌ای از سس مارینارا گیاهی گل کلم، اسفناج، پنیر گیاهی و خامه ترش، و روی آن با آجیل کاج پر شده است.


سس مارینارا گل کلم:

لایه ها و روکش ها:


  1. سس مارینارا گل کلم را آماده کنید: روغن زیتون را در تابه یا تابه ای بزرگ گرم کنید. پیاز، فلفل، گل کلم و سیر را اضافه کنید و 8 دقیقه تفت دهید. پونه کوهی، پاپریکا دودی و سس مارینارا را با هم مخلوط کرده و حرارت دهید تا حباب شود.
  2. فر را با دمای 375 فارنهایت گرم کنید.
  3. برای تهیه لازانیا، یک ظرف پخت 9 × 13 اینچی را با اسپری پخت نچسب اسپری کنید. 3 ورقه رشته فرنگی لازانیا را در کف ظرف بچینید، سپس با نیمی از اسفناج (3 اونس)، نیمی از سس مارینارا گل کلم، 1/2 فنجان خامه ترش گیاهی در عروسک ها و 1/2 آن را روی آن قرار دهید. فنجان پنیر گیاهی دوباره لایه ها را تکرار کنید. با آجیل کاج بپاشید.
  4. با فویل بپوشانید و به مدت 40 دقیقه در طبقه بالای فر بپزید. فویل را بردارید و به مدت 10-15 دقیقه دیگر بپزید تا زمانی که قهوه ای شده و کاملا پخته شود.
  5. به 8 مربع برش بزنید و بلافاصله سرو کنید.

یادداشت

برای تهیه این دستور بدون گلوتن، از رشته فرنگی لازانیا بدون گلوتن و پنیر گیاهی و خامه ترش بدون گلوتن استفاده کنید.

  • زمان آماده سازی: 15 دقیقه
  • زمان پخت: 60 دقیقه
  • دسته بندی: ورودی
  • غذا: ایتالیایی، آمریکایی

تغذیه

  • اندازه خدمت: 1 وعده
  • کالری: 230
  • قند: 8 گرم
  • سدیم: 409 میلی گرم
  • چربی: 8 گرم
  • چربی های اشباع شده: 3 گرم
  • کربوهیدرات ها: 34 گرم
  • فیبر: 6 گرم
  • پروتئین: 9 گرم

کلید واژه ها: گل کلم، لازانیا گل کلم، اسفناج، لازانیا وگان

برای دستور العمل های بیشتر گل کلم گیاهی، برخی از موارد مورد علاقه من را در اینجا بررسی کنید:

گل کلم بوفالو سالم با رنچ دیپ
سالاد گل کلم تند گشنیز
سالاد گل کلم بنفش با وینگرت لیمو
تاکوی آسان نخود گل کلم
نخود گل کلم پوزوله ورد
گل کلم رومانسکو بو داده با کشمش و آجیل کاج

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.