سرعت راه رفتن سریعتر از دیابت نوع 2 جلوگیری می کند


احتمالاً می خواهید با سرعت 3 مایل در ساعت یا بیشتر عکاسی کنید.

او در حال پیاده روی نادر است لابرادوریوس گیگانتوس زرد

این مجله پزشکی ورزشی بریتانیا مقاله ای توسط محققان مقیم ایران منتشر شده است. آنها 10 مطالعه کوهورت را که میانگین را بررسی می کردند، تجزیه و تحلیل کردند معمولی سرعت راه رفتن و بروز دیابت نوع 2 افراد مورد مطالعه در ایران نبودند، بلکه در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن بودند.

سرعت پیاده روی ساده و معمولی 2 مایل در ساعت (مایل در ساعت) یا کمتر است. سرعت پیاده روی سریع 3-4 مایل در ساعت است. محققان دریافتند که سرعت پیاده روی معمولی حتی 2.5 مایل در ساعت با کمی کمتر خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در مقایسه با پیاده روی های معمولی مرتبط است. کاهش قطعی‌تر بروز دیابت (25%) در افرادی که با سرعت 3 تا 4 مایل در ساعت راه می‌روند مشاهده شد.

برای کسانی از شما که بر حسب کیلومتر در ساعت فکر می کنید: سرعت پیاده روی آسان و معمولی 3.2 کیلومتر در ساعت یا کمتر است. سرعت پیاده روی سریع 4.8-6.4 کیلومتر در ساعت است. محققان دریافتند که سرعت پیاده روی معمولی حتی 4 کیلومتر در ساعت در مقایسه با پیاده روی های معمولی با اندکی کمتر خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است. کاهش قطعی‌تر بروز دیابت (25%) در افرادی که با سرعت 4.8-6.4 کیلومتر در ساعت راه می‌روند مشاهده شد.

این نیست لزوما به این معنی که اگر سرعت پیاده روی معمول خود را از یک پیاده روی آسان به 3 مایل در ساعت یا بیشتر افزایش دهید، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش خواهید داد. اما آن پیشنهادی است و علم فیزیولوژیکی برای حمایت از این پیشنهاد وجود دارد. مشکل اینجاست که این مطالعه مشاهده ای بود. این بدان معناست که این امکان وجود دارد که پیاده‌روهای سریع‌تر در کل سالم‌تر از افراد کندتر باشند. آنها سریع‌تر راه می‌روند زیرا سالم‌تر هستند و از نظر ژنتیکی کمتر مستعد بیماری هستند. به ثابت كردن با توجه به اینکه سرعت راه رفتن سریع‌تر از برخی موارد دیابت نوع 2 جلوگیری می‌کند، باید 2000 آهسته پیاده‌روی داشته باشید و به نوعی به 1000 نفر از آنها انگیزه دهید تا سریع‌تر راه بروند، در حالی که مطمئن شوید آهسته‌پیک‌ها برای 5 تا 10 سال آهسته می‌مانند. نگاه داشتن بقیه چیزها یکسان است برای همه 2000 بعد از 5-10 سال، شما میزان ابتلا به دیابت را مقایسه می کنید. آن مطالعه انجام نخواهد شد، احتمالاً نمی توان.

استیو پارکر، دکتر

h/t به دیابت روزانه برای یک مقاله خوب نوشته شده در این مورد.

دکتر استیو پارکر، رژیم غذایی پیشرفته مدیترانه ای



منبع