متولدین کدام ماه ها وفادارترند؟



طالع بینی وفادارترین متولدین ماه های سال
طالع بینی امروز : وفادارترین متولدین ماه های سال

واقعا وفادار بودن در روابط به چه معناست؟

برای بسیاری از افراد، این امر از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی ها در یک رابطه است. برای برخی از افراد، وفادار بودن یعنی دفاع از یکدیگر، پشتیبانی کردن و هوای یکدیگر را داشتن، در تمام پستی ها و بلندی های زندگی.

مهم نیست که چه تعریفی از وفاداری دارید یا طالع بینی تان چه می گوید، اما یک چیز قطعی است: «تا زمانی که مطمئن نشوید که طرف مقابل تان فارغ از هر اتفاقی پشت و پناه شما خواهد بود، سخت است که به او متعهد شوید.»

وفادارترین افراد کیهان، متولد چه ماهی هستند؟

قبل از هر چیز، یادتان باشد که نمی توان این اطلاعات را به همه تعمیم داد. یعنی نمی توان گفت که متولدین ماه هایی که نام می بریم، همگی از خیانت مصون هستند و متولدین سایر ماه ها، به راحتی خیانت می کنند. این اطلاعات، کلی هستند و استثنا هم وجود دارد.

ما فقط قصد داریم به ویژگی های اخلاقی و رفتاری افراد و نوع برخوردشان در یک رابطه اشاره کنیم.

در اینجا، متولدین ماه هایی که می توانند وفادارترین شریک عاطفی باشند، به ترتیب از بیشترین میزان وفاداری تا کمترین، نشان داده شده است.

1. متولدین آبان (برج عقرب)

آبانی ها همیشه در روابط بهترین نیستند (البته که حس حسادت آن ها اغلب باعث می شود که بخواهند بهترین باشند) اما وقتی صحبت از این می شود که چه کسی تا آخرین روز زندگی اش به شما وفادار خواهد بود، باید به یک آبانی اشاره کرد!

چه آن ها شما را دوست داشته باشند، و چه از شما متنفر باشند، اساسا تا ابد به موضع خود وفادار خواهند بود. یک آبانی از شما دفاع خواهد کرد و بدون توجه به هر اتفاقی، با شما صادق خواهد بود و خودش هم در عوض همان انتظار را از شما خواهد داشت.

2. متولدین تیر (برج سرطان)

متولدین تیر، افرادی بسیار وفادار هستند. وقتی فرد مناسب خود را پیدا کنند، تمام عمر به او متعهد می مانند.

یک تیر ماهی شاید برای جلوگیری از درگیری، پشت سرتان غیبت یا بدگویی کند، اما این بدان معنا نیست که شما را دوست ندارد یا کمتر به رابطه تان وفادار است.

3. متولدین مرداد (برج اسد)

مردادی ها همانقدر که از خود دفاع می کنند، از شریک عاطفی و دوستان خود نیز، دفاع می کنند.

افراد مهم زندگی شان، همانقدر برایشان مهم هستند که خودشان برای خودشان مهم اند. و اگر اتفاق بدی برای افرادی که دوست شان دارند بیافتد، اغلب به شدت ناراحت می شوند.

مردادی ها بدون توجه به هر چیزی، در کنار شما خواهند ایستاد و با هر کسی که به شما بدی کرده باشد، به شدت برخورد خواهند کرد.

4. متولدین اردیبهشت (برج ثور)

اردیبهشتی ها افرادی سرسخت هستند و این به ویژه در مورد افرادی که دوست شان دارند، صادق است. آن ها به عنوان یکی از وفادارترین افراد کیهان شناخته می شوند.

اگرچه گاهی اوقات تحریک پذیر و حساس هستند و سطحی فکر می کنند، اما وقتی یک اردیبهشتی شما را دوست داشته باشد، تا ابد دوست تان خواهد داشت.

5. متولدین مهر (برج میزان)

مهر ماهی ها به عنوان حاکمان عشق و عاشقی، تمایل دارند تا ابد به شریک زندگی خود متعهد باشند. با این حال، چیزی که گاهی اوقات بر سر راه آن ها قرار می گیرد، ترکیبی از عدم تصمیم گیری و غرور است.

این افراد همیشه تعادل را حفظ می کنند و به همان اندازه که عشق و تعهد و وفاداری دریافت می کنند، متقابلا ابراز می کنند. فقط کافیست فرد مناسب خود را پیدا کنند.

6. متولدین خرداد (برج جوزا)

خردادی ها در واقع شرکای بسیار وفاداری هستند، اگرچه نشان فلکی آن ها (که توسط دوقلوها نشان داده می شود) ممکن است چیز دیگری بگوید! شاید خیلی ها باور نکنند، اما خردادی ها در روابط خود شگفت انگیز هستند.

یک خردادی، عاشق کسی می شود که الهام بخش او باشد و از شریک زندگی خود، در هر شرایطی و در هر مسیری (چه خوب، چه بد) حمایت می کند.

7. متولدین فروردین (برج حمل)

فروردینی ها، نه وفادارند و نه بی وفا. در میانه مقیاس قرار دارند! مطمئنا آن ها به افرادی که دوست شان دارند، متعهد می مانند و اصولگراتر از این هستند که بخواهند دو رو بازی درآورند!

یک فروردینی، از قلب خود پیروی می کند. برای آن ها، این عاقلانه ترین و منطقی ترین کار است.

8. متولدین شهریور (برج سنبله)

شهریوری ها آنقدر پارانوئید هستند که نمی‌ توانند کاملا وفادار باشند، اما همچنین نمی توانند در سایه بمانند یا کسی را بدون دلیل مشخص ترک کنند.

بله، اگر شما را دوست داشته باشند، به شما پایبند می‌ مانند، اما وقتی علاقه‌ شان تمام شد، آماده رفتن می شوند. شک نکنید که یک شهریوری، به سرعت می تواند کس دیگری را جایگزین شما کند!

9. متولدین دی (برج جدی)

متولدین دی نسبت به سایر ماه ها کمتر وفادار هستند، اما اینطور نیست که بگوییم کاملا غیرقابل اعتمادند. آن ها دوست دارند در روابط پیشرو باشند و به افرادی که این احساس و حس تعهد را به آن ها می دهند، بسیار وابسته شوند.

اگر مراقب نباشید و دائما این احساس متقابل را به آن ها منتقل نکنید، ممکن است احساس کنند که تلاش هایشان بی نتیجه است و خسته شوند.

10. متولدین اسفند (برج حوت)

متولدین اسفند، عاشقان بزرگی هستند اما آنقدر در دنیای فانتزی و خیالی خود گیر می کنند و تحت تاثیر رویاپردازی های خود قرار می گیرند که حس می کنند همیشه می توانند آدم بهتری را پیدا کنند.

آن ها دوست دارند عاشق باشند، اما خود را درگیر نکنند. می خواهند در زندگی به دنبال علایق شان باشند و زمانی که احساس کنند یک رابطه دست و پایشان را بسته است، ادامه نخواهند داد.

11. متولدین بهمن (برج دلو)

متولدین بهمن، افرادی جاه طلب هستند؛ به خصوص وقتی بحث تغییرات اساسی در جهان به میان می آید. و اغلب به همین دلیل هم سقوط می کنند و شکست می خورند. آن ها آنقدر بشردوست هستند که ممکن است روابط خود را برای اهداف جهانی بزرگتر فدا کنند.

این به این معنا نیست که بهمنی ها توسط وسوسه می شوند و به سمت افراد دیگری گرایش پیدا می کنند، بلکه به این معناست که ترجیح می دهند بیشتر شب‌ های هفته را سر کار باشند تا اینکه با عشق شان باشند.

12. متولدین آذر (برج قوس)

متولدین آذر، افراد فوق العاده ای هستند. اما وقتی صحبت از وفاداری به میان می آید، آنقدر بوالهوس و آزاد هستند که نمی توانند به طور صد درصدی در یک رابطه متعهد بمانند.

البته این به این معنا نیست که همه آذر ماهی ها خیانتکارند، اما اگر متعهد ماندن برای یکی از نشانه های فلکی سخت تر از بقیه باشد، قطعا برج قوس (آذر) خواهد بود.

آن ها بسیار تشنه تجربه هستند و مرتبا توسط ناشناخته ها وسوسه می شوند. متاسفانه این موضوع اغلب به روابط آن ها نیز، منتقل می شود.

منبع: www.yourtango.com

فال حافظ