نحوه گریل کردن کنگر فرنگی – شارون پالمر، متخصص تغذیه گیاهی


با این راهنمای گام به گام آسان برای کباب کردن کنگر فرنگی، نحوه گریل کردن کنگر فرنگی را به روشی آسان بیاموزید. می‌توانید قلب‌های کنگر کبابی را در هسته هر یک از این کنگر فرنگی‌های زیبا که به سادگی آماده شده‌اند، لذت ببرید، که سبک، سالم، غنی از فیبر و خوشمزه هستند.

یکی از مخلفات مورد علاقه من یا پیش غذای آسان کنگر کبابی معطر و ترد است. من کنگر فرنگی را دوست دارم، زیرا سرشار از مواد مغذی مانند فیبر، پروتئین، ویتامین C و K، فولات و مواد شیمیایی گیاهی است. ناگفته نماند که کنگر کبابی بسیار ساده، خاکی و خوشمزه است. حتی بچه های من آنها را دوست دارند! مخصوصاً وقتی آنها را در وینگرت سبزی سیر مرینیت می کنم و در فضای باز کباب می کنم. فصل آرتیشو چه زمانی است؟ مارس تا مه بهترین زمان برای یافتن کنگر تازه است و من آنها را هر بهار در باغ می کارم. درست کردن این دستور برای کنگر کبابی بسیار آسان است. فقط این راهنمای گام به گام آسان را دنبال کنید، که همچنین یک قلب کنگر کبابی خوشمزه را در مرکز هر کنگر کامل ارائه می دهد! دستور کامل من برای کنگر فرنگی کبابی با گیاه لیمو را از اینجا دریافت کنید.

کنگر تازه در بازار کشاورزان یا سوپرمارکت موجود است. حتی می توانید آنها را در برخی از مناطق ایالات متحده مانند کالیفرنیا پرورش دهید.

نحوه گریل کردن کنگر فرنگی

کنگر فرنگی را بشویید و سر و ساقه آن را کوتاه کنید. سپس به دو نیم تقسیم کنید.
با استفاده از یک قاشق فلزی، قسمت گل آرتیشو را در مرکز آن بردارید.
کنگر فرنگی را به مدت 10 دقیقه در آب داغ بجوشانید تا تقریبا نرم شود.
کنگر فرنگی را در یک ظرف قرار دهید، طرف آن را برش دهید.
ماریناد یا وینگرت (مانند نمونه ای که در اینجا نشان داده شده است) درست کنید و روی کنگر بریزید.
حداقل 30 دقیقه مرینیت کنید.
کنگر فرنگی را روی یک گریل داغ، ابتدا چند دقیقه با بیرون رو به روی حرارت، گریل کنید، سپس آن‌ها را برگردانید و ۵ دقیقه دیگر کباب کنید تا قهوه‌ای طلایی شوند. لذت ببرید!
دستور تهیه کنگر فرنگی کبابی گیاهی را دریافت کنید.

برای سایر راهنماهای نحوه آشپزی، برخی از موارد دلخواه من را بررسی کنید:

طرز پخت با گزنه
طرز تهیه سیتان خانگی
چگونه با کرن بری تازه بپزیم
طرز پخت خربزه تلخ
طرز تهیه پوره کدو حلوایی
طرز تهیه سس گلابی