بررسی Dexcom G7 | متخصص تغذیه جس تغذیه


اشتراک گذاری مراقبت است!




  • لینکدین

دکسکام جی 7

Dexcom G7 پایش مداوم گلوکز سیستم (CGM) در حال متحول کردن نحوه مدیریت دیابت افراد است. این نظارت بر گلوکز در زمان واقعی بدون نیاز به نیش انگشت، CGM به کاربران بینشی در مورد سطح گلوکز خود می دهد و به آنها اجازه می دهد تصمیمات آگاهانه بگیرند. من عاشق استفاده از این داده‌ها برای کمک به مشتریان هستم که در مورد الگوهای قند خون و تأثیرات خارجی بیشتر بدانند.

dexcom G7dexcom G7

هر آنچه که باید در مورد Dexcom G7 بدانید

بیایید بیشتر بدانیم سیستم Dexcom G7، فناوری، اجزا و عملکردهای آن را بررسی می کند.

بنابراین، در اینجا معامله با این فناوری جالب است: سنسور، با استفاده از نظارت مداوم گلوکز (CGM)، سطح گلوکز شما را در مایع درست زیر پوست شما بررسی می کند. این است مایع بینابینی که با خون مویرگ اندازه گیری شده با نوک انگشت کمی متفاوت است.

و حدس بزنید چه؟ می توانید با آن نیش های آزاردهنده انگشت خداحافظی کنید زیرا این روش کاملا غیر تهاجمی است. این مانند یک پاس بدون دردسر برای کنترل سطح گلوکز است که زندگی را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند.

توجه به این نکته ضروری است که مایع بینابینی دارای یک یک ساعت درست کن در مقابل خون مویرگی با خراش انگشت مستقیماً از رگ خونی. برای راهنمای بصری به تصویر مراجعه کنید، اما اساساً گلوکز در رگ خونی قبل از حرکت به داخل مایع بینابینی وجود دارد و باعث ایجاد تاخیر 10-15 دقیقه ای در خواندن می شود.

گلوکز اندازه گیری شده در دو ناحیه مختلف می تواند تا 20% تغییر کند، زیرا اعداد افزایش می یابد، این تغییرات بزرگتر می شود. این می تواند به ویژه زمانی که سطح گلوکز به سرعت در حال تغییر است، مانند بلافاصله بعد از غذا، قابل توجه باشد. قبل از خواندن CGM، قند خون ناشی از ضربه انگشت افزایش می یابد. فلش‌های روند نشان می‌دهند که سطوح با چه سرعتی در حال تغییر هستند و درک چگونگی تأثیر چیزهای مختلف بر قند خون را بهبود می‌بخشند.

اندازه گیری CGMاندازه گیری CGM

سنسور و گیرنده دکسکام

زیبایی G7 (در مقابل G6) این است که یک سنسور و فرستنده دارد. G6 دارای یک فرستنده به عنوان یک قطعه جداگانه است که باید هر 3 ماه یکبار تعویض شود. با داشتن این ترکیب، نه تنها دستگاه را مقرون به صرفه تر می کند، بلکه استفاده از آن را نیز بسیار آسان تر می کند.

سنسور یک دستگاه کوچک و محتاطانه است که دقیقاً در زیر پوست قرار می گیرد و روی بدن قرار می گیرد تا سطح گلوکز را به طور مداوم کنترل کند. هر 10 روز یکبار تعویض می شود. فرستنده (اکنون به عنوان بخشی از سنسور گنجانده شده است) مسئول انتقال داده های گلوکز از سنسور به گیرنده یا برنامه تلفن همراه است.

برای دریافت داده ها و ارزیابی خوانش های گلوکز می توان از یک برنامه دریافت یا تلفن همراه استفاده کرد. G7 همچنین به طور قابل توجهی کوچکتر است و پوشیدن و پنهان کردن آن را لذت بخش تر می کند. G6 نیز در حال حاضر در حال حذف شدن است، بنابراین من به دنبال به‌روزرسانی در مورد شارژ بعدی شما هستم.

بررسی Dexcom G7بررسی Dexcom G7

برنامه Dexcom G7 و Dexcom Clarity

این برنامه Dexcom G7 شامل نه تنها خواندن در زمان واقعی هر 5 دقیقه، بلکه ویژگی های قابل تنظیم مانند هشدارهای قند خون پایین، هشدارهای افزایش قند خون و موارد دیگر است. این تنظیمات را می توان با هر محدودیتی که می خواهید تنظیم کرد. این برنامه شفافیت تمام داده های گلوکز را از سیستم پایش مداوم گلوکز Dexcom G7 شما می گیرد و آن را به نمودارها و نمودارهای قابل فهم تبدیل می کند.

بنابراین، به جای خیره شدن به تعدادی اعداد، این تصاویر جالب را دریافت می کنید که به شما نشان می دهد سطح گلوکز شما در طول زمان چگونه بوده است. مانند این است که یک مربی گلوکز شخصی درست در جیب خود داشته باشید، که به شما کمک می کند اعداد خود را پیگیری کنید و در بالای بازی دیابت خود بمانید.

به علاوه، می‌توانید این گزارش‌ها را با تیم مراقبت‌های بهداشتی خود به اشتراک بگذارید، تا آنها بتوانند وضعیت شما را ببینند و بهترین پشتیبانی ممکن را از شما ارائه کنند. همه چیز در مورد این است که مدیریت دیابت خود را کمی پیچیده تر و بسیار قابل کنترل تر کنید. گزارش من را در زیر بررسی کنید. GMI= برآورد زمان A1c در محدوده 97٪ بود. اگر سوالی در تفسیر گزارش دارید به من اطلاع دهید.

گزارش شفافیت دکسکامگزارش شفافیت دکسکام

پچ های Dexcom Overlay

Dexcom G7 همچنین دارای وصله های همپوشانی است. Overpatch ها یک لایه حفاظتی و امنیتی اضافی را فراهم می کنند. این تکه های شفاف و ضد آب برای اطمینان از اینکه حسگر شما به طور ایمن متصل و تمیز می ماند، حتی در حین فعالیت هایی مانند شنا یا حمام کردن، عالی هستند.

تجربه من از پوشیدن Dexcom G7

من یک Dexcom G7 پوشیدم (که توسط نماینده محلی من برای تجربه مستقیم این فناوری ارائه شده است). در حالی که من دیابت ندارم، سابقه خانوادگی دیابت قوی دارم و سابقه شخصی هیپوگلیسمی دارم. من به خصوص متوجه قند خون پایین شبانه بعد از یک (یا دو) لیوان شراب شدم. هشدار پایین آمدن زیر 55 سال خاموش شد و من را بیدار کرد. من قطعاً احساس بدبختی می کردم اما نیازی به درمان نداشتم زیرا زندگی ام شروع شد و قند ترشح کرد تا من را به حالت عادی برگرداند.

بالاترین میزانی که من فکر می کنم حدود 200 بود و بعد از خوردن مقدار زیادی پاستا بود. باز هم، عدم ابتلا به دیابت، پانکراس من انسولین ترشح کرد و توانست قند خونم را به سرعت به محدوده طبیعی برگرداند. برخی از خواندن های بالاتر دیگر من در حین ورزش بود. این امر منطقی است زیرا فشاری بر بدن شما وارد می کند – اما به طور کلی به کاهش سریع آنها کمک می کند و زمان خوبی را در محدوده ایجاد می کند.

این یک تجربه جالب بود اما برای کسی که مشکل قند خون ندارد، لازم نیست. بزرگ‌ترین پیشنهاد من این است که چقدر مهم است که الکل را با غذا همراه کنید – حتی اگر دیابت ندارید!

بررسی اپلیکیشن Dexcom G7بررسی اپلیکیشن Dexcom G7

بررسی Dexcom G7

در نتیجه، سیستم پایش مداوم گلوکز Dexcom G7 نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در فناوری مدیریت دیابت است. با فناوری حسگر نوآورانه، انتقال داده های قابل اعتماد و اجزای کاربر پسند، به افراد دیابتی این امکان را می دهد که کنترل سلامت خود را در دست بگیرند و زندگی خود را به بهترین شکل انجام دهند.



منبع