انتخاب رستوران خوب در رشت به کمک علی بابا پلاس



رستوران خوب در رشت

همیشه یکی از لذت‌های سفر خوردن غذاهای محلی آن شهر و دیار است. پس اگر قرار است به شهرهای شمالی کشور سفر کنید نیاز به یک راهنما خواهید داشت تا بهترین‌ها را برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم کند. ما قرار است با کمک علی بابا پلاس شمارا به مشهورترین رستوران‌های محلی و مدرن شمال کشور مهمان کنیم. پس با ما همراه باشید تا دلیل این انتخاب را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در علی بابا پلاس رستوران گیلانه، خانه کنتاکی رشت و پیتزا امیر رشت در رده پرطرفدارترین‌ها از منظر مسافرین جای گرفته است.

آشنایی با رستوران‌های خوب رشت

هرکسی ذائقه‌ای دارد و تمایل دارد غذای باب میلش را در طول سفر سفارش دهد. از همین رو در کنار معرفی رستوران‌های محلی شمال تصمیم داریم یک فست فود فروشی معروف و بسیار نام‌آشنا یعنی پیتزا امیر رشت را بر اساس تجربیات افراد در سفر به رشت به شما عزیزان معرفی کنیم.

رستوران گیلانه رشت

اگر بخواهیم محبوب‌ترین و معروف‌ترین رستوران رشت را به شما معرفی کنیم. در همین ابتدا باید به رستوران گیلانه رشت باهم سری بزنیم. در این رستوران همه‌چیز باب میل شما خواهد بود. منو رستوران، رفتار پرسنل، محیط دنج و خاطره‌انگیز، قیمت‌های مناسب و ده‌ها امر دیگر برای پذیرایی شما و خانواده‌تان مهیا شده است. البته شما در این رستوران امکان برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌های خود را نیز خواهید داشت. این رستوران به شکل دایره در یک طبقه احداث‌شده است و محیطی بسیار آران و دنج را برای مهمان‌های خود فراهم کرده است.

منو رستوران گیلانه رشت

شما در منو رستوران می‌توانید چلوکباب بختياري، کباب‌برگ، سلطاني، كوبيده، کباب‌ترش، جوجه‌کباب، انواع ماهي قزل‌آلا، سفيد، كفال، شاه كولي، سوف، اردک‌ماهی، میرزاقاسمی، قورمه‌سبزی، فسنجان اردك، اناربيج، باقالا قاتق و غذاهای مدرن ازجمله پاستا، پنه، مرغ و گوشت، استیک دوش، استیک دنده گوساله، استیک فیله گوساله، چیکن استروگانف، بیف استروگانف، فيله سوخاري و سينه مرغ گريل شده را نوش جان کنید. همچنین برای پیش غذا می‌توانید ماست بوراني، سيني چاشني محلي، سوپ جو، زیتون‌پرورده، سیب‌زمینی سرخ‌شده، سالاد فصل، بال سرخ‌شده و ترشي را سفارش دهید.

رستوران گیلانه رشت

 آدرس رستوران گیلانه رشت

  • رشت، محله فرهاد رشت و گلسار، سه‌راه گلایل، انتهای خيابان استاد معین (آلمان) و در ابتداى دیوار فرودگاه
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۷۲۰۲۵ و ۰۱۳۳۳۷۷۲۰۵۵

خانه کنتاکی رشت

اگر می‌خواهید بعد از سرو غذاهای محلی غذاهای فرنگی را در رشت تجربه کنید. به شما توصیه می‌کنیم به خانه کنتاکی رشت سری بزنید. این فست فودی به‌صورت زنجیره‌ای با ۵ شعبه فعال در شهرهای رشت، لاهیجان، ساری، اردبیل عراق و اصفهان مشغول به فعالیت است. همین امر نشان از کیفیت بی‌نظیر غذاهای آن دارد که شمارا ترغیب به حضور خواهد کرد.

خانه کنتاکی رشت

منو خانه کنتاکی رشت

ازآنجایی‌که مرغ‌های کنتاکی این مجموعه بسیار شهرت دارد. باید بگویم که منوی این فست فود فروشی منوط به این مرغ خوشمزه نشده است و شما می‌توانید پاستا، پیتزا، برگر، ساندویچ و کنتاکی را به‌صورت هم‌زمان سفارش دهید و نوش جان کنید. برای افراد گیاه‌خوار نیز در این مجموعه سالاد سزار، سالاد شف، سالاد استیک، سالاد سبز و سالاد اسفناج در نظر گرفته‌شده است.

آدرس خانه کنتاکی رشت

  • رشت، چهارراه گلسار، جنب فرمانداری
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۲۸۲۶۸

پیتزا امیر رشت

اگر بخواهیم شمارا به دومین فست فود فروشی رشت دعوت کنیم. قطع به‌یقین انتخاب ما پیتزا امیر رشت خواهد بود. ازنظر مشتریان غذاهای سرو شده باکیفیت و طعم بسیار عالی ارائه‌شده است. اکثر کسانی که در این فست فود فروشی غذا میل کردن از سرویس‌دهی و رفتار حرفه‌ای کارکنان رضایت‌مندی کافی داشته‌اند.

دکوراسیون و محیط آرام و دل‌انگیز این مجموعه برای خاطره سازی یک‌شب شما و خانواده‌تان بسیار ایده ال خواهد بود. درنهایت باید به ارزش غذا نسبت به قیمت پرداختی اشاره داشته باشیم که در مجموعه خوب عنوان‌شده است. رستوران پیتزا امیر در سال ۱۳۸۶ شروع به کارکرده است و این رستوران با رعایت استانداردهای روز جهان، نام خود را به‌عنوان یکی از برترین رستوران‌های کشور توانسته است به ثبت برساند. این امر هیچ دلیلی ندارد مگر استفاده از مواد اولیه مطلوب و تجهیزات حرفه‌ای آشپزی که سبب برگزیده شدن آن در بین سایر رستوران‌های معتبر رشت شده است.

 منو پیتزا امیر رشت

پیتزا ۴ فصل، پیتزا ویژه، پیتزا مخلوط، پیتزل یونانی، پیتزا مکزیکی، پیتزا پپرونی، پیتزا قارچ و پنیر، مارگاریتا، پیتزا مرغ، پیتزا سبزیجات، مرغ سوخاری، مرغ سوخاری ۳ تکه مرغ، چیکن استریپس، بال مرغ، ویژه فیله مرغ کبابی، خوراک فیله‌کباب ترش، زبان، لازانیا، خوراک استیک، خوراک استیک ترش، خوراک شنیتسل فیله مرغ، خوراک میگو سوخاری، موساکا، پنه ال پولو، ساندویچ و پیش غذا، همبرگر، دبل برگر، قارچ برگر، دبل قارچ برگر، چیزبرگر، دبل جیزبرگر، هات داگ ویژه، ژامبون تنوری گوشت، زینگر، زینگر سوپریم، ویژه استیک، زبان و قارچ، چیکن استریپس، سالاد فصل، سالاد سزار، قارچ سوخاری، سالاد بار، نان سیردار، سوپ جو، سیب‌زمینی، سیب‌زمینی + پنیر، سیب‌زمینی + قارچ + پنیر، سیب‌زمینی + قارچ + پنیر + پپرونی، سیب‌زمینی + قارچ + پنیر + گوشت و پیراشکی مخصوص با سس گوشت بخشی از غذاهای پیشنهادی این رستوران پیتزا به شمار می‌آید.

آدرس پیتزا امیر رشت

  • آدرس دقیق: استان گیلان، رشت، بلوار گلسار، بین میدان گلایل و خیابان ۱۱۷
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب
  • تلفن تماس: ۰۱۳۳۳۷۳۳۳۱۲

همان‌طور که می‌دانید علی بابا پلاس به‌تازگی بر اساس نظرسنجی مسافرین هر شهر توانسته است به آمار جدیدی دست پیدا کند. این اطلاعات و آمار بدون شک شمارا در طی سفر راهنمایی خواهد کرد و بهترین‌ها را برای شما فراهم می‌سازد.

در همین راستا می‌توانیم به رستوران گیلانه، خانه کنتاکی رشت و پیتزا امیر که از منظر مسافرین در طی نظرسنجی رتبه بسیار خوبی را کسب کرده است اشاره‌کنیم. شما با مراجعه به این رستوران‌ها قطعاً تجربه خوشی را از سفر به شمال کشور در خاطرات خود به ثبت خواهید رساند. امید است مطالب ارائه‌شده پیرامون معرفی بهترین رستوران‌های رشت در طی نظرسنجی مسافران موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و بهترین‌ها ازاین‌پس در پیش روی شما باشد.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

فال حافظ