متخصص تغذیه دیابت بدون رژیم | متخصص تغذیه جس تغذیه


اشتراک گذاری مراقبت است!




  • لینکدین

رژیم بدون دیابترژیم بدون دیابت

من یک متخصص تغذیه دیابت بدون رژیم هستم که از رویکرد سلامت در هر اندازه (HAES) و اصول غذایی بصری برای کمک به کاهش A1c و قند خون استفاده می کنم. بله، شما می توانید دیابت را بدون تمرکز بر کاهش وزن یا رژیم غذایی مدیریت کنید.

من بیش از یک دهه است که متخصص تغذیه هستم و در درجه اول در زمینه دیابت نوع 2 تخصص دارم. من با مشتریانی که دیابت آنها تشخیص داده شده است با استفاده از یک رویکرد بدون رژیم کار می کنم و به مشتریان کمک می کنم از طریق خوردن شهودی برای کاهش قند خون راهنمایی کنند.

متخصص تغذیه ثبت نام شده

متخصص تغذیه ثبت شده چیست؟

ابتدا بیایید در مورد معنای متخصص تغذیه صحبت کنیم. یک متخصص تغذیه ثبت شده یک متخصص غذا و تغذیه است که آموزش های دقیقی را گذرانده است. این شامل مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در یک برنامه معتبر، حدود یک سال تمرین تحت نظارت و تکمیل آزمون هیئت ملی است.

متخصص تغذیه چیست؟

یک متخصص تغذیه یک عنوان محافظت شده نیست، بنابراین آموزش متفاوت است و تنظیم نمی شود. متخصصان تغذیه برای کمک به ایجاد یک رابطه سالم بین غذا، بدن و ذهن کار می کنند. این نوع کار شامل ترویج رفتارهای سبک زندگی طولانی مدت نسبت به آخرین رژیم غذایی مد روز است.

متخصص تغذیه ضد رژیم چیست؟؟

ضد رژیم غذایی به معنای اجتناب از توصیه های رژیمی صرفاً برای کاهش وزن و در عوض تمرکز بر ایجاد عادات سالم مانند خوردن سبزیجات بیشتر، افزایش فیبر و متعادل کردن وعده های غذایی است.

فرهنگ رژیم غذایی حکم می کند که اندازه می تواند سلامت را تعیین کند. اما وزن بدن و BMI شاخص های ضعیفی برای سلامتی هستند. بین دیابت و وزن همبستگی وجود دارد – این با علت مساوی نیست!

چرخه پرخوری را محدود کنید

چگونه می توان دیابت را بدون رژیم کنترل کرد؟

رویکرد ضد رژیم غذایی از اصول غذایی بصری برای کمک به ایجاد یک رابطه سالم با غذا استفاده می کند. این بدان معنی است که هیچ رژیم غذایی، کالری شماری یا پاکسازی وجود ندارد. در عوض، تمرکز بر سلامتی بیش از کاهش وزن با استفاده از رفتارهای ارتقا دهنده سلامت است.

تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم‌های غذایی طولانی‌مدت برای کاهش وزن کار نمی‌کنند و می‌توانند بیش از آنکه مفید باشند، ضرر داشته باشند، زیرا رژیم غذایی اغلب می‌تواند پیش‌بینی‌کننده اختلال در غذا خوردن باشد. وقتی در رژیم غذایی خود «تقلب» می کنید، احساس «شکست» برای سلامت روان شما مضر است. از نظر فیزیکی، رژیم غذایی یویو می تواند مضرتر از دسته بندی اضافه وزن یا چاق باشد.

بهداشت در هر اندازه دیدگاه جدیدی است که با مراقبت های بهداشتی سنتی مطابقت ندارد. HAES ارتباط سلامت را صرفاً با وزن بدن به چالش می کشد و از استراتژی دفاع می کند که بهزیستی کلی را بر استانداردهای اندازه دلخواه اولویت می دهد.

پیروی از رویکرد HAES به معنای اذعان به این است که سلامتی پیچیده است و بر عوامل بسیاری از جمله جنبه های فیزیکی، ذهنی و عاطفی مبتنی است، بدون تاکید بر وزن به عنوان شاخص نهایی.

متخصص تغذیه جس- بدون رژیم گرفتن، a1c خود را کاهش دهیدمتخصص تغذیه جس- بدون رژیم گرفتن، a1c خود را کاهش دهید

چگونه با یک رویکرد بدون رژیم با مشتریان کار کنم؟

به جای تمرکز بر رژیم غذایی و کاهش وزن، به مشتریانم کمک می کنم تا رفتارهای پایدار و ارتقا دهنده سلامتی از جمله ایجاد رابطه مثبت با غذا و بدنشان ایجاد کنند.

ایجاد اهداف ارتقای سلامتی با هدف سلامتی، نه کاهش وزن، مهم است. گاهی اوقات وقتی فردی رفتارهای خود را اصلاح می کند، ممکن است کاهش وزن رخ دهد اما نباید هدف اصلی باشد.

کار با یک متخصص تغذیه ضد رژیم به این معنی است که شما بر اساس وزنتان قضاوت نمی‌شوید یا انتظار نمی‌رود رژیم بگیرید. در عوض، ما با هم کار خواهیم کرد تا یک برنامه شخصی را برای دستیابی به نتایجی که می‌خواهید ایجاد کنیم!



منبع