رژیم غذایی و تغذیه آسان شد کمک به افراد در تغذیه سالم. به هدف وزنی خود برسند. برای کمک به تصویر بدنی و سلامتی خود، مدت بیشتری زندگی کنید


پرتقال میوه تازه در کنار لیوان چینی

این پست شامل پیوندهای مربوط است. ممکن است برای خریدهایی که از طریق این لینک ها انجام می شود پورسانت کمی دریافت کنم و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

در اینجا بیست و هشت تأییدیه در مورد بدن شما وجود دارد که به طور اساسی تفکر شما را تغییر می دهد و ذهن شما را به طور مثبت منطبق می کند. اینها برای این است که شما هر روز با خودتان تکرار کنید یا حداقل مدام به آنها فکر کنید و به آنها ایمان داشته باشید. این باورها را در زندگی خود بگنجانید و تماشا کنید که در درون و بیرون شما را تغییر می دهند.

همه ما در زندگی خود به مثبت بودن نیاز داریم. اما همه چیز از ذهن شروع می شود. اگر بتوانیم آن را باور کنیم و آن را در ذهن خود تمرین کنیم، ناگزیر اعمال ما به دنبال خواهد آمد. این همان چیزی است که دائماً با خود تکرار می کنیم، هسته اصلی ما، هویت و روح ما را شکل می دهد.

ما باید یاد بگیریم که بدن خود را دوست داشته باشیم، قدردانی کنیم و از آن مراقبت کنیم. هرچه بیشتر از این حقیقت آگاه باشیم، برای تمرین و داشتن سبک زندگی سالم، فعال و حفظ کننده زندگی، توانمندتر خواهیم بود.

مراقبت از خود و تغذیه خوب بخشی از شخصیت ماست. آنچه ما به خودمان غذا می دهیم اهمیت دارد و به همان اندازه مهم است که به ذهن خود غذا می دهیم. ما باید در مورد تغذیه خوب و شیوه های بهداشتی خوب یاد بگیریم که در حال یادگیری، مراقبت و احترام به بدن خود هستیم. این عمل به همان اندازه که یک مسئولیت شخصی است، عشق به خود است. شما مدیون خود، عزیزانتان و اطرافیانتان هستید که بهترین باشید و بهترین تصمیم را بگیرید. چون زندگیت مهمه

این جملات تاکیدی به شما کمک می کند تا از هم اکنون تصمیمات بهتری در مورد بدن، سلامتی و زندگی خود بگیرید. آنها به منظور تشویق، توانمندسازی، اطلاع رسانی و کمک به شما با ارتقای شما در مکان و وضعیت ذهنی بهتر هستند. و در اینجا آنها هستند:

بدن من مقدس است و باید از آن مراقبت کرد. هر روز از خدایی که مرا آفریده شکر می کنم. من به بدنی که به من داده احترام می گذارم.

من فوق العاده و زیبا ساخته شده ام. هیچ کس دیگری مثل من روی این زمین نیست.

من مسئول ارتقاء سلامت خودم هستم. من باید تمام تلاشم را برای محافظت از زندگیم انجام دهم.

از درد و بیماری متنفرم من سلامت، تدبیر و خرد را انتخاب می کنم.

من یاد خواهم گرفت که از بدنم مراقبت کنم زیرا این یکی از بزرگترین هدایایی است که می توانم به خودم بدهم

من خودم را دوست دارم و از آن خجالت نمی کشم.

تصمیماتی خواهم گرفت که بر حال و فردای من تأثیر مثبت بگذارد.

من تصمیم خواهم گرفت که در مورد بهترین روش مراقبت از سلامتی خود مطلع باشم زیرا انجام این کار مسئولیت من است.

مراقبت از خود خدایی و عاقلانه است. این معتبر است و بدن، روح و روح شما را حفظ می کند.

وجود من مهم است و برای آن عذرخواهی نمی کنم.

من خودم توانمندسازی را تمرین خواهم کرد زیرا آن را مدیون خودم هستم. همه چیز در مورد من به بهترین شکل در حال پیشرفت است. سلامتی من، بدن من، شادی من.

من ترجیح می دهم در کنار افرادی بمانم که مثبت اندیش هستند و به رشد و ثروت معنوی، ذهنی، جسمی و عاطفی من می افزایند.

تغذیه خوب از بیماری های مزمن جلوگیری می کند و طول عمر را افزایش می دهد. برای جلوگیری از مریض شدن در آینده، تغذیه مناسبی را انجام خواهم داد.

من انتخاب می کنم که تغذیه خوب را به یک سبک زندگی تبدیل کنم زیرا برایم اهمیت دارد.

هر روز آینده بهتری برای خودم میسازم. شاد، بدون درد و سلامت

من زندگی را گرامی میدارم و به آن احترام میگذارم. بنابراین من اقدامات خود را به گونه ای انجام می دهم که از موضع خود پیروی کند.

من در کنار افرادی می مانم که به من اعتبار می دهند و من را تحقیر نمی کنند.

من سالم غذا می خورم و برای حفظ وزن طبیعی فعال می مانم.

من انواع غذاها را با کنترل سهم می خورم و به طور منظم ورزش می کنم تا وزن طبیعی خود را حفظ کنم.

من از غذا برای از بین بردن استرس استفاده نمی کنم. برای از بین بردن استرس، پرخوری یا کم‌خوری نمی‌خورم، بلکه به دنبال راه‌های دیگری برای مقابله بهتر با استرس خواهم بود.

من از دعا، مدیتیشن، روزنامه نگاری، درمان فردی و سایر ابزارهای درمانی برای تسکین استرس استفاده خواهم کرد.

من خودم را دوست دارم پس به من آسیبی نمی‌رسانم.

وزن من هویت من یا تصمیم من برای عشق به خود را تعیین نمی کند. من به خودم برچسب لاغر یا چاق نمی زنم. من برای خودم ارزش قائلم و مهم نیست که چه باشد.

تصمیم من برای بهتر غذا خوردن بر اساس نظرات دیگران در مورد من نیست بلکه بر اساس عشق به خود و مراقبت از خود است. این زندگی من است، بنابراین وظیفه من این است که سالم بمانم.

من با عدد روی ترازو هدایت نمی شوم. با این حال، اصلاحات لازم در سبک زندگی و رفتار را برای ارتقای سلامت خود انجام خواهم داد، زیرا برای زندگی ارزش قائل هستم و سلامت، شادی و رفاه را انتخاب می کنم.

نوع نگاه من نشان دهنده احساس من در درون است، بنابراین نگرش خود را تغییر می دهم، اعتماد به نفس، قوی، مثبت و شاد خواهم ماند.

من پذیرفته شده‌ام، قدردانی می‌کنم، دوست دارم و با استعداد هستم. من تمام تعصبات، تبعیض، تحقیر، بدرفتاری و هر چیزی را که مرا به عنوان یک شخص تحسین نمی کند، رد می کنم.

من بهترین مدافع من هستم من هر روز از من دفاع می کنم.

در خاتمه، امیدوارم این جملات تاکیدی مفید بوده باشد و توجه شما را به خود جلب کرده باشد. باور کنید و آنها به شما در تلاش برای رشد و موفقیت شخصی، برای سلامتی بهتر و افزایش اعتماد به نفس جدید کمک خواهند کرد. شما به روح و روح خود اجازه می دهید تغذیه مورد نیاز خود را دریافت کند و این به شما کمک خواهد کرد.