تمرینات هوازی برای چربی سوزی


کدام تمرینات هوازی برای چربی سوزی و کاهش وزن مناسب هستند؟ بهترین تمرین هوازی برای کالری سوزی و آب کردن چربی شکم و پهلو کدام است؟ برای چربی سوزی در خانه به دنبال کدام تمرینات هوازی باشیم؟

تمرینات هوازی برای چربی سوزی به صورت تضمینی

در صورتی که به داشتن اندامی زیبا و هیکلی خوش فرم علاقمند هستید و تمایل دارید تا نگاه‌ها را به خود خیره کنید اما با بهترین ورزش‌ها برای چربی سوزی آشنا نیستید با ما همراه شوید تا علاوه بر ارائه یک برنامه کامل به منظور کالری سوزی، بهترین ورزش‌ها را برای از بین بردن چربی‌های اضافه بدن در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین تمرین هوازی برای چربی سوزی

انجام فعالیت‌های بدنی به صورت مداوم را می‌توان بهترین تمرین هوازی برای چربی سوزی در نظر گرفت. این تمرینات در ابتدا باید به صورت متوسط و سپس شدید انجام شوند تا گروه‌های عضلانی بدن را تحت تاثیر قرار داده و همچنین ضربان قلب را نیز افزایش دهند.

بهترین تمرین هوازی برای چربی سوزی

برای لاغر شدن ممکن است به دنبال تمرینات قدرتی رفته باشید، در این زمینه باید بگوییم که فعالیت‌های قدرتی اگرچه کاهش وزن را تسریع می‌بخشند اما اگر به دنبال کم کردن وزن خود با آسان‌ترین راه هستید باید به دنبال تمرینات هوازی رفته و با انگیزه بالا آن‌ها را انجام دهید تا به صورت اصولی در قسمت‌های دلخواه بدن از جمله شکم، چربی‌ها را آب کرده و به نوعی پیکر تراشی کنید.

تمرینات هوازی برای چربی سوزی شکم و پهلو

از جمله تمرینات هوازی برای چربی سوزی شکم و پهلو که موجب صاف شدن شکم و همچنین ایجاد اندام ساعت شنی می‌شود باید به ورزش‌های زیر اشاره داشته باشیم.

چربی سوزی شکم و پهلو با اروبیک

چربی سوزی برای شکم و پهلو با ورزش اروبیک به دلیل اینکه بدن شما در این تمرین دائما در حال حرکت است در زمانی معادل با 1 ساعتی چیزی حدود 300 الی 400 کالری می‌سوزاند.

تمرینات هوازی برای چربی سوزی شکم و پهلو

این تمرین هوازی به دلیل اینکه متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد پس از ورزش نیز موجب می‌شود تا بدن همواره به دنبال سوزاندن کالری‌های اضافه بدن باشد. به منظور تهیه انواع تجهیزات ایروبیک که قیمتی مناسب دارند به فروشگاه لوازم ورزشی معتبر در منیریه مراجعه کرده و محصولات مورد نظر را خریداری کنید.

پله نوردی برای کاهش وزن

شاید باورتان نشود، اما تحقیقات انجام شده نشان داده که بالا پایین رفتن روی پله می‌تواند چیزی حدود 700 الی 900 کالری در طول 1 ساعت بسوزاند و این عدد کمی نیست! این تمرین هوازی پرفشار مخصوص افرادی است که مشکلی در زانو و مفاصل ندارند. از نکات مثبت در مورد این تمرین باید به تقویت عضلات پایین تنه و مخصوصا پاها اشاره داشته باشیم.

کالری سوزی با طناب زدن

بهترین ورزش برای چربی سوزی شکم و پهلو را باید طناب زدن در نظر بگیریم که تمامی قسمت‌های بدن را تحت پوشش قرار داده و بر این اساس هماهنگی دست، شانه، پا، چشم و … را افزایش خواهد داد. اگر بتوانید 1 ساعت به طور مداوم طناب بزنید چیزی حدود 1000 کالری می‌سوزانید که این رقم باورنکردنی است. البته بهتر است بدانید که بهتر است این تمرین هوازی طبق نظر کارشناسان انجام شود تا از ایجاد آسیب‌های جدی به بدن جلوگیری کند.

کاهش وزن با دویدن

دویدن همواره بهترین راه حل برای کالری سوزی در اطراف شکم و پهلو است که علاوه بر فضای آزاد با استفاده از تردمیل نیز امکان پذیر خواهد بود. بر این اساس با خرید جدیدترین تردمیل این امکان را دارید تا مقدار دقیق چربی سوزی در بدن را مشاهده کرده و یک برنامه مناسب برای خود ایجاد کنید.

حرکات هوازی برای چربی سوزی در خانه

حرکات هوازی برای چربی سوزی در خانه بسیار متنوع هستند و بسیاری از آن‌ها نیاز به تجهیزات ورزشی خاصی ندارد در نتیجه این امکان را خواهید داشت تا به راحتی و بدون صرف هزینه یا با هزینه کم به ورزش کردن پرداخته و چربی‌های خود را آب کنید.

حرکات هوازی برای چربی سوزی در خانه

استفاده از حلقه لاغری

حلقه زدن یکی از بهترین حرکات هوازی است که میزان کالری سوزی بالایی را با خود به همراه دارد، برای انجام آن کافی است تا در ابتدا یک پای خود را جلو گذاشته و حلقه رو به پشت کمر بچسبانید. کمی زانوها را خم کرده و با حرکت کمر و شکم سعی در بالا نگه داشتن حلقه داشته باشید. با چرخش باسن و تغییر وزن بین دو پای خود به مرور زمان، شکم و پهلوی لاغری بدست خواهید آورد.

دوچرخه سواری برای لاغری

دوچرخه سواری به دلیل اینکه در هنگام ورزش فشار بیش از حد را از روی بدن برمی‌دارد انتخابی مناسب برای کالری سوزی در نظر گرفته می‌شود، بر این اساس تمامی قسمت‌های بدن را تحت پوشش قرار داده و برای افرادی که وزن بالایی داشته و می‌خواهند کالری بیشتری بسوزانند مناسب خواهد بود. به این ترتیب برای ورزش در خانه قیمت دوچرخه ثابت ارزان را از فروشگاه‌های معتبر گرفته تا محصول مناسبی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

حرکت پلانک برای چربی سوزی

پلانک از معروف‌ترین حرکات برای لاغری است که به طور مستقیم عضلات شکم را مورد هدف قرار خواهد داد. برای انجام صحیح این حرکت در ابتدا روی زمین قرار گرفته و وزن خود را روی ساعد و شصت پا قرار دهید. بدن خود را صاف نگه داشته و فرم آن را حفظ کنید. انجام 3 مرتبه این ورزش در بازه زمانی 1 تا 2 دقیقه در روز میزان کالری سوزی مناسبی دارد.

برنامه هوازی برای چربی سوزی

در صورتی که به دنبال برنامه هوازی برای چربی سوزی هستید، یک برنامه مناسب را به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهیم داد تا به صورت مبتدی ورزش کردن را آغاز کرده و به مرور زمان یک اندام زیبا برای خود ایجاد کنید. در ابتدا باید بگوییم که بهتر است این برنامه در طول هفته سه بار تکرار شود تا نتایج آن را مشاهده فرمایید.

نام تمرین

مدت زمان تمرین

دویدن روی تردمیل

10 الی 15 دقیقه

دوچرخه سواری

10 دقیقه

بارفیکس

3 ست 10 تایی

طناب زدن

15 دقیقه

دقت داشته باشید که باید بین هر دو حرکت مدت زمانی را به استراحت بپردازید. این زمان بسته به بدن شما کوتاه یا طولانی خواهد بود. زمان استراحت کوتاه 30 ثانیه، متوسط 60 تا 90 ثانیه و در نهایت استراحت طولانی 2 تا 5 دقیقه است.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.